PDB


Add/Remove Filters (2 filters currently applied)
Results 1-10 of 31 (Search time: 0.033 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
12013Jungtinių Amerikos Valstijų cigarečių marketingo priemonių teisinių reguliavimų raidaBakanauskas, Arvydas Petras; Potašinskaitė, MonikaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
22012Integruotosios marketingo komunikacijos : mokomoji knyga / Arvydas BakanauskasBakanauskas, Arvydas PetrasMokomoji knyga / Educational book (K2b)
32012Miesto prekės ženklo kūrimo modelisBakanauskas, Arvydas Petras; Gavėnas, EdvinasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
42015Spausdintos reklamos efektyvumo vertinimo metodika : mokslo studija [elektroninis išteklius] / Lina Pilelienė, Viktorija Grigaliūnaitė, Arvydas Petras Bakanauskas; Vytauto Didžiojo universitetasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorija; Bakanauskas, Arvydas PetrasMokslo studija / Study (K1b)
52013Theoretical insights into the brand value conceptualizationBičiūnaitė-Svobienė, Vilija; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
62015Determination of customer preferences for benefits provided by sales promotion at shopping centres in LithuaniaPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
72012Įmonių socialinės atsakomybės gairės stiprinant prekės ženklo reputacijąBakanauskas, Arvydas Petras; Vanagienė, VitalijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
82016The analysis of the influence of internal factors on outdoor advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
92012Vietovės prekės ženklo kūrimo koncepcijų teorinės įžvalgosBakanauskas, Arvydas Petras; Gavėnas, EdvinasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
102016Determination of factors affecting petrol station brand choice in LithuaniaPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)