Search: 1. Bakalauro baigiamieji darbai / Bachelor's theses (MF)


Add/Remove Filters (2 filters currently applied)
Results 1-35 of 35 (Search time: 0.099 seconds).
:
Relevance

 

  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
122-Jun-2020Veiksniai, lemiantys darbuotojų kūrybiškumą verslo organizacijoseUrbanavičiūtė, Laurabachelor thesis
222-Jun-2020Nuomonės formuotojų įtakos prekės ženklo žinomumui vertinimasAlasauskytė, Ievabachelor thesis
322-Jun-2020Grožio paslaugų reklama panaudojant žymius žmones socialiniuose tinkluoseStarkevičiūtė-Mikočiūnienė, Viktorijabachelor thesis
422-Jun-2020Sportinio renginio organizavimo ypatumų analizėLukošiūnas, Naurisbachelor thesis
522-Jun-2020AB „Telia“ elektroninio marketingo priemonių analizėBočkutė, Audronėbachelor thesis
616-Jun-2020BC „Žalgiris“ reklaminės kampanijos „Mano pirmas“ analizėUlanovas, Edgarasbachelor thesis
717-Jun-2020Lietuvos auditorijos nuostatos į prekės ženklo rinkodaros komunikacijos priemonę – reklamąKatinas, Dariusbachelor thesis
822-Jun-2020Socialinė reklama ir jos poveikis visuomenei. Socialinės kampanijos „Palaikyk“ atvejisStarevičius, Algirdasbachelor thesis
918-Jun-2020Pagrindinių reklamos internete formų įtaka vartotojų elgsenaiSimutytė, Ugnėbachelor thesis
1017-Jun-2020BC „Šiauliai“ marketingo komunikacijų vertinimasUrbonas, Aurimasbachelor thesis
112020The theoretical aspects of attitude formation factors and their impact on health behaviourBakanauskas, Arvydas Petras; Kondrotienė, Edita; Puksas, Andriusresearch article
122020Veiksnių, lemiančių vartotojų įsitraukimą, analizėJuknevičius, Tomas; Bakanauskas, Arvydas Petrasresearch article
132020Virtualių vartotojų aptarnavimo gerinimas: teorinis aspektasBerčiūnas, Adas; Bakanauskas, Arvydas Petrasresearch article
142020Emocinės reklamos poveikis požiūrio formavimui skirtingoms kartomsBakanauskas, Arvydas Petras; Jonušytė, Deimantėresearch article
158-Jun-2020Vartotojų įsitraukimo didinimas prekiavimo metuJuknevičius, Tomasmaster thesis
1610-Jun-2020Emocinės reklamos poveikis požiūrio formavimui skirtingoms kartomsJonušytė, Deimantėmaster thesis
1716-Jun-2020Vartotojų lojalumo programų tipų naudų analizė Lietuvos vartotojų požiūriuDedela, Arnasbachelor thesis
1817-Jun-2020Asmeninio pardavimo esamiems ir naujiems klientams pardavimo proceso analizėKlimas, Domantasbachelor thesis
1912-Jun-2020Virtualių vartotojų aptarnavimo gerinimasBerčiūnas, Adasmaster thesis
2018-Jun-2020„Samsung“ reklamos poveikio skirtingoms kartoms analizėStoliarova, Deimantėbachelor thesis
2117-Jun-2020Elektroninių parduotuvių marketingo komunikacijos vertinimas Y kartos atžvilgiuŠčerek, Evelinabachelor thesis
2217-Jun-2020„Baltic Buy“ marketingo komunikacijos socialiniuose tinkluose analizėMikalauskas, Tomasbachelor thesis
2316-Jun-2020UAB „Manvesta“ ryšių su visuomene vertinimasKymantas, Simonasbachelor thesis
2417-Jun-2020Vartotojų požiūrio formavimas keičiant „Bella Toscana“ parduotuvių dizainąShneider, Shelibachelor thesis
2516-Jun-2020„Google Ads“ naudojimo internetinėje parduotuvėje „Alyva.lt“ analizėGriškienė, Henrikabachelor thesis
2616-Jun-2020„Sevroll“ slankiojančių durų sistemų įvedimo į Lietuvos rinką galimybių analizė UAB „Dajakuta“ įmonėjeJakutavičius, Mantasbachelor thesis
2712-Jun-2020Žinomų žmonių pasirinkimas festivalio reklamoje, vartotojų pritraukimuiBagdonaitė, Grėtėmaster thesis
2817-Jun-2020Restorano „Režisierius“ marketingo komplekso analizėPackevičiūtė, Laurabachelor thesis
2916-Jun-2020Kauno miesto naktinio gyvenimo vietos produkto vertinimasGestautas, Ignasbachelor thesis
3016-Jun-2020Laisvosios ekonominės zonos patrauklumo analizėJankauskas, Arnasbachelor thesis
3117-Jun-2020COVID-19 viruso įtakos nuomonės formuotojų komunikacijai analizėŠveikauskas, Eimantasbachelor thesis
3217-Jun-2020UAB „Adampolis“ paslaugų marketingo komplekso analizėLaimutis, Mantasbachelor thesis
3316-Jun-2020UAB ,,POPDRIPS’’ reklamos kanalų analizėFiodorovas, Ignasbachelor thesis
3418-Jun-2020Vartotojų lojalumą restoranui „OKATA“ lemiančių veiksnių ir komunikacijos socialiniuose tinkluose vertinimasVanagaitytė, Gabijabachelor thesis
3516-Jun-2020Religinių simbolių naudojimo reklamoje etiškumo vertinimasBaltmiškytė, Sonatabachelor thesis

 

  • previous
  • 1
  • next