Search: Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2012, nr. 64


Add/Remove Filters (2 filters currently applied)
Results 1-31 of 31 (Search time: 1.518 seconds).
:
Relevance

 

  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
12009Vartotojų lojalumas : teoriniai ir praktiniai aspektai : mokomoji knyga / Arvydas Bakanauskas, Lina PilelienėBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaMokomoji knyga / Educational book (K2b)
22009Customers value : determination in undefined environmentBakanauskas, Arvydas Petras; Jakutis, AndriusStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
32009Research of factors influencing loyal customer switching behaviourZikienė, Kristina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
42011Measurement model of corporate reputation at higher education institutions : customers’ perspectiveŠontaitė, Miglė; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
52011Vartotojo ir prekės ženklo modelių elementų derinimasBakanauskas, Arvydas Petras; Bičiūnaitė, VilijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
62008Elektroninis marketingas : [mokomoji knyga] / Arvydas Bakanauskas, Vytautas LiesionisBakanauskas, Arvydas Petras; Liesionis, VytautasMokomoji knyga / Educational book (K2b)
72010Inovacijos panaudojimo vertė transporto paslaugas teikiančioje įmonėjeBakanauskas, Arvydas Petras; Paulauskė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
82016Balso už kadro amžiaus ir vizualinio patrauklumo poveikio reikšmė transliacinės reklamos įgarsinimo kontekstePotašinskaitė, Monika; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
92013Jungtinių Amerikos Valstijų cigarečių marketingo priemonių teisinių reguliavimų raidaBakanauskas, Arvydas Petras; Potašinskaitė, MonikaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
102015Spausdintos reklamos efektyvumo vertinimo metodika : mokslo studija [elektroninis išteklius] / Lina Pilelienė, Viktorija Grigaliūnaitė, Arvydas Petras Bakanauskas; Vytauto Didžiojo universitetasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorija; Bakanauskas, Arvydas PetrasMokslo studija / Study (K1b)
112015Determination of customer preferences for benefits provided by sales promotion at shopping centres in LithuaniaPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
122016Determination of factors affecting petrol station brand choice in LithuaniaPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasKnygos dalis / Part of book (Y)
132009Research of factors influencing loyal customer switching behaviourZikienė, Kristina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
142016Determination of factors affecting petrol station brand choice in LithuaniaPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
152013Theoretical insights into the brand value conceptualizationBičiūnaitė-Svobienė, Vilija; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
162014Naujo prekes ženklo stiprių asociacijų pirkėjui sukūrimas, pozicionuojant naujo maisto produkto vertęBakanauskas, Arvydas Petras; Vanagienė, VitalijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
172016The analysis of the influence of internal factors on outdoor advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
182012Įmonių socialinės atsakomybės gairės stiprinant prekės ženklo reputacijąBakanauskas, Arvydas Petras; Vanagienė, VitalijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
192012Integruotosios marketingo komunikacijos : mokomoji knyga / Arvydas BakanauskasBakanauskas, Arvydas PetrasMokomoji knyga / Educational book (K2b)
202012Maisto priedų naudojimo produktuose įtaka prekės ženklo vertei : moterų ir vyrų požiūriuVanagienė, Vitalija; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
212011Organizacijų vadyba : vadovėlisBakanauskas, Arvydas Petras; Bakanauskienė, Irena; Darškuvienė, Valdonė; Grebliauskas, Artūras; Kvedaravičius, Jonas; Liesionis, Vytautas; Petkevičiūtė, Nijolė; Staniulienė, Sonata; Stonkutė, Eglė; Stripeikis, Osvaldas; Viliūnas, Vaidotas; Zakarevičius, Povilas; Žirgutis, Vytautas; Žukauskas, PranasVadovėlis / Textbook (K2a)
222015Assessment of the importance of benefits provided by rural tourism homesteads in LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
232012Miesto prekės ženklo kūrimo modelisBakanauskas, Arvydas Petras; Gavėnas, EdvinasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
242012Vietovės prekės ženklo kūrimo koncepcijų teorinės įžvalgosBakanauskas, Arvydas Petras; Gavėnas, EdvinasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
252011Interaction model for the young fashion buyers and brand-ambassadorsBakanauskas, Arvydas Petras; Bičiūnaitė, VilijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
262010Vartotojų lūkesčių formavimo modelisBakanauskas, Arvydas Petras; Račkauskaitė, InetaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
272010Verslo santykių užmezgimas su užsienio partneriuBakanauskas, Arvydas Petras; Ojeras, AndriusStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
282010Customer value: determination in undefined environmentBakanauskas, Arvydas Petras; Jakutis, AndriusStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
292011Measurement model of corporate reputation at Higher education institutions: customers’ perspectiveŠontaitė, Miglė; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
302010Skirtingas lojalumo stadijas pasiekusių vartotojų pardavimų skatinimo požymių vertinimasPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
312011E. lojalumą lemiančių veiksnių tyrimasBakanauskas, Arvydas Petras; Gavėnas, EdvinasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)

 

  • previous
  • 1
  • next