Viešoje paskaitoje – apie M. Foucault ir vaistų reklamą

1328

Kovo 7 d. VDU Politikos mokslų ir diplomatijos fakultete (Gedimino g. 44–203) dr. Kristin Swenson iš Butlerio universiteto (Indiana, JAV) skaitė viešą paskaitą „Pharmaceutically Induced ‘Abilities-Machines’: Foucault and the Rhetoric of Pharmaceutical Advertising“

Viešnios paskaita rėmėsi Michelio Foucault darbais analizuojant vaistų nuo aktyvumo ir dėmesio sutrikimo (ADHD) reklamas Jungtinėse Amerikos Valstijose – tai viena iš dviejų valstybių, kuriose vaistus leidžiama reklamuoti vartotojams tiesiogiai. Tyrinėdama ADHD vaistų reklaminės medžiagos retoriką, K. Swenson siekia parodyti, kad tėvai, tiksliau motinos, skatinamos pasitelkti įsikišimą su vaistais kaip būdą investuoti į savo pačių ir savo vaikų žmogiškąjį kapitalą, arba tai, ką M. Foucault vadina „gebėjimų mašina“ (angl. abilities machines).

Paskaita vyko anglų kalba, ją moderavo doc. J. D. Miningeris. Šis renginys –„Radical Philosophy“ paskaitų serijos, kurią organizuoja VDU Socialinės ir politinės teorijos katedra, dalis.

Dr. Kristin Swenson yra komunikacijos profesorė Butlerio universitete Indianapolyje (Indiana, JAV), kur ji dėsto žiniasklaidos, retorikos ir kultūros studijų programoje. Ji yra publikavusi darbus apie emocinį darbą (angl. affective labor) ir gyvensenos vaistų (angl. lifestyle drug) retoriką. Vieną jos pranešimą, „Affective Labor and Governmental Policy: George W. Bush’s New Freedom Commission on Mental Health“ neseniai spausdino ir VDU leidžiamas žurnalas „Baltic Journal of Law and Politics“.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

Rodyti visus komentarus