Search: Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2016, nr. 75


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-36 of 36 (Search time: 1.063 seconds).
:
Relevance

 

  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
122-Jun-2020Jauno vartotojo požiūrio į reklamą vertinimas LietuvojeValaitytė, Gabijabachelor thesis
222-Jun-2020Autorinės knygos leidimo ir viešinimo projektasJankauskaitė, Brigitabachelor thesis
322-Jun-2020Naujo viešojo maitinimo įstaigos prekės ženklo įvedimo į rinką komunikacijos, siekiant klientų lojalumo, projektasStanius, Mindaugasbachelor thesis
422-Jun-2020Įmonių krizių komunikacijos įtaka vartotojams LietuvojeGulbinaitė, Agnėbachelor thesis
522-Jun-2020Fotografijos darbų emocinio poveikio žmogui vertinimo projektas.Vasiliauskas, Andriusbachelor thesis
618-Jun-2020Paveikios vizualinės komunikacijos kūrimas – autorinio socialinio projekto Siuksle.lt atvejisStankevičius, Dovydasbachelor thesis
723-May-2017Vyriausybės išlaidų poveikio visuomenės gerovei vertinimas ES šalyseKisieliauskas, Justinasdoctoral thesis
88-Jun-2017Building a travel influencer brand using Instagram toolsBakanauskas, Pauliusmaster thesis
922-Jun-2020Tęstinis bendruomenės formavimo projektas pasitelkiant kultūrines veiklasŠeštokaitė, Severinabachelor thesis
1022-Jun-2020Reklamos poveikio jaunajai auditorijai vertinimas LietuvojePipiraite, Karolinabachelor thesis
1122-Jun-2020Socialinių tinklų komunikacijos poveikio įmonės reputacijai vertinimas, kūrybinio ugdymo paslaugas teikiančių verslų atvejuTamulyte, Monikabachelor thesis
1222-Jun-2020Renginių poveikio visuomenei vertinimas Lietuvos didžiųjų miestų aspektuBarčiauskaitė, Mildabachelor thesis
131-Jun-2011Visuotinis Pažangos indeksasKisieliauskas, Justinasmaster thesis
142012Valstybės vystymasisKisieliauskas, Justinasresearch article
152012Visuotinis pažangos indeksas. Praktinis taikymasKisieliauskas, Justinasresearch article
1612-Jun-2019The impact of brand’s corporate social responsibility communication in social networks to the behaviour of generation ZKukoraitytė, Viktorijamaster thesis
172014The influence of government expenditure on subjective well being in EU 27 countriesKisieliauskas, Justinas; Pukelienė, Violetaresearch article
1823-May-2017Assessment of government expenditure effect on welfare of society in the EU countriesKisieliauskas, Justinasdoctoral thesis
192016Internetinio marketingo priemonių įtaka pardavimams mažmeninės prekybos atvejuLiesionis, Vytautas; Kisieliauskas, Justinas; Ališauskas, Rokasresearch article
202019Influence of the creative industries on the economies of EuropeKisieliauskas, Justinas; André-Dominé, Silvèreresearch article
212015Assessment of the influence of government expenditure on subjective well-being in the European Union countriesPukelienė, Violeta; Kisieliauskas, Justinasresearch article
222016Ekonomisto-finansininko specialybės perspektyvų ekonominis vertinimas LietuvojeKisieliauskas, Justinas; Tauraitė, Viktorijaresearch article
232017The assessment of influence of functional government expenditure on subjective wellbeing in EUKisieliauskas, Justinas; Rudgalvis, Jurgis Gabrieliusresearch article
242013The influence of income on subjective well-beingPukelienė, Violeta; Kisieliauskas, Justinasresearch article
252012Visuotinis pažangos indeksasKisieliauskas, Justinas; Starkauskienė, Viktorijaresearch article
262018Building a travel influencer brand using Instagram toolsBakanauskas, Paulius; Kisieliauskas, Justinasresearch article
2720-May-2019Skirtingų kartų darbuotojų pasitenkinimą darbu lemiančių veiksnių vertinimas LietuvojeMasionytė, Laurynamaster thesis
282013Gerovė ir ją lemiantys veiksniai : teorinis aspektasKisieliauskas, Justinasresearch article
2914-Jan-2021Business-related content planning of sports clubs’ official websitesBalci, Sedatmaster thesis
3012-Jan-2021Renginių organizavimo įmonės prekės ženklo formavimas. „Shventė.lt“ prekės ženklo atvejisKreipavičius, Rokasbachelor thesis
3120-May-2019Influence of the creative industries on the economies of EuropeAndre-Domine, Silveremaster thesis
3218-Jun-2020Emocinio turinio naudojimo skaitmeninėje komunikacijoje vertinimas, mados industrijos atvejuSkrodenytė, Barborabachelor thesis
3316-Jun-2020Vizualinės dailės kūrinių naudojimas reklamojeAliukonė, Godabachelor thesis
3410-Jun-2020Galimo feminizmo poveikio lyčių užimtumo segregacijai vertinimas Lietuvoje – kultūros centrų atvejisBašinskas, Nedasmaster thesis
3518-Jun-2020Tradicinių ir modernių reklamos įrankių vertinimas Lietuvos jaunų vartotojų atžvilgiuSedleckas, Lukasbachelor thesis
3612-Jan-2021Instagram komunikacijos tendencijos populiariausiose Lietuvoje nuomonės lyderių paskyroseImbrasas, Dainiusbachelor thesis

 

  • previous
  • 1
  • next