Search:


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 88 (Search time: 0.152 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
112-Jan-2018Įtakos vartotojų elgsenai darymas renkantis draudimo paslaugas (UADBB „FT Broker“ pavyzdžiu)Beliavičius, Pauliusmaster thesis
223-May-2018Brand identity and brand image: personal branding in the music industryGouitcheche, Emmanuelmaster thesis
323-May-2018Žaidybinio marketingo panaudojimo versle sprendimai: UAB „Eurovaistinės“ „Didžiojo savijautos testo“ atvejo analizėAndrulytė, Jurgitamaster thesis
422-May-2018Rinkos plėtros marketingo strategijos formavimas. ,,JŽ DESTINY‘‘ įmonės atvejisŽukovska, Justynamaster thesis
512-Jan-2018Korporatyvinio prekės ženklo vystymas: AB „East West Agro“ atvejisMėdžiūtė, Lauramaster thesis
622-May-2017Įtraukiamojo marketingo taikymo sprendimai. „Beatos virtuvės“ atvejo analizėKalvaitytė, Ingamaster thesis
722-May-2017Korporatyvinės reputacijos poveikis asmeninio pardavimo rezultatams: AB ,,Lietuvos Draudimas” atvejo analizėŠtaras, Modestasmaster thesis
88-Jun-2017Scarcity as a promotional technique: impact of ‘Limited Edition’ on consumer purchase intentionsSinkevičiūtė, Monikamaster thesis
924-Nov-2017VšĮ „Kaunas IN“ skatinamo konferencijų turizmo plėtros galimybių Kauno mieste nustatymasPoderytė, Ievamaster thesis
1024-May-2017Lyties įtaka seksualinio reklamos kreipinio poveikiuiMickevičiūtė, Ernestamaster thesis
1124-May-2017Įmonės tarptautinio marketingo strategijos kūrimasJurgilas, Jonasmaster thesis
1223-May-2018The effect of influencer marketing on customer behavior. The case of "YouTube" influencers in makeup industryBaramidze, Tamarmaster thesis
1323-May-2018Marketing strategy of a company using shared economy business model. The case of “Airbnb”Mahajan, Pooja Santoshmaster thesis
1422-May-2017Golfo populiarinimo Lietuvoje strategijaButrimaitė, Rasamaster thesis
1523-May-2018Influence of physical evidence on food industryPerez Jimenez, Alan Saidmaster thesis
1622-May-2018Įmonės ,,Artimartas'' marketingo strategijos tobulinimasKazūraitytė, Ievamaster thesis
1724-May-2017Sporto prekės ženklo auditorijos pasiekiamumas 360 laipsnių reklamaStirbytė, Ievamaster thesis
1822-May-2017International launch marketing strategiy for drop-shipping online storesIsrafilzade, Khalilmaster thesis
1923-May-2018Mobiliosios papildytos realybės galimybės marketingeGaidamavičiūtė, Julijamaster thesis
2024-May-2017Tarpasmeninės reklamos komunikacijos priemonės psichografiniams segmentamsZažeckytė, Monikamaster thesis
2112-Jan-2018Development of a positioning strategy for a product to the millennials using the social mediaShetty, Sachidanandmaster thesis
2212-Jan-2018Tiesioginių pardavimų tobulinimas: UAB “Mary Kay Lithuania” atvejisMažeikaitė, Julijamaster thesis
2322-May-2017Asmens prekės ženklo poveikio vartotojų elgsenai projektiniai sprendimai. Agnės Jagelavičiūtės atvejo analizėGerulytė, Agnėmaster thesis
2422-May-2017Dalijimosi ekonomikos prekės ženklo „Uber“ vertės kūrimas vartotojamsŠerpytis, Mindaugasmaster thesis
2522-May-2018Naujo produkto įvedimas į Lietuvos rinką (sudedamojo kartoninio namelio „Tuk Tuk“ pavyzdžiu)Kiniulis, Laimonasmaster thesis
2623-May-2018Vartotojų įtraukimas lojalumo formavime „BZN Start” pavyzdžiuKniukštienė, Ievamaster thesis
2723-May-2018Vertės pasiūlymo formavimas viešojo maitinimo sektoriuje remiantis santykių marketinguVėberis, Viliusmaster thesis
2822-May-2017Turinio marketingo taikymo socialinių problemų komunikacijoje projektasMarčiulynienė, Viktorijamaster thesis
2912-Jan-2018Building the successful customer experience for competitive advantage (based on example of Lululemon company)Chikovani, Akakimaster thesis
3022-May-2017The impact of strategic marketing on middle aged consumer groups for high-tech productsObineli, Izunna Victusmaster thesis
3112-Jan-2018SIA „Latina Baltics“ Lietuvos filialo „Romasta group“ marketingo strategijos gairėsButnorė, Melitamaster thesis
3224-Nov-2017Pakuotės komunikacinio efekto didinimasDaugėla, Arūnasmaster thesis
3323-May-2018Brand developing strategy for a new company (example of "Cosmoway " laboratories ("Green feel"))Hossain, Muhammad Afzalmaster thesis
3422-May-2017Santykių marketingo taikymo galimybės virtualioje aplinkojeTimukaitė, Saidamaster thesis
3522-May-2017Santykių su verslas-verslui vartototojais kūrimo „LinkedIn” socialiniame tinkle praktiniai sprendimaiMaculevičiūtė, Gitanamaster thesis
3623-May-2018Korporatyvinės reputacijos krizės valdymo sprendimai. Kauno Technologijos universiteto atvejisAbromaitytė, Mildamaster thesis
3722-May-2017Sports marketing strategy: a case study of football in LithuaniaMbaba, Victor Ephraimmaster thesis
3824-May-2017Lietuvos prekės ženklo pozicionavimasViršilas, Benasmaster thesis
3924-May-2017Šaltinio ir priemonės patikimumo stiprinimo įtikinimo komunikacijos modelisRuikaitė, Akvilėmaster thesis
4024-May-2017Prekių ženklų derinimo poveikis vartotojų požiūriuiPaliulionytė, Gretamaster thesis
4122-May-2017Asmenų, darančių įtaką, panaudojimas ženklodaros strategijoseArnašiutė, Simonamaster thesis
4223-May-2018Stipraus prekės ženklo įtaka įmonės akcininkų vertės kūrimuiPociūtė, Vaidamaster thesis
4322-May-2017Turinio marketingo principais grįstas prekės ženklo vystymas: „Cozywood“ atvejisVabalaitė, Auksėmaster thesis
4422-May-2017Greito vartojimo prekių ženklų įvaizdžio stiprinimas pojūčių marketingo priemonėmisVerpetinskaitė, Marijamaster thesis
4523-May-2018Prekės ženklo vertės kūrimas vartotojams. „Barbora“ atvejo analizėAlbrektas, Viktorasmaster thesis
4622-May-2018Socialiniuose tinkluose nuomonės formuotojų kuriama prekės ženklo vertė vartotojuiČepononytė, Kristinamaster thesis
4722-May-2018Palankaus vartotojo požiūrio į prekės ženklą formavimas taikant istorijų pasakojimą vaizdo reklamoseGaličinaitė, Rasamaster thesis
4823-May-2018Community-based marketing: the challenge of virtual communitiesBabayev, Najafmaster thesis
4922-May-2017Prekės ženklo vystymas: „Kakė Makė“ atvejisAndriuškevičiūtė, Rūtamaster thesis
5024-May-2017Kvapų poveikis vartotojų palankumo prekės ženklui formavimeŠmitaitė, Ivetamaster thesis