Search: 1. Bakalauro baigiamieji darbai / Bachelor's theses (MF)


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-42 of 42 (Search time: 0.082 seconds).
:
Relevance

 

  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
122-Jun-2020Naujo viešojo maitinimo įstaigos prekės ženklo įvedimo į rinką komunikacijos, siekiant klientų lojalumo, projektasStanius, Mindaugasbachelor thesis
222-Jun-2020Autorinės knygos leidimo ir viešinimo projektasJankauskaitė, Brigitabachelor thesis
322-Jun-2020Fotografijos darbų emocinio poveikio žmogui vertinimo projektas.Vasiliauskas, Andriusbachelor thesis
422-Jun-2020Tęstinis bendruomenės formavimo projektas pasitelkiant kultūrines veiklasŠeštokaitė, Severinabachelor thesis
522-Jun-2020Reklamos poveikio jaunajai auditorijai vertinimas LietuvojePipiraite, Karolinabachelor thesis
622-Jun-2020Renginių poveikio visuomenei vertinimas Lietuvos didžiųjų miestų aspektuBarčiauskaitė, Mildabachelor thesis
722-Jun-2020Socialinių tinklų komunikacijos poveikio įmonės reputacijai vertinimas, kūrybinio ugdymo paslaugas teikiančių verslų atvejuTamulyte, Monikabachelor thesis
822-Jun-2020Įmonių krizių komunikacijos įtaka vartotojams LietuvojeGulbinaitė, Agnėbachelor thesis
98-Jun-2017Building a travel influencer brand using Instagram toolsBakanauskas, Pauliusmaster thesis
1018-Jun-2020Emocinio turinio naudojimo skaitmeninėje komunikacijoje vertinimas, mados industrijos atvejuSkrodenytė, Barborabachelor thesis
1118-Jun-2020Paveikios vizualinės komunikacijos kūrimas – autorinio socialinio projekto Siuksle.lt atvejisStankevičius, Dovydasbachelor thesis
1222-Jun-2020Jauno vartotojo požiūrio į reklamą vertinimas LietuvojeValaitytė, Gabijabachelor thesis
1312-Jun-2019The impact of brand’s corporate social responsibility communication in social networks to the behaviour of generation ZKukoraitytė, Viktorijamaster thesis
1412-Jan-2021Instagram komunikacijos tendencijos populiariausiose Lietuvoje nuomonės lyderių paskyroseImbrasas, Dainiusbachelor thesis
1520-May-2019Influence of the creative industries on the economies of EuropeAndre-Domine, Silveremaster thesis
1620-May-2019Skirtingų kartų darbuotojų pasitenkinimą darbu lemiančių veiksnių vertinimas LietuvojeMasionytė, Laurynamaster thesis
1712-Jan-2021Renginių organizavimo įmonės prekės ženklo formavimas. „Shventė.lt“ prekės ženklo atvejisKreipavičius, Rokasbachelor thesis
1814-Jan-2021Business-related content planning of sports clubs’ official websitesBalci, Sedatmaster thesis
1910-Jun-2020Galimo feminizmo poveikio lyčių užimtumo segregacijai vertinimas Lietuvoje – kultūros centrų atvejisBašinskas, Nedasmaster thesis
2016-Jun-2020Vizualinės dailės kūrinių naudojimas reklamojeAliukonė, Godabachelor thesis
2118-Jun-2020Tradicinių ir modernių reklamos įrankių vertinimas Lietuvos jaunų vartotojų atžvilgiuSedleckas, Lukasbachelor thesis
2225-May-2021Elektroninio sporto komandos marketingo planas. VDU „Magnus Esport“ atvejisGaidys, Rokasmaster thesis
2324-May-2021Klaidinančios reklamos socialiniuose tinkluose poveikio vartotojui mažinimo modelisRainytė, Rolandamaster thesis
2424-May-2021Religijos ir kulto elementų integracijos į įmonės marketingą, siekiant vartotojų lojalumo, galimybių vertinimasMilerytė, Monikamaster thesis
2528-May-2021Socialinių tinklų įtakos asmeniniam įvaizdžiui vertinimas jaunųjų Lietuvos kūrėjų atvejuIvaškevičienė, Kotrynamaster thesis
2625-May-2021Sports sponsorship as the marketing tool to increase the brand awarenessAndriukhanova, Olenamaster thesis
279-Jun-2021Startuolio „Watalook“ vystymo galimybės LietuvojeŠevelinskas, Domasbachelor thesis
289-Jun-2021Tvaraus vartojimo tinklaraščio kūrybos ir sklaidos projektasLaurinaitytė, Bernadetabachelor thesis
2910-Jun-2021Socialinių problemų sprendimas kūrybiniame projekte „Skirtingos Spalvos”Stankevičius, Daliusbachelor thesis
309-Jun-2021Jauno vartotojo požiūrio į lietuviškos televizijos turinį vertinimasDanilovaitė Robertabachelor thesis
319-Jun-2021Istorijų pasakojimo sukeliamų emocijų reikšmė komunikacijoje. „Kanų liūtų“ atvejisRimaitė, Gabrielėbachelor thesis
3210-Jun-2021Mados prekės ženklo kūrimas ir populiarinimas internetinėje erdvėje projektasStrukaitytė, Deimantėbachelor thesis
339-Jun-2021Prekės ženklų integracija lietuviškame socialinių medijų turinyje: platformos „Youtube" tinklalaidžių atvejisStumbras, Erikasbachelor thesis
349-Jun-2021Socialinio tinklo „Instagram“ poveikis mados prekių vartosenai jaunosios auditorijos tarpeLeonavičiūtė, Brigitabachelor thesis
3510-Jun-2021Kauno turizmo sektoriaus analizė COVID-19 pandemijos konteksteKnašytė, Agnėbachelor thesis
369-Jun-2021Kūrybingumo ir asmeninės lyderystės poveikis karjerai kūrybinių industrijų srityje LietuvojeĖringytė, Rugilėbachelor thesis
378-Jun-2021Socialinės medijos poveikis impulsyviam pirkimuiJanavičius, Aldasbachelor thesis
388-Jun-2021Naujo produkto įvedimo į rinką, naudojantis asmeniniu prekės ženklu „Speechy“, planasŠiburkis, Justasbachelor thesis
3910-Jun-2021Miesto įvaizdžio formavimas pasitelkiant komunikacines kampanijas. Kauno miesto atvejisJurgutis, Mantasbachelor thesis
4010-Jun-2021Tradicinių ir modernių komunikacijos kanalų derinimo analizė: prekės ženklo „Volfas Engelman“ atvejisPaulauskaitė, Simonabachelor thesis
4110-Jun-2021Reklamos poveikis pertekliniam vartojimui LietuvojeKolesnikova, Ernestabachelor thesis
4210-Jun-2021COVID-19 pandemijos poveikis vaizdo žaidimų vartojimui – „Eneba“ įmonės atvejisVabalaitė, Agnėbachelor thesis

 

  • previous
  • 1
  • next