Search: Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2010, nr. 53


Add/Remove Filters (2 filters currently applied)
Results 1-25 of 25 (Search time: 0.076 seconds).
:
Relevance

 

  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
12006Vartotojų lojalumo programų naudojimo aspektai ir perspektyvosZikienė, KristinaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
22007Veiksnių, įtakojančių vartotojų išlaikymą, tyrimasŠontaitė, Miglė; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
32009Determination of customer loyalty stagesPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
42010Vartotojų lojalumas : formavimas ir valdymas : mokomoji knyga [elektroninis išteklius]Zikienė, KristinaMokomoji knyga / Educational book (K2b)
52005Core changes in the usage of sales promotion in the context of knowledge-based economy / Jonas Čepinskis, Arvydas Bakanauskas, Lina PilelienėČepinskis, Jonas; Bakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
62009Determination of the best suitable structure of promotional benefits for different loyalty stages' customersPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
72008Vartotojų lojalumo stadijų nustatymo modelisBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
82009Research of factors influencing loyal customer switching behaviourZikienė, Kristina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
92007Vartotojų lojalumo svarba verslo plėtraiPilelienė, LinaStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
102008Sales promotion : a new tool for customer loyalty formationBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
112009The Formation of Customer Loyalty Conception in the Context of the Evolution of Schools of Marketing ThoughtPilelienė, Lina; Zikienė, Kristina; Švagždienė, BirutaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
122009Vartotojų lojalumas : pakeitimo elgsenos formavimosi modelisZikienė, KristinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
132006Vartotojų lojalumo programų naudojimas, siekiant pardavimų skatinimo tikslųPilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
142008LŽŪU studentų pasitenkinimą studijomis lemiančių veiksnių nustatymasPilelienė, Lina; Vanagienė, VitalijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
152010Determination of combinations of the attributes of sales promotion for different loyalty stages' customersPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
162008Vartotojų lojalumo formavimas : ryšių marketingo aspektaiPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
172005Vartotojų susigrąžinimo problemos telekomunikacijų tinkle : AB "Lietuvos Telekomo" patyrimasZikienė, Kristina; Klebanskaja, NinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
182008Pardavimų skatinimu pagrįstas vartotojų lojalumo formavimasPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
192014Farmers’ markets’ customer loyalty structure in LithuaniaPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
202016Research of factors influencing customer switching behaviour in farmers' markets in LithuaniaZikienė, Kristina; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
212007Veiksnių, įtakojančių vartotojų išlaikymą, tyrimasŠontaitė, Miglė; Bakanauskas, ArvydasStraipsnis / Article
222016Customer perceived service quality and loyalty in Islamic banks : a collectivist cultural perspectiveKashif, Muhammad; Rehman, Mohsin Abdur; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
232012Asmeninių charakteristikų įtakos vartotojų lojalumo formavimuisi nustatymasZikienė, Kristina; Brazinskaitė, VaidaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
242011Testing of methods for customer loyalty measurement in pharmacy „Camelia“Zikienė, Kristina; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
252010Lojalių vartotojų galimos pakeitimo elgsenos formavimosi modelisZikienė, KristinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)

 

  • previous
  • 1
  • next