Search: Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2015, nr. 74


Add/Remove Filters (2 filters currently applied)
Results 1-24 of 24 (Search time: 0.18 seconds).
:
Relevance

 

  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
12011Measurement model of corporate reputation at higher education institutions : customers’ perspectiveŠontaitė, Miglė; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
22010Aukštųjų mokyklų korporatyvinės reputacijos specifika ir vertinimo problemosŠontaitė, MiglėStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
32009Aesthetics based corporate reputation management in the context of higher educationŠontaitė, Miglė; Kristensen, ToreStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
42009Aesthetics based corporate reputation management in the context of higher educationŠontaitė, Miglė; Kristensen, ToreStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
52014The effect of country-of-origin on beauty products choice in LithuaniaPilelienė, Lina; Šontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
62011Korporatyvinės reputacijos vertinimas aukštojo mokslo institucijose : daktaro disertacija : socialiniai mokslai, vadyba ir administravimas (03 S) / Miglė Šontaitė ; Vytauto Didžiojo universitetasŠontaitė, Miglė
72013Corporate brand management that creates value to consumers of the shopping centerŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Dilinskaitė, KristinaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
82015CSR reasons, practices and impact to corporate reputationŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
92012Korporatyvinės reputacijos vertinimas aukštojo mokslo institucijoseŠontaitė, MiglėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
102013Korporatyvinės reputacijos reiškinio genezėŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
112014Crisis management to avoid damage for corporate reputation : the case of retail chain crisis in the Baltic countriesŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
122015Corporate reputation management of higher education institutions: disparities of stakeholders' approachesŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis nerecenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in non-peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P2b)
132013Comparative analysis of corporate reputation measurement methodsŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
142013The impact of country-of-origin on food products choiceŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
152013Marketingo vadybos šiuolaikinėje aplinkoje tyrimaiŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis mokslo, meno, kultūros, profesiniuose leidiniuose / Article in science, art, culture, professional publications (S7)
162015Corporate reputation management of higher education institutions: disparities of stakeholders' approachesŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
172013The View of students towards corporate reputation of Lithuanian universitiesŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
182013Aukštojo mokslo institucijų korporatyvinės reputacijos vertinimo metodikos ir jų problemosŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
192011Measurement model of corporate reputation at Higher education institutions: customers’ perspectiveŠontaitė, Miglė; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
202011Suinteresuotų grupių vaidmuo korporatyvinės reputacijos valdymeŠontaitė, MiglėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
212010Aukštųjų mokyklų korporatyvinę reputaciją formuojančių rodiklių vertinimasŠontaitė, Miglė; Lydeka, ZigmasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
222012Korporatyvinės reputacijos vertinimo praktiniai aspektai : Lietuvos verslo organizacijos atvejisŠontaitė, MiglėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
232012Lietuvoje veiklą vykdančių verslo organizacijų reputacija : vartotojų požiūrio įvertinimasŠontaitė, MiglėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
242012Lietuvos universitetų korporatyvinės reputacijos vertinimas moksleivių požiūriuŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)

 

  • previous
  • 1
  • next