Kūrybinės multimedijos pagrindai

  • Dalyko kodas: INF 2029
  • Dalyko grupė: C
  • Apimtis ECTS kreditais: 4
  • Pavadinimas anglų kalba: Creative Multimedia
  • Dalyko aprašo rengėjas(-ai):

    E. Vaškevičius

Dalyko anotacija lietuvių kalba

Kursas suteikia praktinius įgūdžius ir patirtį susietą su projektų kūrimu ir galutinio produkto kūrimu. Studentai išmoks kūrybinės multimedijos procesų pagrindus ir šias žinias pritaikys praktiniame darbe. Pagrindinis šio kurso tikslas yra išmokti analizuoti jau skurtus produktus ir surasti pačius efektyviausius technologinius sprendimus savo kuriamam projektui. Kuriamas projektas turi būti konkurencingas esamiems panašiems projektams. Taip pat studentai sieks palyginti savo sukurtus darbus su kitų studentų sukurtais darbais ir panašiais projektų sprendimais esančiais rinkoje.

Dalyko anotacija užsienio kalba

Course provides practical skills and experience associated with the project or the final product release. Students are going to learn the basics of the process and are going to try to apply it in a practical task. The aim of this course is to learn to analyze the existing products and to find the most effective technologies to create their own project, which should be competitive to similar products. Moreover, students are going to compare their final projects to other student projects and to similar projects in market and evaluate it.

Būtinas pasirengimas dalyko studijoms

Audiovizualinių technologijų pagrindai

Dalyko studijų rezultatai

Žinios ir supratimas apie multimedijos produktų komercinę ir socialinę svarbą.
Žinios ir supratimas apie kompiuterių mokslą ir multimedijos pritaikymą.
Pasirinkti ir pritaikyti efektyvius modeliavimo įrankius ir technikas.
Sugebėjimas vertinti multimedijos produktus ir projektus.
Rezultatų pristatymas.
Darbas komandose. Rezultatų pristatymas.

Dalyko turinys

1. Supratimas apie bazines multimedijos technologijas.
2. Supratimas apie multimedijos produkto komercinį ir socialinį poveikį.
3. Multimedijos produkto vertinimas.
4. Idėjų ir scenarijaus ruošimas.
5. Projekto paruošimas.
6. Projektas.
7. Projekto pristatymas.
Praktiniai darbai.
1. Projekto analizė.
2. Technologijos, technikos ir įrankiai.
3. Produkto konkurencingumas.
4. Standartai.
5. Prezentacija.

Dalyko studijos valandomis

Praktikumas – 60 val.; savarankiškas darbas (tame tarpe- pasirengimas egzaminui) – 44 val.; iš viso - 104 val.

Studijų rezultatų vertinimas

Egzamino užduotis (50%), laboratoriniai darbai (33%), tarpinis atsiskaitymas (17%)

Literatūra

1. The essence of Human-Computer Interaction
2. Ze-Nian Li and Mark Drew, Fundamentals of Multimedia
3. Introducing Microsoft Silverlight
4. XNA Game Studio
5. Advanced 3D game programming
Papildoma literatūra
1. An Introduction to 3D Computer, 2007, Graphics, Autodesk
2. Essential CG lightening Techniques
3. Tomas Akenine and Eric Haines, Real-Time Rendering