Search: Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2010, nr. 53


Add/Remove Filters (2 filters currently applied)
Results 1-50 of 53 (Search time: 0.183 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
12012Vartotojų pasitenkinimo Kauno miesto picerijomis nustatymasGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
22014Lithuanian tourist satisfaction index modelPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
32014Tautinės savimonės ugdymas pasitelkiant reklamą : teorinis aspektasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
42015Neinvazinių galvos smegenų elektrinio aktyvumo tyrimų metodų ir žvilgsnio sekimo sistemos taikymo galimybės reklamos efektyvumo vertinimuiGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
52016Influence of print advertising layout complexity on visual attentionPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
62016Elaboration of the model for the evaluation of static advertising effectivenessPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
72016The index of tourist satisfaction with LithuaniaPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
82016Making brand visible: advertising elements influencing visual attention to the brandPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
92017The effect of female celebrity spokesperson in FMCG advertising: neuromarketing approachPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
102013Customer satisfaction with catering services in LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
112013Elaboration of Lithuanian tourist satisfaction index modelPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
122014Aptarnaujančio personalo vaidmuo vartotojų pasitenkinimo atžvilgiuGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
132015Spausdintos reklamos efektyvumo vertinimo metodika : mokslo studija [elektroninis išteklius] / Lina Pilelienė, Viktorija Grigaliūnaitė, Arvydas Petras Bakanauskas; Vytauto Didžiojo universitetasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorija; Bakanauskas, Arvydas PetrasMokslo studija / Study (K1b)
142014Interaction between satisfaction and loyalty of Lithuanian tourists : a moderating effect of natural featuresGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
152016Effect of visual advertising complexity on consumers’ attentionPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
162016Elaboration of the model for the evaluation of static advertising effectivenessPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis nerecenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in non-peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P2b)
172016Customer satisfaction in catering industry : Contrasts between Lithuania and PortugalPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorija; Almeida, NunoStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
182016Determination of factors affecting consumer in-store behaviour: theoretical insightsGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
192015Determination of the importance and performance of factors affecting rural tourism homestead choice in LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
202012Determination of customer satisfaction : case of pizzeriasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
212013GYMS’ service quality evaluation in Kaunas cityGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
222014Interaction between satisfaction and loyalty of Lithuanian rural tourists : a moderating effect of perceived valuePilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
232015Determination of the impact of spokesperson on advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
242016Reklamos pardavimo vietoje padėtis: neuromarketingo aspektasGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
252014Satisfaction and loyalty of Lithuanian rural tourists : segmentation and managerial implicationsGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
262014Turning satisfaction into loyalty : the case of Lithuanian touristsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
272016The analysis of the influence of internal factors on outdoor advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
282017The influence of perceived benefits on the satisfaction with the loyalty programKyguolienė, Asta; Zikienė, Kristina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
292017Impact of color temperature on the effectiveness of advertising spokespersonPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
302017Attitude toward smoking: the effect of negative smoking-related picturesGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
312017Colour temperature in advertising and its impact on consumer purchase intentionsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
322016Elaboration of the model for the assessment of outdoor advertising effectivenessPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
332012Lietuvos sporto klubų vartotojų pasitenkinimo indekso modelisGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
342017Elements of online advertising influencing consumer behavior: theoretical insightsGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
352018Assessment of Lithuanian rural homesteads’ websites qualityGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
362017How do brand associations affect purchase intentions? A case of organic productsGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
372016Effectiveness of visual metaphor in milk advertisingPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
382015Assessment of the importance of benefits provided by rural tourism homesteads in LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
392014Rural tourist satisfaction index : a case of LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
402017Customer satisfaction with mobile operators’ services in Lithuanian rural areasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
412018Effect of visual cues on static advertisement viewing patternsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis konferencijos medžiagoje kitose duomenų bazėse / Article in conference proceedings in other databases (P1c)
422019Factors affecting emigrants’ saticfaction with their holiday in homeland LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
432017Relationship between spokesperson’s gender and advertising color temperature in a framework of advertising effectivenessPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
442016Emotional or rational? The determination of the influence of advertising appeal on advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
452019Local tourist satisfaction with their holiday in LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje kitose duomenų bazėse / Article in conference proceedings in other databases (P1c)
462016A model of website quality-based e-commerce satisfaction indexPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
472015Reklaminės žinutės šaltinio įtakos reklamos efektyvumui modeliavimas: teorinis aspektasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
482014Vaizdinių reklamos elementų sąsaja su reklamos efektyvumu : teorinės įžvalgosPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
492014Lietuvos turistų pasitenkinimo indekso modelis : teorinės įžvalgosPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
502013Determination of customer satisfaction with supermarkets in LithuaniaPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)