Search: 1. Bakalauro baigiamieji darbai / Bachelor's theses (MF)


Add/Remove Filters (2 filters currently applied)
Results 1-24 of 24 (Search time: 0.132 seconds).
:
Relevance

 

  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
112-Jan-2021Instagram komunikacijos tendencijos populiariausiose Lietuvoje nuomonės lyderių paskyroseImbrasas, Dainiusbachelor thesis
212-Jan-2021Renginių organizavimo įmonės prekės ženklo formavimas. „Shventė.lt“ prekės ženklo atvejisKreipavičius, Rokasbachelor thesis
314-Jan-2021Business-related content planning of sports clubs’ official websitesBalci, Sedatmaster thesis
425-May-2021Elektroninio sporto komandos marketingo planas. VDU „Magnus Esport“ atvejisGaidys, Rokasmaster thesis
524-May-2021Klaidinančios reklamos socialiniuose tinkluose poveikio vartotojui mažinimo modelisRainytė, Rolandamaster thesis
624-May-2021Religijos ir kulto elementų integracijos į įmonės marketingą, siekiant vartotojų lojalumo, galimybių vertinimasMilerytė, Monikamaster thesis
728-May-2021Socialinių tinklų įtakos asmeniniam įvaizdžiui vertinimas jaunųjų Lietuvos kūrėjų atvejuIvaškevičienė, Kotrynamaster thesis
825-May-2021Sports sponsorship as the marketing tool to increase the brand awarenessAndriukhanova, Olenamaster thesis
99-Jun-2021Startuolio „Watalook“ vystymo galimybės LietuvojeŠevelinskas, Domasbachelor thesis
109-Jun-2021Tvaraus vartojimo tinklaraščio kūrybos ir sklaidos projektasLaurinaitytė, Bernadetabachelor thesis
1110-Jun-2021Socialinių problemų sprendimas kūrybiniame projekte „Skirtingos Spalvos”Stankevičius, Daliusbachelor thesis
129-Jun-2021Jauno vartotojo požiūrio į lietuviškos televizijos turinį vertinimasDanilovaitė Robertabachelor thesis
139-Jun-2021Istorijų pasakojimo sukeliamų emocijų reikšmė komunikacijoje. „Kanų liūtų“ atvejisRimaitė, Gabrielėbachelor thesis
1410-Jun-2021Mados prekės ženklo kūrimas ir populiarinimas internetinėje erdvėje projektasStrukaitytė, Deimantėbachelor thesis
159-Jun-2021Prekės ženklų integracija lietuviškame socialinių medijų turinyje: platformos „Youtube" tinklalaidžių atvejisStumbras, Erikasbachelor thesis
169-Jun-2021Socialinio tinklo „Instagram“ poveikis mados prekių vartosenai jaunosios auditorijos tarpeLeonavičiūtė, Brigitabachelor thesis
1710-Jun-2021Kauno turizmo sektoriaus analizė COVID-19 pandemijos konteksteKnašytė, Agnėbachelor thesis
189-Jun-2021Kūrybingumo ir asmeninės lyderystės poveikis karjerai kūrybinių industrijų srityje LietuvojeĖringytė, Rugilėbachelor thesis
198-Jun-2021Socialinės medijos poveikis impulsyviam pirkimuiJanavičius, Aldasbachelor thesis
208-Jun-2021Naujo produkto įvedimo į rinką, naudojantis asmeniniu prekės ženklu „Speechy“, planasŠiburkis, Justasbachelor thesis
2110-Jun-2021Miesto įvaizdžio formavimas pasitelkiant komunikacines kampanijas. Kauno miesto atvejisJurgutis, Mantasbachelor thesis
2210-Jun-2021Tradicinių ir modernių komunikacijos kanalų derinimo analizė: prekės ženklo „Volfas Engelman“ atvejisPaulauskaitė, Simonabachelor thesis
2310-Jun-2021Reklamos poveikis pertekliniam vartojimui LietuvojeKolesnikova, Ernestabachelor thesis
2410-Jun-2021COVID-19 pandemijos poveikis vaizdo žaidimų vartojimui – „Eneba“ įmonės atvejisVabalaitė, Agnėbachelor thesis

 

  • previous
  • 1
  • next