Publications


Add/Remove Filters (3 filters currently applied)
Results 1-10 of 31 (Search time: 0.038 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
12016Effectiveness of visual metaphor in milk advertisingPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
22016Produktų demonstravimo sporto rungtynių metu ir vaizdo žaidimuose veiksmingumo vertinimasPilelienė, Lina; Abromavičius, Edgarasresearch article
32016Research of factors influencing customer switching behaviour in farmers' markets in LithuaniaZikienė, Kristina; Pilelienė, Linaresearch article
42016A model of website quality-based e-commerce satisfaction indexPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
52016Determination of factors affecting consumer in-store behaviour: theoretical insightsGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
623-May-2016Elektroninės vietovės marketingo sistemos pritaikymas suinteresuotųjų šalių naudojimo poreikiamsStočkūnas, Andriusmaster thesis
723-May-2016Vizualinių metaforų naudojimo socialinėse reklamose sprendimaiPašiūnaitė, Ievamaster thesis
82016Emotional or rational? The determination of the influence of advertising appeal on advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
92016The analysis of the influence of internal factors on outdoor advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas Petrasresearch article
102016Elaboration of the model for the assessment of outdoor advertising effectivenessPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article

Discover