PDB


Add/Remove Filters (5 filters currently applied)
Results 1-10 of 23 (Search time: 1.108 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
12009Analysis of the importance of finance in innovationKeršys, Marijus; Levišauskaitė, Kristina; Čepinskis, JonasStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
22009Managing of social care services development in the aging societyČepinskis, Jonas; Kanišauskaitė, VidaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
32009Formation of economic bubbles : causes and possible preventionsGirdzijauskas, Stasys; Štreimikienė, Dalia; Čepinskis, Jonas; Moskaliova, Vera; Jurkonytė, Edita; Mackevičius, RamūnasStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
42009Pardavimų skatinimo įtakos pirkėjų lojalumui modelisPilelienė, Lina; Vanagienė, VitalijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
52009Pardavimų skatinimo teikiamų naudų vertinimo priklausomybė nuo vartotojų lojalumo stadijosPilelienė, Lina; Liesionis, VytautasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
62009Global logistics trends in Lithuanian agricultural products exports and importsČepinskis, Jonas; Masteika, IgnasStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
72009Determination of customer loyalty stagesPilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
82009Pardavimų skatinimo sampratos transformacijosPilelienė, LinaTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
92009The Formation of Customer Loyalty Conception in the Context of the Evolution of Schools of Marketing ThoughtPilelienė, Lina; Zikienė, Kristina; Švagždienė, BirutaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
102009Customers value : determination in undefined environmentBakanauskas, Arvydas Petras; Jakutis, AndriusStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)