Search: Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2010, nr. 53


Add/Remove Filters (3 filters currently applied)
Results 1-16 of 16 (Search time: 0.085 seconds).
:
Relevance

 

  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
12008LŽŪU studentų pasitenkinimą studijomis lemiančių veiksnių nustatymasPilelienė, Lina; Vanagienė, VitalijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
22009Vartotojų lojalumas : pakeitimo elgsenos formavimosi modelisZikienė, KristinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
32009The Formation of Customer Loyalty Conception in the Context of the Evolution of Schools of Marketing ThoughtPilelienė, Lina; Zikienė, Kristina; Švagždienė, BirutaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
42005Vartotojų susigrąžinimo problemos telekomunikacijų tinkle : AB "Lietuvos Telekomo" patyrimasZikienė, Kristina; Klebanskaja, NinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
52009Determination of the best suitable structure of promotional benefits for different loyalty stages' customersPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
62005Core changes in the usage of sales promotion in the context of knowledge-based economyČepinskis, Jonas; Bakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
72006Vartotojų lojalumo programų naudojimo aspektai ir perspektyvosZikienė, KristinaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
82007Vartotojų lojalumo svarba verslo plėtraiPilelienė, LinaStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
92008Vartotojų lojalumo formavimas : ryšių marketingo aspektaiPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
102008Pardavimų skatinimu pagrįstas vartotojų lojalumo formavimasPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
112006Vartotojų lojalumo programų naudojimas, siekiant pardavimų skatinimo tikslųPilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
122008Sales promotion : a new tool for customer loyalty formationBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
132009Determination of customer loyalty stagesPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
142008Vartotojų lojalumo stadijų nustatymo modelisBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
152007Veiksnių, įtakojančių vartotojų išlaikymą, tyrimasŠontaitė, Miglė; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
162009Research of factors influencing loyal customer switching behaviourZikienė, Kristina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)

 

  • previous
  • 1
  • next