Search: Taikomoji ekonomika: sisteminiai tyrimai / Applied Economics: Systematic Research 2012, nr. 6(1)


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 57 (Search time: 0.419 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
122-Jun-2020Naujo viešojo maitinimo įstaigos prekės ženklo įvedimo į rinką komunikacijos, siekiant klientų lojalumo, projektasStanius, Mindaugasbachelor thesis
222-Jun-2020Autorinės knygos leidimo ir viešinimo projektasJankauskaitė, Brigitabachelor thesis
322-Jun-2020Fotografijos darbų emocinio poveikio žmogui vertinimo projektas.Vasiliauskas, Andriusbachelor thesis
422-Jun-2020Tęstinis bendruomenės formavimo projektas pasitelkiant kultūrines veiklasŠeštokaitė, Severinabachelor thesis
522-Jun-2020Reklamos poveikio jaunajai auditorijai vertinimas LietuvojePipiraite, Karolinabachelor thesis
622-Jun-2020Renginių poveikio visuomenei vertinimas Lietuvos didžiųjų miestų aspektuBarčiauskaitė, Mildabachelor thesis
722-Jun-2020Socialinių tinklų komunikacijos poveikio įmonės reputacijai vertinimas, kūrybinio ugdymo paslaugas teikiančių verslų atvejuTamulyte, Monikabachelor thesis
822-Jun-2020Įmonių krizių komunikacijos įtaka vartotojams LietuvojeGulbinaitė, Agnėbachelor thesis
98-Jun-2017Building a travel influencer brand using Instagram toolsBakanauskas, Pauliusmaster thesis
1018-Jun-2020Emocinio turinio naudojimo skaitmeninėje komunikacijoje vertinimas, mados industrijos atvejuSkrodenytė, Barborabachelor thesis
1123-May-2017Vyriausybės išlaidų poveikio visuomenės gerovei vertinimas ES šalyseKisieliauskas, Justinasdoctoral thesis
1218-Jun-2020Paveikios vizualinės komunikacijos kūrimas – autorinio socialinio projekto Siuksle.lt atvejisStankevičius, Dovydasbachelor thesis
1322-Jun-2020Jauno vartotojo požiūrio į reklamą vertinimas LietuvojeValaitytė, Gabijabachelor thesis
1412-Jun-2019The impact of brand’s corporate social responsibility communication in social networks to the behaviour of generation ZKukoraitytė, Viktorijamaster thesis
1523-May-2017Assessment of government expenditure effect on welfare of society in the EU countriesKisieliauskas, Justinasdoctoral thesis
162019Influence of the creative industries on the economies of EuropeKisieliauskas, Justinas; André-Dominé, Silvèreresearch article
171-Jun-2011Visuotinis Pažangos indeksasKisieliauskas, Justinasmaster thesis
182012Visuotinis pažangos indeksas. Praktinis taikymasKisieliauskas, Justinasresearch article
192012Valstybės vystymasisKisieliauskas, Justinasresearch article
202012Visuotinis pažangos indeksasKisieliauskas, Justinas; Starkauskienė, Viktorijaresearch article
212013The influence of income on subjective well-beingPukelienė, Violeta; Kisieliauskas, Justinasresearch article
222015Assessment of the influence of government expenditure on subjective well-being in the European Union countriesPukelienė, Violeta; Kisieliauskas, Justinasresearch article
232017The assessment of influence of functional government expenditure on subjective wellbeing in EUKisieliauskas, Justinas; Rudgalvis, Jurgis Gabrieliusresearch article
242016Ekonomisto-finansininko specialybės perspektyvų ekonominis vertinimas LietuvojeKisieliauskas, Justinas; Tauraitė, Viktorijaresearch article
252014The influence of government expenditure on subjective well being in EU 27 countriesKisieliauskas, Justinas; Pukelienė, Violetaresearch article
262016Internetinio marketingo priemonių įtaka pardavimams mažmeninės prekybos atvejuLiesionis, Vytautas; Kisieliauskas, Justinas; Ališauskas, Rokasresearch article
272018Building a travel influencer brand using Instagram toolsBakanauskas, Paulius; Kisieliauskas, Justinasresearch article
2812-Jan-2021Instagram komunikacijos tendencijos populiariausiose Lietuvoje nuomonės lyderių paskyroseImbrasas, Dainiusbachelor thesis
2920-May-2019Influence of the creative industries on the economies of EuropeAndre-Domine, Silveremaster thesis
3020-May-2019Skirtingų kartų darbuotojų pasitenkinimą darbu lemiančių veiksnių vertinimas LietuvojeMasionytė, Laurynamaster thesis
3112-Jan-2021Renginių organizavimo įmonės prekės ženklo formavimas. „Shventė.lt“ prekės ženklo atvejisKreipavičius, Rokasbachelor thesis
3214-Jan-2021Business-related content planning of sports clubs’ official websitesBalci, Sedatmaster thesis
332013Gerovė ir ją lemiantys veiksniai : teorinis aspektasKisieliauskas, Justinasresearch article
3410-Jun-2020Galimo feminizmo poveikio lyčių užimtumo segregacijai vertinimas Lietuvoje – kultūros centrų atvejisBašinskas, Nedasmaster thesis
3516-Jun-2020Vizualinės dailės kūrinių naudojimas reklamojeAliukonė, Godabachelor thesis
3618-Jun-2020Tradicinių ir modernių reklamos įrankių vertinimas Lietuvos jaunų vartotojų atžvilgiuSedleckas, Lukasbachelor thesis
3725-May-2021Elektroninio sporto komandos marketingo planas. VDU „Magnus Esport“ atvejisGaidys, Rokasmaster thesis
3824-May-2021Klaidinančios reklamos socialiniuose tinkluose poveikio vartotojui mažinimo modelisRainytė, Rolandamaster thesis
3924-May-2021Religijos ir kulto elementų integracijos į įmonės marketingą, siekiant vartotojų lojalumo, galimybių vertinimasMilerytė, Monikamaster thesis
4028-May-2021Socialinių tinklų įtakos asmeniniam įvaizdžiui vertinimas jaunųjų Lietuvos kūrėjų atvejuIvaškevičienė, Kotrynamaster thesis
4125-May-2021Sports sponsorship as the marketing tool to increase the brand awarenessAndriukhanova, Olenamaster thesis
429-Jun-2021Startuolio „Watalook“ vystymo galimybės LietuvojeŠevelinskas, Domasbachelor thesis
439-Jun-2021Tvaraus vartojimo tinklaraščio kūrybos ir sklaidos projektasLaurinaitytė, Bernadetabachelor thesis
4410-Jun-2021Socialinių problemų sprendimas kūrybiniame projekte „Skirtingos Spalvos”Stankevičius, Daliusbachelor thesis
459-Jun-2021Jauno vartotojo požiūrio į lietuviškos televizijos turinį vertinimasDanilovaitė Robertabachelor thesis
469-Jun-2021Istorijų pasakojimo sukeliamų emocijų reikšmė komunikacijoje. „Kanų liūtų“ atvejisRimaitė, Gabrielėbachelor thesis
4710-Jun-2021Mados prekės ženklo kūrimas ir populiarinimas internetinėje erdvėje projektasStrukaitytė, Deimantėbachelor thesis
489-Jun-2021Prekės ženklų integracija lietuviškame socialinių medijų turinyje: platformos „Youtube" tinklalaidžių atvejisStumbras, Erikasbachelor thesis
499-Jun-2021Socialinio tinklo „Instagram“ poveikis mados prekių vartosenai jaunosios auditorijos tarpeLeonavičiūtė, Brigitabachelor thesis
5010-Jun-2021Kauno turizmo sektoriaus analizė COVID-19 pandemijos konteksteKnašytė, Agnėbachelor thesis