Search: Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2010, nr. 53


Add/Remove Filters (3 filters currently applied)
Results 1-16 of 16 (Search time: 0.028 seconds).
:
Relevance

 

  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
12008LŽŪU studentų pasitenkinimą studijomis lemiančių veiksnių nustatymasPilelienė, Lina; Vanagienė, VitalijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
22010Determination of combinations of the attributes of sales promotion for different loyalty stages' customersPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
32009The Formation of Customer Loyalty Conception in the Context of the Evolution of Schools of Marketing ThoughtPilelienė, Lina; Zikienė, Kristina; Švagždienė, BirutaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
42016Research of factors influencing customer switching behaviour in farmers' markets in LithuaniaZikienė, Kristina; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
52009Determination of the best suitable structure of promotional benefits for different loyalty stages' customersPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
62014Farmers’ markets’ customer loyalty structure in LithuaniaPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
72005Core changes in the usage of sales promotion in the context of knowledge-based economyČepinskis, Jonas; Bakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
82007Vartotojų lojalumo svarba verslo plėtraiPilelienė, LinaStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
92008Vartotojų lojalumo formavimas : ryšių marketingo aspektaiPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
102008Pardavimų skatinimu pagrįstas vartotojų lojalumo formavimasPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
112006Vartotojų lojalumo programų naudojimas, siekiant pardavimų skatinimo tikslųPilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
122008Sales promotion : a new tool for customer loyalty formationBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
132016Customer perceived service quality and loyalty in Islamic banks : a collectivist cultural perspectiveKashif, Muhammad; Rehman, Mohsin Abdur; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
142011Testing of methods for customer loyalty measurement in pharmacy „Camelia“Zikienė, Kristina; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
152009Determination of customer loyalty stagesPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
162008Vartotojų lojalumo stadijų nustatymo modelisBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)

 

  • previous
  • 1
  • next