Search:


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 88 (Search time: 0.101 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
124-May-2017Įmonės tarptautinio marketingo strategijos kūrimasVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Žukauskas, Pranas; Jurgilas, JonasMagistro darbas / Master thesis
224-May-2017Emocinių reklamos stimulų įtaka prekės ženklo archetipo modeliavimuiVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Bičiūnaitė-Svobonienė, Vilija; Grubliauskaitė, MonikaMagistro darbas / Master thesis
324-Nov-2017VšĮ „Kaunas IN“ skatinamo konferencijų turizmo plėtros galimybių Kauno mieste nustatymasVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pilelienė, Lina; Poderytė, IevaMagistro darbas / Master thesis
424-May-2017UAB „Kosmelita“ mažmeninio tinklo „Eurokos“ įvaizdžio gerinimasVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Liesionis, Vytautas; Užusienytė, AistėMagistro darbas / Master thesis
522-May-2017Santykių marketingo taikymo galimybės virtualioje aplinkojeVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Timukaitė, SaidaMagistro darbas / Master thesis
622-May-2017Prekės ženklo vystymas: „Kakė Makė“ atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Andriuškevičiūtė, RūtaMagistro darbas / Master thesis
722-May-2017Dalijimosi ekonomikos prekės ženklo „Uber“ vertės kūrimas vartotojamsVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Šerpytis, MindaugasMagistro darbas / Master thesis
822-May-2017Turinio marketingo principais grįstas prekės ženklo vystymas: „Cozywood“ atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Vabalaitė, AuksėMagistro darbas / Master thesis
98-Jun-2017Scarcity as a promotional technique: impact of ‘Limited Edition’ on consumer purchase intentionsVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Katalikiškasis Liuveno universitetas. Liuveno Verslo mokykla; Pilelienė, Lina; Semal, Pierre N. W.; Sinkevičiūtė, MonikaMagistro darbas / Master thesis
1022-May-2017Asmenų, darančių įtaką, panaudojimas ženklodaros strategijoseVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Arnašiutė, SimonaMagistro darbas / Master thesis
1122-May-2017Sports marketing strategy: a case study of football in LithuaniaVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Mbaba, Victor EphraimMagistro darbas / Master thesis
1222-May-2017Santykių su verslas-verslui vartototojais kūrimo „LinkedIn” socialiniame tinkle praktiniai sprendimaiVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Maculevičiūtė, GitanaMagistro darbas / Master thesis
1324-May-2017Lyties įtaka seksualinio reklamos kreipinio poveikiuiVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Bičiūnaitė-Svobonienė, Vilija; Mickevičiūtė, ErnestaMagistro darbas / Master thesis
1422-May-2017International launch marketing strategiy for drop-shipping online storesVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pilelienė, Lina; Israfilzade, KhalilMagistro darbas / Master thesis
1522-May-2017Developing the inbound sports and adventure tourism marketing strategy of AzerbaijanVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Bakanauskas, Arvydas; Safarbayov, ZiyautdinMagistro darbas / Master thesis
1624-May-2017Produkto pakuotės patrauklumo didinimas: Lietuvos maisto produktų atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pilelienė, Lina; Vileikytė, VaidaMagistro darbas / Master thesis
1722-May-2017Greito vartojimo prekių ženklų įvaizdžio stiprinimas pojūčių marketingo priemonėmisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Verpetinskaitė, MarijaMagistro darbas / Master thesis
1824-May-2017Prekių ženklų derinimo poveikis vartotojų požiūriuiVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Paliulionytė, GretaMagistro darbas / Master thesis
1922-May-2017Customer acquisition marketing strategies for small businesses (by the example of the software-as-a-service business model)Vytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Tytarenko, AllaMagistro darbas / Master thesis
2024-May-2017Kvapų poveikis vartotojų palankumo prekės ženklui formavimeVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Šmitaitė, IvetaMagistro darbas / Master thesis
2122-May-2017Korporatyvinės reputacijos poveikis asmeninio pardavimo rezultatams: AB ,,Lietuvos Draudimas” atvejo analizėVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Štaras, ModestasMagistro darbas / Master thesis
2222-May-2017The impact of strategic marketing on middle aged consumer groups for high-tech productsVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Liesionis, Vytautas; Obineli, Izunna VictusMagistro darbas / Master thesis
2323-May-2018Stipraus prekės ženklo įtaka įmonės akcininkų vertės kūrimuiVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Pociūtė, VaidaMagistro darbas / Master thesis
2423-May-2018Integruota marketingo komunikacija į rinką įvedant naują prekės ženkląVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Lukaitytė, VildaMagistro darbas / Master thesis
2523-May-2018Korporatyvinės reputacijos krizės valdymo sprendimai. Kauno Technologijos universiteto atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė - Petkevičienė, Miglė; Abromaitytė, MildaMagistro darbas / Master thesis
2622-May-2018Rinkos plėtros marketingo strategijos formavimas. ,,JŽ DESTINY‘‘ įmonės atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Žukovska, JustynaMagistro darbas / Master thesis
2722-May-2017Santykių marketingo įtaka formuojant lojalių fanų bazęVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Gudliauskaitė, ErikaMagistro darbas / Master thesis
2823-May-2018Brand management that creates value to customer: the case of Zara brandVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Amarkhil, HaseebullahMagistro darbas / Master thesis
2922-May-2018Socialiniuose tinkluose nuomonės formuotojų kuriama prekės ženklo vertė vartotojuiVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Bičiūnaitė-Svobonienė, Vilija; Čepononytė, KristinaMagistro darbas / Master thesis
3012-Jan-2018Tiesioginių pardavimų tobulinimas: UAB “Mary Kay Lithuania” atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Mažeikaitė, JulijaMagistro darbas / Master thesis
3122-May-2018Organizacijos įvaizdžio formavimas. VšĮ Kauno miesto greitosios medicinos pagalbos stoties atvejo analizėVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Bakanauskas, Arvydas; Kuzminaitė, AdelėMagistro darbas / Master thesis
3223-May-2018Vartotojų įtraukimas lojalumo formavime „BZN Start” pavyzdžiuVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Kniukštienė, IevaMagistro darbas / Master thesis
3312-Jan-2018Korporatyvinio prekės ženklo vystymas: AB „East West Agro“ atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Mėdžiūtė, LauraMagistro darbas / Master thesis
3424-May-2017Atsakomybė reklamoje: lietuviškos televizijos atvejisVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Puodžiūnaitė, DeimantėMagistro darbas / Master thesis
3524-May-2017Sporto prekės ženklo auditorijos pasiekiamumas 360 laipsnių reklamaVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Bičiūnaitė-Svobonienė, Vilija; Stirbytė, IevaMagistro darbas / Master thesis
3622-May-2017Turinio marketingo taikymo socialinių problemų komunikacijoje projektasVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Marčiulynienė, ViktorijaMagistro darbas / Master thesis
3712-Jan-2018Development of a positioning strategy for a product to the millennials using the social mediaVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Shetty, SachidanandMagistro darbas / Master thesis
3812-Jan-2018Naujo produkto įvedimas į rinkąVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Kutkaitis, OvidijusMagistro darbas / Master thesis
3923-May-2018Korporatyvinio prekės ženklo kaitos modelio formavimas UAB „Circle K Lietuva“ pavyzdžiuVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Mitalauskaitė, RaimondaMagistro darbas / Master thesis
4023-May-2018Brand identity and brand image: personal branding in the music industryVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Gouitcheche, EmmanuelMagistro darbas / Master thesis
4124-May-2017Asmens prekės ženklas kaip asmens žinomumo didinimo priemonė sportinės siekiamybės konteksteVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Misiūnaitė, EvaMagistro darbas / Master thesis
4222-May-2018Įmonės ,,Artimartas'' marketingo strategijos tobulinimasVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Kazūraitytė, IevaMagistro darbas / Master thesis
4323-May-2018Marketing strategy of a company using shared economy business model. The case of “Airbnb”Vytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Mahajan, Pooja SantoshMagistro darbas / Master thesis
4423-May-2018Prekės ženklo vertės kūrimas vartotojams. „Barbora“ atvejo analizėVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Albrektas, ViktorasMagistro darbas / Master thesis
4512-Jan-2018Prekės ženklo „SG klinika“ vystymasVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Klebanskaja, Nina; Ragauskienė, JurgitaMagistro darbas / Master thesis
4622-May-2017Golfo populiarinimo Lietuvoje strategijaVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Butrimaitė, RasaMagistro darbas / Master thesis
4723-May-2018Vertės pasiūlymo formavimas viešojo maitinimo sektoriuje remiantis santykių marketinguVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Pažėraitė, Aušra; Vėberis, ViliusMagistro darbas / Master thesis
4823-May-2018Mobiliosios papildytos realybės galimybės marketingeVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Liesionis, Vytautas; Gaidamavičiūtė, JulijaMagistro darbas / Master thesis
4912-Jan-2018Building the successful customer experience for competitive advantage (based on example of Lululemon company)Vytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Bakanauskas, Arvydas; Chikovani, AkakiMagistro darbas / Master thesis
5023-May-2018Žaidybinio marketingo panaudojimo versle sprendimai: UAB „Eurovaistinės“ „Didžiojo savijautos testo“ atvejo analizėVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Šontaitė-Petkevičienė, Miglė; Andrulytė, JurgitaMagistro darbas / Master thesis