Asmeninės kūrybinės veiklos valdymas

  • Dalyko kodas: MKI 2009
  • Dalyko grupė: C
  • Apimtis ECTS kreditais: 4
  • Pavadinimas anglų kalba: Management of Personal Creative Activities
  • Dalykas atestuotas: 2022-06-23
  • Atestacija galioja iki: 2025-06-23
  • Dalyko aprašo rengėjas(-ai):

    Aurelija Ganusauskaitė, dr. Asta Gaigalienė, Danguolė Kraskauskienė

Dalyko anotacija lietuvių kalba

Dalyko paskirtis – supažindinti studentus su asmeninio efektyvumo teorijomis, pristatant asmeninio planavimo, finansų valdymo, asmeninio įvaizdžio formavimo bei dalykinės komunikacijos teorinius ir praktinius pagrindus. Kurso metu studentai parengs asmeninės kūrybinės veiklos startegiją. Baigę dalyką studentai gebės atskleisti savo kūrybinį potencialą, planuoti ir organizuoti savo asmenines kūrybines veiklas siekiant karjeros ir asmeninių tikslų, valdyti savo finansus, realiai ar virtualiai per kalbą, bendravimą, elgseną kurti konkurencingą savo asmeninį įvaizdį šiuolaikinėje darbo rinkoje.

Dalyko anotacija užsienio kalba

The aim of this course is to introduce students with the concept of personal effectiveness by presenting them self-leadership, personal finances and personal image management theories and practices. During the course, students will develop a strategy for personal creative activity. After the course, students will be able to unleash their creative potential, plan and organize their personal creative activities achieving career and personal goals, manage their finances and create real and digital personal image in nowadays labor market.

Dalyko studijų rezultatai

1. Supras savo kūrybinio potencialo ir asmeninio efektyvumo svarbą asmeninėje veikloje ir kuriant verslą.
2. Gebės sukurti savo asmeninės kūrybinės veiklos strategiją atsižvelgiant į esamą rinkos situaciją.
3. Gebės efektyviai planuoti savo kūrybines veiklas ir įgyvendinti suformtuous tikslus.
4. Supras finansinių tikslų formulavimo principus, hierarchiją ir įgyvendinimo ypatumus atsižvelgiant į savo esamą finansinę situaciją.
5. Supras asmeninės finansinės būklės analizės principus ir gebės suplanuoti skirtingus asmeninių finansų aspektus.
6. Gebės sklandžiai, tinkamai žodžiu ir raštu vartojant profesinę kalbą komunikuoti su suinteresuotosiomis šalimis pristatant kūrybines idėjas ir save, konstruktyviai diskutuojant, ginant nuomonę ir konsultuojant.
7. Gebės identifikuoti ir realizuoti verslo galimybes įgyvendinant kūrybines idėjas.
8. Gebės planuoti ir organizuoti savo veiklą išlaikant balansą tarp maksimalaus darbingumo ir fizinės bei emocinės sveikatos naudojant pilnaprotavimo (mindfullness) ir streso valdymo technikas.

Dalyko turinys

Kūrybinis potencialas ir jo skatinimas.
Asmeninis efektyvumas.
Asmeninė kūrybinės veiklos strategija (tikslai ir prioritetai, asmeninė vizija, misija, SWOT analizė).
Asmeninio branding’o drobė.
Laiko planavimas ir vadyba (laiko planavimo metodai ir įrankiai).
Finansinių tikslų formulavimas, tikslų hierarchija.
Finansinės būklės analizė, vertinimas ir planavimas.
Savęs pozicionavimas socialiniuose tinkluose.
Savęs ir savo idėjų pristatymas bei pardavimas.
Efektyvi dalykinė komunikacija.
Klientų paieška ir verslo vystymas.
Dalykinių susitikimų organizavimas.
Emocinė sveikata ir palaikymo sistemos kūrimas.

Dalyko studijos valandomis

Studijų vykdymo forma

Val. auditorinėse studijose

Val. nuotolinėse studijose

Paskaitos

15 val.

15 val.

Konsultacijos

15 val.

0 val.

Iš viso kontaktinio darbo val.

45 val.

Savarankiškas darbas

62 val.

Iš viso

107 val.

Studijų rezultatų vertinimas

Tarpinis atsiskaitymas – 50 %
Kolokviumas – 20 %
Egzaminas – 30 %

Literatūra

1. 2019 Kasia Wezowski „Neištarus nė žodžio“
2. 2020 Dietmar Sternad “Efektyvus valdymas Tobulinti save, kitus ir organizacijas”
3. 2014 Artūras Laskauskas „Prezentacija kitaip arba pamirškite migdančias skaidres“
4. 2016 Jonah Berger „Užkrečiama: kodėl daiktai ar idėjos tampa populiarūs“
Papildoma literatūra
1. 2010 Bryan Tracy „Tikslai“
2. 2006 Stephen R. Covey „7 sėkmės lydimų žmonių įpročiai. Asmenybės pokyčių pamokos“
3. 2000 John Collins „Kaip įtaigiai kalbėti ir veikti auditoriją: tobulesnio mąstymo ir darbo būtinasis vadovas“
4. 2011 Dale Carnegie „Pakilk ir prabilk!: kaip tapti puikiu oratoriumi“