Search: Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2010, nr. 53


Add/Remove Filters (2 filters currently applied)
Results 1-7 of 7 (Search time: 0.04 seconds).
:
Relevance

 

  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
12005Core changes in the usage of sales promotion in the context of knowledge-based economy / Jonas Čepinskis, Arvydas Bakanauskas, Lina PilelienėČepinskis, Jonas; Bakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
22009Determination of the best suitable structure of promotional benefits for different loyalty stages' customersPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
32008Sales promotion : a new tool for customer loyalty formationBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
42006Vartotojų lojalumo programų naudojimas, siekiant pardavimų skatinimo tikslųPilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
52010Determination of combinations of the attributes of sales promotion for different loyalty stages' customersPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
62008Pardavimų skatinimo taikymas vartotojų lojalumo formavimuiBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
72009Pardavimų skatinimo įtakos pirkėjų lojalumui modelisPilelienė, Lina; Vanagienė, VitalijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)