Korporatyvinės reputacijos valdymas
Dalyko anotacija lietuvių kalba
Dalyko paskirtis – studijuoti teorinius ir praktinius ilgalaikės vertės organizacijoms kūrimo, per korporatyvinės reputacijos valdymą, pagrindus. Baigę kursą studentai įgis korporatyvinės reputacijos valdymo pagrindus ir įgūdžius, gebės identifikuoti, parinkti ir taikyti korporatyvinės reputacijos valdymo principus, vertinti korporatyvinę reputaciją, bei pasinaudodami korporatyvine komunikacija formuoti gerą reputaciją. Studijų dalykas apima paskaitas, realių probleminių atvejų analizę ir, individualius bei grupinius viešus savarankiško darbo pristatymus.
Dalyko anotacija užsienio kalba
The aim of this course is to study theoretical and practical basics of the creation of an enduring value for organizations through corporate reputation management. In this course students will gain basic knowledge and skills for corporate reputation management, will be able to identify, select and apply the principles of corporate reputation management, evaluate corporate reputation and, build good reputation through corporate communication. The course includes lectures, case studies and individual/group public presentations of independent work.
Būtinas pasirengimas dalyko studijoms
Marketingo principai arba marketingas
Dalyko studijų rezultatai
1. Apibrėžti ir suklasifikuoti pagrindines korporatyvinės reputacijos sampratas ir požiūrių genezę.
2. Įvertinti korporatyvinės reputacijos teikiamą vertę organizacijai sąryšyje su skirtingomis suinteresuotomis grupėmis.
3. Įvertinti organizacijų korporatyvinę reputaciją.
4. Pritaikyti korporatyvinio identiteto, įvaizdžio ir reputacijos tarpusavio ryšį korporatyvinės reputacijos formavimui.
5. Parengti korporatyvinės reputacijos formavimo ir valdymo strategiją.
6. Pritaikyti korporatyvinės komunikacijos teorines žinias ir praktinius įgūdžius korporatyvinės reputacijos formavimui.
7. Parengti korporatyvinės reputacijos krizių valdymo planą.
Dalyko turinys
1. Korporatyvinės reputacijos samprata ir požiūrių genezė.
2.Organizacijų suinteresuotos grupės.
3. Korporatyvinės reputacijos teikiama vertė.
4. Korporatyvinės reputacijos vertinimo principai.
5. Korporatyvinės reputacijos vertinimo metodikos: reitingai, koeficientai ir modeliai.
6. Korporatyvinė kultūra.
7. Ryšys tarp korporatyvinio identiteto, įvaizdžio ir reputacijos.
8.Korporatyvinės reputacijos formavimas ir valdymas.
9. Komunikacija formuojant ir valdant korporatyvinę reputaciją.
10.Korporatyvinė socialinė atsakomybė.
12. Korporatyvinės reputacijos valdymo atvejų analizės
Dalyko studijos valandomis
Paskaitos 30 val.
Seminarai 15 val.
Komandinis darbas 15 val.
Savarankiškas darbas 100 val.
Iš viso 160 val.
Studijų rezultatų vertinimas
Kolokviumas – 20%, savarankiškas darbas 50%, еgzaminas - 30%
Literatūra
1. 2018 Langham, T. Reputation Management: The Future of Corporate Communications and Public Relations
2. 2015 Doorley, J., Garcia, H.F. Reputation Management: The Key to Successful Public Relations and Corporate Communication.
3. 2014 Kaul, A., Desai, A. Corporate Reputation Decoded: Building, managing, Strategising for Corporate Excellence.
4. 2014 Barnett, M.L., Pollock, T.G. The Oxford Handbook of Corporate Reputation
5. 2012 Roper, S., Fill, C. Corporate Reputation: Brand and Communications.
Papildoma literatūra
1. 2011 Burke, R.J., Martin, G., Cooper, C.L. Corporate reputation: managing opportunities and threats https://ebookcentral-proquest-com.ezproxy.vdu.lt:2443/lib/vmulib-ebooks/detail.action?docID=679215
2. 2016 Foster, C. Reputation strategy and analytics in a hyper-connected world https://ebookcentral-proquest-com.ezproxy.vdu.lt:2443/lib/vmulib-ebooks/detail.action?docID=4572956
3. 2017 Honey, G. A short guide to reputation risk https://ebookcentral-proquest-com.ezproxy.vdu.lt:2443/lib/vmulib-ebooks/detail.action?docID=446446