Verslo praktikų centras skelbia registraciją į iššūkio sprendimo grupę
Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) Verslo praktikų centras skelbia registraciją į centro partnerio – Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) iššūkio sprendimo grupę. Atrinkta septynių žmonių komanda per du mėnesius bandys sukurti sėkmingą renginių ciklą, skirtą marketingo entuziastams. Projekto tikslas – burti „LiMA Junior“ bendruomenę, taip didinant organizacijos žinomumą ne tik marketingo ir komunikacijos profesionalų, bet ir šiomis sritimis besidominčių žmonių tarpe.
Komandos nariai turės galimybę užmegzti naudingų kontaktų marketingo ir komunikacijos srityse įgyvendinant savo idėją kartu su LiMA vadovais ir nariais. Be to, iššūkio sprendimo metu bus galima naudotis VDU Verslo praktikų centro kūrybinių metodikų baze, su kuria supažindins patyrę mentoriai.
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) – tai organizacija, vienijanti marketingo ir komunikacijos specialistus. LiMA įkurta 2004 metais, šiuo metu vienija daugiau 1000 marketingo srityje dirbančių žmonių. Asociacijos skyriai veikia Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose.
VDU Verslo praktikų centras su įmonių atvejų (case) sprendimu (problem based learning) dirba jau penkerius metus. Verslumo akademijos dalyviai sprendžia atvejus pasitelkdami Design thinking, Strategyzer, Business Model canvas, Method Kit ir kitas pasaulyje pripažintas kūrybines metodikas. Šį kartą įmonės iššūkis pateikiamas ne tik studentams iš Verslumo akademijos, bet ir visiems norintiems ir motyvuotiems VDU bendruomenės nariams.
Norintiems dalyvauti reikia užpildyti anketą. Registracija vyksta iki kovo 24 d.
Kilus klausimams susisiekti su VDU Verslo praktikų centru asmenine „Facebook“ žinute.