Pirkėjo elgsena
Dalyko anotacija lietuvių kalba
Dalyko paskirtis – suteikti studentams teorinių ir praktinių žinių, reikalingų analizuojant vartotojo (pirkėjo) elgseną: kaip jie ieško, perka ir naudoja gaminius / paslaugas. Kursas apima vartotojų, kaip individų, grupių ir įmonių sprendimų priėmimo ir pirkimo proceso analizę; asmeninių, socialinių bei kultūrinių veiksnių įtakos pirkimo elgsenai vertinimą; skirtingų marketingo veiksmų poveikio pirkėjams vertinimą; elgsenos motyvų bei požiūrių įtakos vartotojams vertinimą.
Dalyko anotacija užsienio kalba
Course purpose – to provide students with theoretical knowledge and practical skills, which are essential for analyzing the behavior of buyers as they search for, purchase, and use goods and services. The course nurtures students knowledge, abilities to analyze decision making process of individual buyers as well as the collective buying behavior. Students study the main internal and external factors that impact the decision making process, learn to evaluate influence of personal, social and culture factors on behavior.
Dalyko studijų rezultatai
1.Identifikuoti ir apibūdinti pagrindinius pirkėjų elgseną lemiančius procesus bei veiksnius
2. Analizuoti ir vertinti vartotojo sprendimo pirkti procesą
3. Identifikuoti ir įvertinti lojalumo įtaką vartotojų elgsenai, pateikti pasiūlymus lojalumo didinimui
4. Pademonstruoti gebėjimą diskusijos auditorijoje metu komunikuoti su kitais, pasidalinti darbus, bendrauti grupėje ir toleruoti grupės narių nuomonę, prisiimti atsakomybę ir kt.
5. Pritaikyti pirkėjo elgsenos žinias vartotojų sprendimams analizuoti atliekant individualų savarankišką darbą
Dalyko turinys
1. Vartotojų elgsena marketingo mokslo kontekste
2. Marketingo strategija ir vartotojų elgsena
3. Motyvacija vartotojų elgsenos kontekste
4. Asmenybė ir vartotojo elgsena
5. Vartotojų suvokimo formavimasis. Pozicionavimo sprendimai
6. Mokymosi ir atminties įtaka pirkėjų elgsenai
7. Vartotojų požiūriai ir galimybės juos keisti
8. Šeimos ir grupių įtaka pirkėjų sprendimams
9. Inovacijų adaptavimo ir difuzijos procesai
10. Kultūros, subkultūros ir socialinių klasių įtaka pirkėjų elgsenai
11. Pirkėjų pirkimo sprendimo priėmimo procesas
12. Organizacijų pirkimo elgsena
Dalyko studijos valandomis
Paskaitos 30 val.
Komandinis darbas 15 val.
Konsultacijos 15 val.
Savarankiškas darbas 100 val.
Iš viso 160 val.
Studijų rezultatų vertinimas
Savarankiškas darbas – 40%
Egzaminas – 60%
Literatūra
1. 2021 Wayne D. Hoyer, Deborah J. MacInnis, Rik Pieters, Eugene Chan, Gavin Northey., Consumer Behaviour https://books.google.lt/books?id=kDT6DwAAQBAJ&dq=Consumer+behavior&source=gbs_navlinks_s
2. 2018 Solomon Mike R., Consumer behavior: buying, having, and being /
3. 2016 Sethna, Z., Blythe, J., Consumer Behaviour https://books.google.lt/books?isbn=1473987253
4. 2006 Bakanauskas, A., Vartotojų elgsena. Mokomoji knyga.
5. 2015 Gupta, B., Consumer Behaviour https://books.google.lt/books?isbn=1329122623
Papildoma literatūra
1. 2011 Belk, R.W., Research in Consumer Behavior EBSCO e-book collection
2. 2010 Hayden N., Consumer behavior EBSCO e-book collection