PDB


Add/Remove Filters (5 filters currently applied)
Results 1-10 of 12 (Search time: 0.023 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
12009Pardavimų skatinimo įtakos pirkėjų lojalumui modelisPilelienė, Lina; Vanagienė, VitalijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
22009Pardavimų skatinimo teikiamų naudų vertinimo priklausomybė nuo vartotojų lojalumo stadijosPilelienė, Lina; Liesionis, VytautasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
32009The Formation of Customer Loyalty Conception in the Context of the Evolution of Schools of Marketing ThoughtPilelienė, Lina; Zikienė, Kristina; Švagždienė, BirutaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
42009Determination of the best suitable structure of promotional benefits for different loyalty stages' customersPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
52009Pardavimų skatinimo teikiamų naudų suvokimo nustatymasPilelienė, Lina; Šimkus, AudriusStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
62009Visuomenės senėjimo iššūkių valdymo prielaidosČepinskis, Jonas; Kanišauskaitė, VidaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
72009Pardavimų skatinimo sampratos transformacijosPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
82009Įmonių socialinė atsakomybė ekonominės krizės sąlygomis LietuvojeČepinskis, Jonas; Sakalauskaitė, EvelinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
92009Aesthetics based corporate reputation management in the context of higher educationŠontaitė, Miglė; Kristensen, ToreStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
102009Determination of customer loyalty stagesPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)