Skaitmeninis verslas
Dalyko anotacija lietuvių kalba
Dalyko paskirtis – suteikti studentams žinių apie skaitmeninio verslo ir marketingo sėkmės veiksnius, parinkti tinkamą skaitmeninio verslo ir marketingo strategiją: naudojant pagrindinius skaitmeninio verslo ir marketingo įrankius; analizuojant virtualų vartotojų mainų procesą ir jo rezultatus; naudojant skaitmeninę analitiką skaitmeninio verslo strategijos vertinimui ir optimizavimui.
Dalyko anotacija užsienio kalba
Course purpose – to nurture students‘ knowledge about the success factors of digital business and marketing, select the proper digital business and marketing strategy: using main digital business and marketing tools; analysing virtual exchange process and its results; using digital analytics for the evaluation and optimisation of digital business strategy.
Būtinas pasirengimas dalyko studijoms
Marketingo principai
Dalyko studijų rezultatai
1. Identifikuoti ir analizuoti svarbiausius skaitmeninio verslą ir marketingą įtakojančius veiksnius
2. Įvertinti įvairių veiksnių įtaką skaitmeninio verslo ir marketingo strategijai
3. Analizuoti įvairius skaitmeninio verslo ir marketingo modelius, jų panašumus ir skirtumus, privalumus ir trūkumus
4.P arengti skaitmeninio verslo ir marketingo strategiją
Dalyko turinys
1. Įvadas į skaitmeninį verslą
2. Verslo / marketingo raida ir skaitmeninė revoliucija
3. Skaitmeninio verslo modeliai
4. Virtuali rinka
5. Virtuali kaina ir apmokėjimas
6. Skaitmeninio vartotojo elgsena ir patirtis
7. Marketingo tyrimai internete
8. Interneto įrankiai ir technologijos skaitmeniniam verslui ir marketingui
9. Skaitmeninio verslo komunikacija
10. Nemokama skaitmeninė komunikacija
11. Mokama skaitmeninė komunikacija
12. Užtarnauta skaitmeninė komunikacija
13. Skaitmeninė analitika
14. Skaitmeninio marketingo kompanijos
Dalyko studijos valandomis
Paskaitos 30 val.
Komandinis darbas 15 val.
Konsultacijos 15 val.
Savarankiškas darbas 100 val.
Iš viso 160 val.
Studijų rezultatų vertinimas
Savarankiškas darbas - 50%
Egzaminas - 50%
Literatūra
1. 2019 Simon, K., Digital Marketing Strategy: An Integrated Approach to Online Marketing
2. 2019 Chaffey, D. Digital Marketing 7th edition
3 2018 Gupta, S., Driving Digital Strategy: A Guide to Reimagining Your Business
4. 2017 Sacolick, I., Driving Digital: The Leader's Guide to Business Transformation Through Technology
5. 2016 Laudon, K. C., Traver, C. G. E-Commerce 2016: Business, Technology, Society
Papildoma literatūra
1. 2016 Kotler, P., Kartajaya, H., et al. Marketing 4.0. https://ebookcentral-proquest-com.ezproxy.vdu.lt:2443/lib/vmulib-ebooks/detail.action?docID=4785177