PDB


Add/Remove Filters (3 filters currently applied)
Results 1-8 of 8 (Search time: 0.03 seconds).
:
Relevance

 

  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
12017The influence of perceived benefits on the satisfaction with the loyalty programKyguolienė, Asta; Zikienė, Kristina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
22013Financial cooperatives as drivers for sustainable development in the knowledge economyŽirgutienė, Sandra; Čepinskis, Jonas; Žirgutis, VytautasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
32009Pardavimų skatinimo teikiamų naudų vertinimo priklausomybė nuo vartotojų lojalumo stadijosPilelienė, Lina; Liesionis, VytautasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
42011Organizacijų vadyba : vadovėlisBakanauskas, Arvydas Petras; Bakanauskienė, Irena; Darškuvienė, Valdonė; Grebliauskas, Artūras; Kvedaravičius, Jonas; Liesionis, Vytautas; Petkevičiūtė, Nijolė; Staniulienė, Sonata; Stonkutė, Eglė; Stripeikis, Osvaldas; Viliūnas, Vaidotas; Zakarevičius, Povilas; Žirgutis, Vytautas; Žukauskas, PranasVadovėlis / Textbook (K2a)
52018Content marketing decisions for the customer value creation in social networks: ‘Ilzenberg manor’ caseGedvilaitė, Rūta; Pažėraitė, AušraStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
62016Improving managerial decision making through individual behavioural factors managementKyguolienė, Asta; Bakanauskienė, IrenaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
72014Influence of product attributes on milk consumer’s choice in LithuaniaPilelienė, Lina; Liesionis, VytautasStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
82016Content marketing elements and their influence on search advertisement effectiveness: theoretical background and practical insightsPažėraitė, Aušra; Gedvilaitė, RūtaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)