ETD


Add/Remove Filters (2 filters currently applied)
Results 1-6 of 6 (Search time: 0.016 seconds).
:
Relevance

 

  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
122-Jun-2020Nuomonės formuotojų įtakos prekės ženklo žinomumui vertinimasAlasauskytė, Ievabachelor thesis
217-Jun-2020BC „Šiauliai“ marketingo komunikacijų vertinimasUrbonas, Aurimasbachelor thesis
313-Jan-2021Socialinės reklamos sukeliamų emocijų poveikio vartotojams didinimasGudėnaitė, Neringamaster thesis
410-Jun-2021Asmeninio įvaizdžio kūrimo svarbaKardokaitė, Eglėbachelor thesis
517-Jun-2020COVID-19 viruso įtakos nuomonės formuotojų komunikacijai analizėŠveikauskas, Eimantasbachelor thesis
69-Jun-2021Veiksnių lemiančių vartotojus pirkti analizėBalčiukynas, Mantvidasbachelor thesis