Search: 4. Kita / Other


Add/Remove Filters (2 filters currently applied)
Results 1-31 of 31 (Search time: 0.385 seconds).
:
Relevance

 

  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
123-May-2016Šalies turistinių objektų žinomumo didinimas taikant partizanines paieškos variklių rinkodaros technikasVyžintaitė, Rūtamaster thesis
225-Nov-2016Studentų tarptautinio mobilumo programų populiarumo didinimas pasitelkiant reklamąJanuškevičiūtė, Ievamaster thesis
32016Determination of factors affecting petrol station brand choice in LithuaniaPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas Petrasresearch article
42016Elaboration of the model for the evaluation of static advertising effectivenessPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaconference paper
52016The index of tourist satisfaction with LithuaniaPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
62016Influence of print advertising layout complexity on visual attentionPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
72016Ecologically-conscious consumer purchases in LithuaniaTamulienė, Vilma; Kazlauskienė, Eglė; Pilelienė, Linaresearch article
82016Customer perceived service quality and loyalty in Islamic banks : a collectivist cultural perspectiveKashif, Muhammad; Rehman, Mohsin Abdur; Pilelienė, Linaresearch article
923-May-2016Pastebimos ikonos modeliavimas Google Play ir Apple App Store mobiliųjų programėlių parduotuvėmsPetravičiūtė, Mildamaster thesis
1025-Nov-2016Logotipo elementų įtakos vartotojo vertinimui modeliavimasDūdėnas, Mariusmaster thesis
1125-Nov-2016Lietuvos lošimo namų klientų lojalumo formavimasTarailaitė, Irmantėmaster thesis
122016Effectiveness of visual metaphor in milk advertisingPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
132016The analysis of the influence of internal factors on outdoor advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas Petrasresearch article
142016Emotional or rational? The determination of the influence of advertising appeal on advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
152016Produktų demonstravimo sporto rungtynių metu ir vaizdo žaidimuose veiksmingumo vertinimasPilelienė, Lina; Abromavičius, Edgarasresearch article
162016A model of website quality-based e-commerce satisfaction indexPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
172016Research of factors influencing customer switching behaviour in farmers' markets in LithuaniaZikienė, Kristina; Pilelienė, Linaresearch article
182016Elaboration of the model for the assessment of outdoor advertising effectivenessPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
192016Determination of factors affecting consumer in-store behaviour: theoretical insightsGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
202016Making brand visible: advertising elements influencing visual attention to the brandPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
212016Reklamos pardavimo vietoje padėtis: neuromarketingo aspektasGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
222016Elaboration of the model for the evaluation of static advertising effectivenessPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
2323-May-2016Elektroninės vietovės marketingo sistemos pritaikymas suinteresuotųjų šalių naudojimo poreikiamsStočkūnas, Andriusmaster thesis
2423-May-2016Vizualinių metaforų naudojimo socialinėse reklamose sprendimaiPašiūnaitė, Ievamaster thesis
2523-May-2016Skirtingus smegenų lygius stimuliuojančios reklamos įtakos vartotojų elgsenai modeliavimasJasiulionytė, Aurelijamaster thesis
262016Prekės ženklo demonstravimas sporto vaizdo žaidimuose: tendencijos ir perspektyvosPilelienė, Lina; Abromavičius, Edgarasresearch article
272016Produkto pakuotės spalvos įtaka impulsyviems pirkimamsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorija; Stakauskaitė, Gretaresearch article
2823-May-2016Kino industrija pagrįsto Kauno miesto turistinio įvaizdžio formavimasBocullo, Donatamaster thesis
292016Determination of factors affecting petrol station brand choice in LithuaniaPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas Petrasbook part
302016Customer satisfaction in catering industry : Contrasts between Lithuania and PortugalPilelienė, Lina; Almeida, Nuno; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
312016Effect of visual advertising complexity on consumers’ attentionPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article

 

  • previous
  • 1
  • next