Search: Darnioji daugiakalbystė / Sustainable Multilingualism 2018, nr. 13


Add/Remove Filters (2 filters currently applied)
Results 1-40 of 40 (Search time: 0.264 seconds).
:
Relevance

 

  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
122-Jun-2020Nuotraukų naudojimas reklamose. Socialinių tinklų atvejisRažukaitė, Violetabachelor thesis
222-Jun-2020Nuomonės formuotojų įtakos prekės ženklo žinomumui vertinimasAlasauskytė, Ievabachelor thesis
322-Jun-2020Reklamos poveikio jaunajai auditorijai vertinimas LietuvojePipiraite, Karolinabachelor thesis
422-Jun-2020UAB "Puella" akademija populiarinimo ir reklamos būdų analizėBlažauskaitė, Erikabachelor thesis
52016Effectiveness of visual metaphor in milk advertisingPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
616-Jun-2020BC „Žalgiris“ reklaminės kampanijos „Mano pirmas“ analizėUlanovas, Edgarasbachelor thesis
722-May-2018Reklamos sprendimų modelis naujos paslaugos įvedimui į rinkąJakubauskytė, Vaidamaster thesis
822-May-2018Prekės ženklo vertės didinimas reklama ,,Saldi sala“ organizacijos pavyzdžiuDaukšytė, Eglėmaster thesis
922-May-2018Socialinėmis reklamomis sukeliamų emocijų sprendimaiBurneikytė, Gabijamaster thesis
1018-Jun-2020Ar azartinių lošimų reklama neprieštarauja LR Reklamos įstatyme įtvirtintiems principams?Ročytė, Gabijamaster thesis
1117-Jun-2020Lietuvos auditorijos nuostatos į prekės ženklo rinkodaros komunikacijos priemonę – reklamąKatinas, Dariusbachelor thesis
1222-Jun-2020Socialinė reklama ir jos poveikis visuomenei. Socialinės kampanijos „Palaikyk“ atvejisStarevičius, Algirdasbachelor thesis
134-Jun-2015Ar reklama perteiktam tariamam poreikiui turėti siūlomą prekę (paslaugą) yra taikomi tiesos ir reklamos atpažiįstamumo kriterijai?Vaičiukynienė, Skaistėmaster thesis
142012Дети – язык рекламы – фольклорPetkevič, Gendrikresearch article
1518-Jun-2020Animacinė reklama akcijai „DAROM“Vaitasiūtė, Ievabachelor thesis
162013Produktų demonstravimo vaidybiniuose filmuose ypatumai (teorinis aspektas)Pilelienė, Lina; Jurgilaitė, Sigitaresearch article
172015Determination of the impact of spokesperson on advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
1822-Jun-2020Jauno vartotojo požiūrio į reklamą vertinimas LietuvojeValaitytė, Gabijabachelor thesis
192014Tautinės savimonės ugdymas pasitelkiant reklamą : teorinis aspektasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
2023-May-2016Požiūrio į prekės ženklą formavimas inovatyvia reklamaŠerstniovaitė, Eglėmaster thesis
212019The interplay of religious symbols and cultural values theory in advertisingŽitkienė, Rima; Kriaučiūnaitė-Lazauskienė, GintarėStraipsnis / Article
222018Multimodal metaphors and advertising: a cross-cultural comparison of the use of behavioural multimodal metaphorsGil Bonilla, John FredyStraipsnis / Article
2311-Jan-2019Socialinių problemų komunikacija komercinėje reklamojeAltukavičiūtė, Ievamaster thesis
2422-May-2019Turinio reklamos sprendimai po prekės ženklo perženklinimo "Kilig" pavyzdžiuŠimkonytė, Eglėmaster thesis
2525-May-2015Reklama ir viešieji ryšiai: sinergijos linkMorkutė, Ingamaster thesis
2622-May-2019Perception of emotional and rational advertisingLevchenko, Anastasiiamaster thesis
2713-Jan-2017Internetinės individualizuotos reklamos poveikio vartotojams vertinimasRimkutė, Jurgitamaster thesis
282020Vilnius City Opera kultūrinės vertės žymėsBaužaitė, Elvinaresearch article
2922-May-2019Organizacijos įvaizdžio formavimas reklamos sprendimais krizės laikotarpiu krepšinio klubo „Rytas“ pavyzdžiuŠabūnaitė, Gintarėmaster thesis
3022-May-2019Konkurencinio pranašumo stiprinimas reklamos sprendimais. AB „SEB“, AB „Swedbank“ ir AB „Luminor“ bankų atvejų pavyzdžiuMarmaitė, Živilėmaster thesis
3122-May-2019Reklamos sprendimai vietos prekės ženklo plėtrai siekiant tapti darniu prekės ženkluStančikaitė, Akvilėmaster thesis
322011Įmonių socialinės atsakomybės propagavimas reklamoje, stiprinant prekės ženklo vertę pirkėjuiArlauskienė, Renata; Vanagienė, Vitalijaresearch article
332011Популярная литература в Литве : взгляд с точки зрения издателя и читателяKuizinienė, Daliaresearch article
348-Jun-2020Reklamos efektyvumo skirtingoms socialinėms klasėms didinimo modelisMerkevičiūtė, Eglėmaster thesis
352011Vitrinų ekspozicijos samprata ir nauda organizacijoms : teorinis aspektasLukošiūtė, Vaida; Pilelienė, Linaresearch article
3610-Jun-2020Emocinės reklamos poveikis požiūrio formavimui skirtingoms kartomsJonušytė, Deimantėmaster thesis
3718-Jun-2020Vartotojų požiūrio į seksualumą reklamoje analizėSadzevičiūtė, Aistėbachelor thesis
3816-Jun-2020UAB „Manvesta“ ryšių su visuomene vertinimasKymantas, Simonasbachelor thesis
392016Effect of visual advertising complexity on consumers’ attentionPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
4016-Jun-2020Religinių simbolių naudojimo reklamoje etiškumo vertinimasBaltmiškytė, Sonatabachelor thesis

 

  • previous
  • 1
  • next