Search: 06. Universiteto baigiamųjų darbų, daktaro disertacijų ir jų santraukų elektroniniai dokumentai (ETD) / University theses, doctoral dissertations and their summaries


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 255 (Search time: 0.225 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
112-Jan-2018Vidinės ir išorinės komunikacijos derinimas: AB „Telia Lietuva“ atvejisSeiliūtė, Žydrūnėmaster thesis
212-Jan-2018Įmonės komunikacija naujoje konkurencinėje erdvėje: prekinių ženklų "Kika" ir "PetCity" atvejisSavickaitė, Gretamaster thesis
322-Jun-2020The ways to implement sustainable branding in fashion industry practiceBegiashvili, Ketevanmaster thesis
422-May-2017Santykių marketingo taikymo galimybės virtualioje aplinkojeTimukaitė, Saidamaster thesis
522-May-2019Virtualių socialinių tinklų nuomonės lyderių naudojimas prekės ženklo komunikacijojeBanaitytė, Karolinamaster thesis
622-May-2017Prekės ženklo vystymas: „Kakė Makė“ atvejisAndriuškevičiūtė, Rūtamaster thesis
722-May-2017Customer acquisition marketing strategies for small businesses (by the example of the software-as-a-service business model)Tytarenko, Allamaster thesis
822-May-2017Asmenų, darančių įtaką, panaudojimas ženklodaros strategijoseArnašiutė, Simonamaster thesis
918-Jun-2020Garso naudojimas korporatyvinėje ženklodarojeStasiulionytė, Aurabachelor thesis
1012-Jan-2018Prekės ženklo „SG klinika“ vystymasRagauskienė, Jurgitamaster thesis
1123-May-2018Korporatyvinio prekės ženklo kaitos modelio formavimas UAB „Circle K Lietuva“ pavyzdžiuMitalauskaitė, Raimondamaster thesis
1223-May-2018Brand identity and brand image: personal branding in the music industryGouitcheche, Emmanuelmaster thesis
1312-Jan-2018Tiesioginių pardavimų tobulinimas: UAB “Mary Kay Lithuania” atvejisMažeikaitė, Julijamaster thesis
1423-May-2018Stipraus prekės ženklo įtaka įmonės akcininkų vertės kūrimuiPociūtė, Vaidamaster thesis
1523-May-2018Lietuvos mados prekių ženklų komunikacijos socialiniuose tinkluose vertinimas ir vystymasRimkutė, Agnėmaster thesis
1624-Nov-2017Pakuotės komunikacinio efekto didinimasDaugėla, Arūnasmaster thesis
1723-May-2018Community-based marketing: the challenge of virtual communitiesBabayev, Najafmaster thesis
1823-May-2017Prekės ženklo „Beatos virtuvė“ vystymasKrasnickaitė, Kamilėmaster thesis
1922-May-2017Turinio marketingo taikymo socialinių problemų komunikacijoje projektasMarčiulynienė, Viktorijamaster thesis
2024-May-2017Atsakomybė reklamoje: lietuviškos televizijos atvejisPuodžiūnaitė, Deimantėmaster thesis
2123-May-2018Brand developing strategy for a new company (example of "Cosmoway " laboratories ("Green feel"))Hossain, Muhammad Afzalmaster thesis
2212-Jan-2018SIA „Latina Baltics“ Lietuvos filialo „Romasta group“ marketingo strategijos gairėsButnorė, Melitamaster thesis
2312-Jan-2018Korporatyvinio prekės ženklo vystymas: AB „East West Agro“ atvejisMėdžiūtė, Lauramaster thesis
2422-May-2017Turinio marketingo principais grįstas prekės ženklo vystymas: „Cozywood“ atvejisVabalaitė, Auksėmaster thesis
2522-Jun-2020The improvement of the university performance towards the principle of sustainable developmentDentayeva, Asselmaster thesis
2614-Jan-2015VDU identiteto raiška jo įvaizdyje. Artes liberales principo komunikacijaMovsesjan, Orintamaster thesis
2725-May-2015Lietuvos – Vokietijos UAB „Litgenas“ konkurencijos strategijos formavimasJakučiūnaitė, Karolinamaster thesis
2811-Jan-2017Asmenų, darančių įtaką vartotojo elgsenai, komunikacija socialinėse medijoseSirienė, Simonamaster thesis
2928-Nov-2014UAB „Via Aquaria“ produktų įvedimas į Didžiosios Britanijos rinkąŠliažas, Deividasmaster thesis
302-Jun-2009Įmonės konkurencinio pranašumo formavimas skubių siuntų rinkojeKeras, Kęstutismaster thesis
3121-May-2010Sporto ir pramogų parko “Impuls“ įvaizdžio valdymasNorvaišienė, Kristinamaster thesis
3221-Jan-2011Prekių ženklų portfelio sureguliavimas. AB “Pieno žvaigždės” atvejisTeresius, Augustinasmaster thesis
3326-Jan-2012Nacionalinio Lietuvos prekės ženklo „Lietuva – Baltijos širdis“ bendruomenės komunikacijaDanilevičiūtė, Viktorijamaster thesis
3412-Nov-2010Jūrų transporto įmonės „Limarko jūrų agentūra“ marketingo strategijaGurbič, Oksanamaster thesis
3511-Jan-2017Lietuvos kariuomenės įvaizdis kaip atsakas į Rusijos propagandą (Privalomosios karo tarnybos atnaujinimo atvejis)Adomaitytė, Giedrėmaster thesis
3629-Apr-2011Įvykio „2011 m. Europos krepšinio čempionatas“ komunikacija: problemos ir galimybėsMackevičiūtė, Juditamaster thesis
377-Jan-2013Miesto įvaizdžio formavimas per kultūrinius renginius. Tarptautinio festivalio "Kaunas Jazz" atvejisUrbonienė, Eglėmaster thesis
3828-May-2012Lietuvos gyventojų gerbūvio objektyvių ir subjektyvių rodiklių naudojimas makromarketingo konteksteGercik, Karolinamaster thesis
3912-Feb-2010Korporatyvinio identiteto raiška logotipe: AB „Lietuvos draudimas“ atvejisImenickaitė, Giedrėmaster thesis
4028-Nov-2014„Viči“ prekės ženklo vystymo strategija LietuvojeSakalauskaitė, Miglėmaster thesis
414-Feb-2011Lietuvos žemės ūkio universiteto reputacija: studentų požiūrisPranckietytė, Viktorijamaster thesis
422-Jun-2008Reklaminės kampanijos vykdymo užsienio rinkoje modelisDambrauskienė, Ingridamaster thesis
4323-Jan-2013Internetinių lošimo bendrovių komunikacijos iššūkiaiPoškus, Ronaldasmaster thesis
4423-May-2016Globaliomis gimusių įmonių strateginiai marketingo veiksniaiGuzovijus, Liutaurasmaster thesis
4521-May-2010AB „Montuotojas“ marketingo strategijos formavimasŠegžda, Vidmantasmaster thesis
4628-May-2012Marketingo priemonės vartotojų lūkesčių formavime bei valdymeKarvelienė, Dianamaster thesis
472-Jun-2010Įmonių socialinė atsakomybė. Socialiai atsakingo verslo apdovanojimo Lietuvoje atvejisLabutytė, Vaidamaster thesis
4821-Jan-2011Organizacijos istorija: „X“ organizacijos kultūros formavimo ir vystymo(si) veiksnysBaltrimavičius, Nerijusmaster thesis
4911-Nov-2011Naujo produkto pozicionavimo sprendimai Lietuvos rinkojeTumavičiūtė, Agnėmaster thesis
5024-Mar-2017Mineralinio vandens “Birutė” prekės ženklo stiprinimasJasunskytė, Linamaster thesis