Search: Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2012, nr. 64


Add/Remove Filters (2 filters currently applied)
Results 1-50 of 225 (Search time: 0.218 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
12009Pardavimų skatinimo sampratos transformacijosPilelienė, LinaTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
22009Determination of customer loyalty stagesPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
32009Vartotojų lojalumas : teoriniai ir praktiniai aspektai : mokomoji knyga / Arvydas Bakanauskas, Lina PilelienėBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaMokomoji knyga / Educational book (K2b)
42009Visuomenės senėjimo iššūkių valdymo prielaidosČepinskis, Jonas; Kanišauskaitė, VidaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
52010Vartotojų lojalumas : formavimas ir valdymas : mokomoji knyga [elektroninis išteklius]Zikienė, KristinaMokomoji knyga / Educational book (K2b)
62009Global logistics trends in Lithuanian agricultural products exports and importsČepinskis, Jonas; Masteika, IgnasStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
72011Testing of methods for customer loyalty measurement in pharmacy „Camelia“Pilelienė, Lina; Zikienė, KristinaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
82009Customers value : determination in undefined environmentBakanauskas, Arvydas Petras; Jakutis, AndriusStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
92009Determination of the best suitable structure of promotional benefits for different loyalty stages' customersPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
102009Research of factors influencing loyal customer switching behaviourZikienė, Kristina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
112009Pardavimų skatinimo sampratos transformacijosPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
122009Pardavimų skatinimo teikiamų naudų vertinimo priklausomybė nuo vartotojų lojalumo stadijosPilelienė, Lina; Liesionis, VytautasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
132011Measurement model of corporate reputation at higher education institutions : customers’ perspectiveŠontaitė, Miglė; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
142011Research of factors influencing loyal customer switching behaviour : updated and revised in the context of economical crisisZikienė, KristinaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
152010Aukštųjų mokyklų korporatyvinės reputacijos specifika ir vertinimo problemosŠontaitė, MiglėStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
162011Vartotojo ir prekės ženklo modelių elementų derinimasBakanauskas, Arvydas Petras; Bičiūnaitė, VilijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
172010Tour operators‘ service quality evaluation modelŠimkus, Audrius; Pilelienė, LinaTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
182012Въездной туризм и эффективность использования национального туристского потенциала в его развитииŠvagždienė, Biruta; Pilelienė, LinaStraipsnis nerecenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in non-peer-reviewed foreign international conference proceedings (P2a)
192012Vartotojų pasitenkinimo Kauno miesto picerijomis nustatymasGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
202011Lietuvos logistikos kryptys globalizacijos konteksteMasteika, IgnasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
212009Pardavimų skatinimo teikiamų naudų suvokimo nustatymasPilelienė, Lina; Šimkus, AudriusStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
222009Įmonių reputacijos vertinimo problemos ir galimybėsKlebanskaja, Nina; Šadauskaitė, GintarėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
232009The Formation of Customer Loyalty Conception in the Context of the Evolution of Schools of Marketing ThoughtPilelienė, Lina; Zikienė, Kristina; Švagždienė, BirutaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
242010Моделирование процесса личныx продаж в сельском туризмеPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
252011Vitrinų ekspozicijos įtaka impulsyviems pirkimamsLukošiūtė, Vaida; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
262009Determination of customer loyalty stagesPilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
272010Inovacijos panaudojimo vertė transporto paslaugas teikiančioje įmonėjeBakanauskas, Arvydas Petras; Paulauskė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
282010Determination of combinations of the attributes of sales promotion for different loyalty stages' customersPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
292012Vartotojų pasitenkinimo autoserviso paslaugomis vertinimasKaraliūtė, Eglė; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
302011Vitrinų ekspozicijos samprata ir nauda organizacijoms : teorinis aspektasLukošiūtė, Vaida; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
312011Jūrų uosto plėtra darnaus vystymosi konteksteKutkaitis, Audrius; Čepinskis, JonasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
322011The optimization of global supply chain in LithuaniaMasteika, Ignas; Čepinskis, JonasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
332011Neuromarketingo principai ir nauda organizacijoms : teorinis aspektasPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
342010Role of logistics in the development of Lithuanian meat sectorČepinskis, Jonas; Masteika, IgnasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
352011Determination of guidelines for social marketing usage at Vytautas Magnus University’s Kaunas Botanical GardenPilelienė, Lina; Žitkauskas, TomasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
362009Aesthetics based corporate reputation management in the context of higher educationŠontaitė, Miglė; Kristensen, ToreStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
372009Modelling of sponsor relationship management system for Lithuanian men’s national basketball teamPilelienė, Lina; Šimkus, AudriusStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
382009Pardavimų skatinimo įtakos pirkėjų lojalumui modelisPilelienė, Lina; Vanagienė, VitalijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
392011Road-mapping Vytautas Magnus university's Kaunas botanical garden's imagePilelienė, Lina; Žitkauskas, TomasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
402012Neuromarketingo principų taikymas kainodaroje : teorinis aspektasPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
412009Aesthetics based corporate reputation management in the context of higher educationŠontaitė, Miglė; Kristensen, ToreStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
422012Peculiarities of product placement in movies : theoretical aspectPilelienė, Lina; Jurgilaitė, SigitaTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
432012Socialinė rinkodara kaip priemonė fiziniam aktyvumui skatintiPilelienė, LinaStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
442013Produktų demonstravimas lietuviškuose vaidybiniuose filmuose : Lietuvos maisto produktų gamintojų atvejisJurgilaitė, Sigita; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
452014Lithuanian tourist satisfaction index modelPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
462013The assessment of customer loyalty programs in Lithuanian pharmacies network in the aspect of gained valueZikienė, Kristina; Preskienė, KristinaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
472014The effect of country-of-origin on beauty products choice in LithuaniaPilelienė, Lina; Šontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
482014Tautinės savimonės ugdymas pasitelkiant reklamą : teorinis aspektasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
492015Neinvazinių galvos smegenų elektrinio aktyvumo tyrimų metodų ir žvilgsnio sekimo sistemos taikymo galimybės reklamos efektyvumo vertinimuiGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
502016Ecologically-conscious consumer purchases in LithuaniaTamulienė, Vilma; Kazlauskienė, Eglė; Pilelienė, LinaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)