„Creativity Lab“ finalas – patobulėję moksleiviai ir 6 idėjos miestui

210

Gruodžio 5 d. pasibaigė nuo rugsėjo VDU Verslo praktikų centro (VPC) įgyvendintas „Creativity Lab“ projektas, skirtas Tauragės moksleiviams. Savo idėjas pristatė šešios komandos, kurios visą projekto laiką sprendė Tauragės bendruomenių namų pateiktą iššūkį „Kaip efektyviai išnaudoti Tauragės bendruomenių namų patalpas, siekiant paskatinti miestiečių bendruomeniškumą ir veiklumą?“.

Pristatymus vertino komisija, kurią sudarė VPC atstovai, Tauragės rajono savivaldybės meras Sigitas Mičiulis, mero patarėjas Dovydas Kaminskas ir Tauragės bendruomenių namų projektų vadovė Asta Kondrotienė. Geriausiai įvertinta idėja, pelniusi VPC skatinamąją premiją – „Pasivaikščiojimas smegenų skersgatviais“. Tai – psichologiniai užsiėmimai, skatinantys įvairių amžiaus grupių savianalizę, padedantys ugdyti emocinį intelektą. Komisija vieningai nutarė, kad tokių į savianalizę nukreiptų užsiėmimų Tauragėje trūksta, todėl idėją būtina įgyvendinti. Įvertinti ir kiti sumanymai – savivaldybės atstovai aptarė kiekvieno jų finansavimo galimybes, numatė artimiausius žingsnius link projektų įgyvendinimo.

„Nepaprastai džiaugiamės šio projekto rezultatais – ne tik išradingomis idėjomis, kurios, tikime, padedant Tauragės rajono savivaldybei bus realizuotos, bet ir pačių moksleivių pokyčiu. Čia atėjęs dalyvis nueina ilgą, sudėtingą ir dažnai visas komforto zonas kertantį kelią, todėl skaičiais neišmatuojama šio projekto nauda yra ne ką mažiau vertingesnė. Esame dėkingi Tauragės rajono savivaldybei, inicijavusiai „Creativity Lab“, ir nekantraujame sugrįžti kitą sezoną. Taip pat planuojame panašaus formato moksleivių verslumo ugdymo projektus diegti ir kituose Lietuvos rajonuose“, – pasakoja „Creativity Lab“ koordinatorė, VPC projektų vadovė Indrė Lukauskaitė.

Projekto „Creativity Lab“ tikslas – ugdyti moksleivių verslumo kompetencijas, skatinti verslo atstovų bei jaunimo bendradarbiavimą, skatinti Tauragės bendruomeniškumą bei moksleivių veiklumą. Projekte dalyvavo 40 moksleivių iš „Versmės“, „Žalgirių“, Skaudvilės ir Žygaičių gimnazijų, kuriuos konsultavo VPC mentoriai bei padėjo koordinatoriais tapę šio projekto absolventai. Moksleiviai iššūkius sprendė pasitelkdami „Design thinking“, „Strategyzer“, „Method Kit“ ir „Lego Serious Play“ metodikas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.