PDB


Add/Remove Filters (2 filters currently applied)
Results 11-20 of 225 (Search time: 0.02 seconds).
:
Relevance
Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
12014Konkurencija centralizuotai tiekiamos šilumos sektoriujeKrakauskas, Mindaugas; Pažėraitė, AušraStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
22013Korporatyvinės reputacijos reiškinio genezėŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
32012Determination of tour operators' service quality perception in LithuaniaPilelienė, Lina; Šimkus, AudriusStraipsnis konferencijos medžiagoje kitose duomenų bazėse / Article in conference proceedings in other databases (P1c)
42014Lithuanian tourist satisfaction index modelPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
52015Spausdintos reklamos efektyvumo vertinimo metodika : mokslo studija [elektroninis išteklius] / Lina Pilelienė, Viktorija Grigaliūnaitė, Arvydas Petras Bakanauskas; Vytauto Didžiojo universitetasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorija; Bakanauskas, Arvydas PetrasMokslo studija / Study (K1b)
62014Aptarnaujančio personalo vaidmuo vartotojų pasitenkinimo atžvilgiuGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
72013Theoretical insights into the brand value conceptualizationBičiūnaitė-Svobienė, Vilija; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
82015Determination of customer preferences for benefits provided by sales promotion at shopping centres in LithuaniaPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
92014Turning satisfaction into loyalty : the case of Lithuanian touristsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
102014Crisis management to avoid damage for corporate reputation : the case of retail chain crisis in the Baltic countriesŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)