Search: 6. Universiteto baigiamųjų darbų, daktaro disertacijų ir jų santraukų elektroniniai dokumentai (ETD) / University theses, doctoral dissertations and their summaries


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 260 (Search time: 0.082 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
12005Ekonomika : mokomoji knygaPukelienė, Violeta; Čiegis, Remigijus; Dapkus, Mindaugas; Grebliauskas, Artūras; Klebanskaja, Nina; Maksvytienė, Inga; Matiušaitytė, Raimundė; Romikaitytė, Birutė; Sabonienė, AstaMokomoji knyga / Educational book (K2b)
21999Marketingo funkcijos brandumo laipsnis jaunose Lietuvos verslo organizacijoseKlebanskaja, NinaStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
32005Vartotojų susigrąžinimo problemos telekomunikacijų tinkle : AB "Lietuvos Telekomo" patyrimasZikienė, Kristina; Klebanskaja, NinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
42000The development of Lithuanian food processing industryKlebanskaja, Nina; Pukelis, M; Pileičikas, GStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
52006Orientacijos į rinką ir veiklos rezultatų ryšys : AB "Alita" patyrimasKlebanskaja, Nina; Matačinskienė, JūratėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
62018Customer engagement through using anime stylized advertisementKlebanskaja, Nina; Andriukhanova, OlenaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
719-Jun-2020B2B customer path: impact of ZMOT and micro moments to the buying behaviorMačiulis, Pauliusmaster thesis
88-Jun-2020Papildytos realybės technologijos panaudojimas kuriant vartotojo patirtįLukauskaitė, Indrėmaster thesis
912-Jun-2020Užsienio įmonės marketingo komunikacija Lietuvos rinkoje. Farmacijos įmonės atvejisČerniauskienė, Orintamaster thesis
1012-Jan-2018Vidinės ir išorinės komunikacijos derinimas: AB „Telia Lietuva“ atvejisSeiliūtė, Žydrūnėmaster thesis
1123-May-2018Brand identity and brand image: personal branding in the music industryGouitcheche, Emmanuelmaster thesis
1212-Jan-2018Įmonės komunikacija naujoje konkurencinėje erdvėje: prekinių ženklų "Kika" ir "PetCity" atvejisSavickaitė, Gretamaster thesis
1312-Jan-2018Korporatyvinio prekės ženklo vystymas: AB „East West Agro“ atvejisMėdžiūtė, Lauramaster thesis
1412-Jan-2018Tiesioginių pardavimų tobulinimas: UAB “Mary Kay Lithuania” atvejisMažeikaitė, Julijamaster thesis
1522-May-2017Turinio marketingo taikymo socialinių problemų komunikacijoje projektasMarčiulynienė, Viktorijamaster thesis
1612-Jan-2018SIA „Latina Baltics“ Lietuvos filialo „Romasta group“ marketingo strategijos gairėsButnorė, Melitamaster thesis
1724-Nov-2017Pakuotės komunikacinio efekto didinimasDaugėla, Arūnasmaster thesis
1823-May-2018Brand developing strategy for a new company (example of "Cosmoway " laboratories ("Green feel"))Hossain, Muhammad Afzalmaster thesis
1922-May-2017Santykių marketingo taikymo galimybės virtualioje aplinkojeTimukaitė, Saidamaster thesis
2023-May-2017Prekės ženklo „Beatos virtuvė“ vystymasKrasnickaitė, Kamilėmaster thesis
2122-May-2017Asmenų, darančių įtaką, panaudojimas ženklodaros strategijoseArnašiutė, Simonamaster thesis
2223-May-2018Stipraus prekės ženklo įtaka įmonės akcininkų vertės kūrimuiPociūtė, Vaidamaster thesis
2322-May-2017Turinio marketingo principais grįstas prekės ženklo vystymas: „Cozywood“ atvejisVabalaitė, Auksėmaster thesis
2423-May-2018Community-based marketing: the challenge of virtual communitiesBabayev, Najafmaster thesis
2522-May-2017Prekės ženklo vystymas: „Kakė Makė“ atvejisAndriuškevičiūtė, Rūtamaster thesis
2622-May-2019Effects of unethical behavior on brand image (a case of Volkswagen incorporation)Duniya, Faithmaster thesis
2724-May-2017Atsakomybė reklamoje: lietuviškos televizijos atvejisPuodžiūnaitė, Deimantėmaster thesis
2823-May-2018Lietuvos mados prekių ženklų komunikacijos socialiniuose tinkluose vertinimas ir vystymasRimkutė, Agnėmaster thesis
2918-Jun-2020Enabling customer centricity through customer relationship management: the case of UAB "Elektroninių mokėjimų agentūra"Lubytė, Gabrielėmaster thesis
3010-Jan-2020Žiedinės ekonomikos idėjų komunikacija Lietuvoje. „Zero Waste“ atvejisSitnikovaitė, Ievamaster thesis
3121-May-2019Exploring branding possibilities for Minsk: towards authenticity, effectiveness and resident engagementSadouskaya, Katsiarynamaster thesis
3212-Jan-2018Prekės ženklo „SG klinika“ vystymasRagauskienė, Jurgitamaster thesis
3322-Jun-2020The improvement of the university performance towards the principle of sustainable developmentDentayeva, Asselmaster thesis
3422-May-2017Customer acquisition marketing strategies for small businesses (by the example of the software-as-a-service business model)Tytarenko, Allamaster thesis
3523-May-2018Korporatyvinio prekės ženklo kaitos modelio formavimas UAB „Circle K Lietuva“ pavyzdžiuMitalauskaitė, Raimondamaster thesis
3610-Jan-2020Aukštųjų mokyklų komunikacija su karta Z: Kauno technologijos universiteto ir Vytauto Didžiojo universiteto atvejisRamanauskaitė, Simonamaster thesis
3717-Jun-2020Korporatyvinė komunikacija: istorijos pasakojimas versus istorijos darymasBurneikytė, Kamilėbachelor thesis
389-Jan-2020Tarpasmeninio gydytojo-paciento bendravimo reikšmingumas sveikatos priežiūros įstaigų įvaizdžio formavimeJuknevičiūtė, Linamaster thesis
399-Jan-2020Korporatyvinio prekės ženklo keitimo komunikacija: UAB „Ignitis“ atvejisMockevičiūtė, Gerdamaster thesis
408-Jun-2020Asmens prekės ženklo socialiniame tinkle kūrimasPetronaitis, Nerijusmaster thesis
419-Jan-2020Konkuruojančių organizacijų komunikacija: Kauno krepšinio mėgėjų lygos ir Kauno krepšinio lygos komunikacijos lyginamoji analizėJanauskaitė, Indrėmaster thesis
429-Jan-2020Organizacijos komunikacija krizės metu: „Huawei“ atvejisJuškytė, Gabrielėmaster thesis
4311-Jan-2019Sporto klubo Įvaizdžio formavimas: Prienų - Birštono „Vytautas“ ir „The Big Baller Brand“ (BBB) atvejisJasiunskaitė, Gintarėmaster thesis
4420-May-2019Klientų lojalumo formavimas: žemės ūkio konsultavimo paslaugų rinkos konteksteMankutė, Erikamaster thesis
4511-Jan-2019Socialinių problemų komunikacija komercinėje reklamojeAltukavičiūtė, Ievamaster thesis
4630-Nov-2018Kartos Z sveikos mitybos įpročių formavimas marketingo priemonėmis: prekės ženklo ,,Žali žali“ atvejisMakauskaitė-Kaminckė, Miglėmaster thesis
4729-Nov-2019Identification of the mechanism of anthropomorphism effect on consumer preference and product attributes processing through experiment replicationVakulenko, Olgamaster thesis
4829-Nov-2019Muzikos ir vaizdo derinimas reklamoseArlauskas, Dovydasmaster thesis
4922-May-2019Branding in business-to-business sector in context of Ukrainian agricultural and wood processing marketsHusiev, Maksymmaster thesis
505-Apr-2019Prekės ženklo „Kiwa Inspecta“ UAB žinomumo didinimasJermalavičiūtė, Ritamaster thesis