Search: 2. Knygos / Books


Add/Remove Filters (2 filters currently applied)
Results 1-50 of 195 (Search time: 0.097 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
112-Jan-2018Vidinės ir išorinės komunikacijos derinimas: AB „Telia Lietuva“ atvejisSeiliūtė, Žydrūnėmaster thesis
212-Jan-2018Įmonės komunikacija naujoje konkurencinėje erdvėje: prekinių ženklų "Kika" ir "PetCity" atvejisSavickaitė, Gretamaster thesis
322-May-2017Santykių marketingo taikymo galimybės virtualioje aplinkojeTimukaitė, Saidamaster thesis
422-May-2019Virtualių socialinių tinklų nuomonės lyderių naudojimas prekės ženklo komunikacijojeBanaitytė, Karolinamaster thesis
522-May-2017Prekės ženklo vystymas: „Kakė Makė“ atvejisAndriuškevičiūtė, Rūtamaster thesis
622-May-2017Customer acquisition marketing strategies for small businesses (by the example of the software-as-a-service business model)Tytarenko, Allamaster thesis
722-May-2017Asmenų, darančių įtaką, panaudojimas ženklodaros strategijoseArnašiutė, Simonamaster thesis
812-Jan-2018Prekės ženklo „SG klinika“ vystymasRagauskienė, Jurgitamaster thesis
923-May-2018Korporatyvinio prekės ženklo kaitos modelio formavimas UAB „Circle K Lietuva“ pavyzdžiuMitalauskaitė, Raimondamaster thesis
1023-May-2018Brand identity and brand image: personal branding in the music industryGouitcheche, Emmanuelmaster thesis
1112-Jan-2018Tiesioginių pardavimų tobulinimas: UAB “Mary Kay Lithuania” atvejisMažeikaitė, Julijamaster thesis
1223-May-2018Stipraus prekės ženklo įtaka įmonės akcininkų vertės kūrimuiPociūtė, Vaidamaster thesis
1323-May-2018Lietuvos mados prekių ženklų komunikacijos socialiniuose tinkluose vertinimas ir vystymasRimkutė, Agnėmaster thesis
1424-Nov-2017Pakuotės komunikacinio efekto didinimasDaugėla, Arūnasmaster thesis
1523-May-2018Community-based marketing: the challenge of virtual communitiesBabayev, Najafmaster thesis
1623-May-2017Prekės ženklo „Beatos virtuvė“ vystymasKrasnickaitė, Kamilėmaster thesis
1722-May-2017Turinio marketingo taikymo socialinių problemų komunikacijoje projektasMarčiulynienė, Viktorijamaster thesis
1824-May-2017Atsakomybė reklamoje: lietuviškos televizijos atvejisPuodžiūnaitė, Deimantėmaster thesis
1923-May-2018Brand developing strategy for a new company (example of "Cosmoway " laboratories ("Green feel"))Hossain, Muhammad Afzalmaster thesis
2012-Jan-2018SIA „Latina Baltics“ Lietuvos filialo „Romasta group“ marketingo strategijos gairėsButnorė, Melitamaster thesis
2112-Jan-2018Korporatyvinio prekės ženklo vystymas: AB „East West Agro“ atvejisMėdžiūtė, Lauramaster thesis
2222-May-2017Turinio marketingo principais grįstas prekės ženklo vystymas: „Cozywood“ atvejisVabalaitė, Auksėmaster thesis
2314-Jan-2015VDU identiteto raiška jo įvaizdyje. Artes liberales principo komunikacijaMovsesjan, Orintamaster thesis
2425-May-2015Lietuvos – Vokietijos UAB „Litgenas“ konkurencijos strategijos formavimasJakučiūnaitė, Karolinamaster thesis
2511-Jan-2017Asmenų, darančių įtaką vartotojo elgsenai, komunikacija socialinėse medijoseSirienė, Simonamaster thesis
2628-Nov-2014UAB „Via Aquaria“ produktų įvedimas į Didžiosios Britanijos rinkąŠliažas, Deividasmaster thesis
2721-May-2010Sporto ir pramogų parko “Impuls“ įvaizdžio valdymasNorvaišienė, Kristinamaster thesis
2821-Jan-2011Prekių ženklų portfelio sureguliavimas. AB “Pieno žvaigždės” atvejisTeresius, Augustinasmaster thesis
2926-Jan-2012Nacionalinio Lietuvos prekės ženklo „Lietuva – Baltijos širdis“ bendruomenės komunikacijaDanilevičiūtė, Viktorijamaster thesis
3012-Nov-2010Jūrų transporto įmonės „Limarko jūrų agentūra“ marketingo strategijaGurbič, Oksanamaster thesis
3111-Jan-2017Lietuvos kariuomenės įvaizdis kaip atsakas į Rusijos propagandą (Privalomosios karo tarnybos atnaujinimo atvejis)Adomaitytė, Giedrėmaster thesis
322012Corporate social responsibility : from top to bottom. The case of LithuaniaKlebanskaja, Ninaresearch article
3329-Apr-2011Įvykio „2011 m. Europos krepšinio čempionatas“ komunikacija: problemos ir galimybėsMackevičiūtė, Juditamaster thesis
347-Jan-2013Miesto įvaizdžio formavimas per kultūrinius renginius. Tarptautinio festivalio "Kaunas Jazz" atvejisUrbonienė, Eglėmaster thesis
3528-May-2012Lietuvos gyventojų gerbūvio objektyvių ir subjektyvių rodiklių naudojimas makromarketingo konteksteGercik, Karolinamaster thesis
3612-Feb-2010Korporatyvinio identiteto raiška logotipe: AB „Lietuvos draudimas“ atvejisImenickaitė, Giedrėmaster thesis
3728-Nov-2014„Viči“ prekės ženklo vystymo strategija LietuvojeSakalauskaitė, Miglėmaster thesis
384-Feb-2011Lietuvos žemės ūkio universiteto reputacija: studentų požiūrisPranckietytė, Viktorijamaster thesis
3923-Jan-2013Internetinių lošimo bendrovių komunikacijos iššūkiaiPoškus, Ronaldasmaster thesis
4023-May-2016Globaliomis gimusių įmonių strateginiai marketingo veiksniaiGuzovijus, Liutaurasmaster thesis
4121-May-2010AB „Montuotojas“ marketingo strategijos formavimasŠegžda, Vidmantasmaster thesis
4228-May-2012Marketingo priemonės vartotojų lūkesčių formavime bei valdymeKarvelienė, Dianamaster thesis
432-Jun-2010Įmonių socialinė atsakomybė. Socialiai atsakingo verslo apdovanojimo Lietuvoje atvejisLabutytė, Vaidamaster thesis
4421-Jan-2011Organizacijos istorija: „X“ organizacijos kultūros formavimo ir vystymo(si) veiksnysBaltrimavičius, Nerijusmaster thesis
4511-Nov-2011Naujo produkto pozicionavimo sprendimai Lietuvos rinkojeTumavičiūtė, Agnėmaster thesis
4624-Mar-2017Mineralinio vandens “Birutė” prekės ženklo stiprinimasJasunskytė, Linamaster thesis
4728-May-2014Kartos Y fenomenas Lietuvoje: problemos ir galimybės komunikacijojeČeidaitė, Indrėmaster thesis
4823-May-2016Prekės ženklo žurnalistikos metodų taikymas ženklodaroje. Red Bull atvejisBuzaitė, Bernadetamaster thesis
4914-Jan-2015Organizacijos įvaizdžio formavimas socialinėje žiniasklaidoje. Bitė Lietuva ir Tele2 Lietuva atvejaiPoliakovaitė, Dianamaster thesis
5025-May-2015International marketing strategy of Sheki IpekGasimi, Sirusmaster thesis