Search: Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2018, nr. 80


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 56 (Search time: 0.073 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
12013GYMS’ service quality evaluation in Kaunas cityGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
22015Neinvazinių galvos smegenų elektrinio aktyvumo tyrimų metodų ir žvilgsnio sekimo sistemos taikymo galimybės reklamos efektyvumo vertinimuiGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
32015Determination of the importance and performance of factors affecting rural tourism homestead choice in LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
42017The influence of perceived benefits on the satisfaction with the loyalty programKyguolienė, Asta; Zikienė, Kristina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
52014Lithuanian tourist satisfaction index modelPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
62015Spausdintos reklamos efektyvumo vertinimo metodika : mokslo studija [elektroninis išteklius] / Lina Pilelienė, Viktorija Grigaliūnaitė, Arvydas Petras Bakanauskas; Vytauto Didžiojo universitetasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorija; Bakanauskas, Arvydas PetrasMokslo studija / Study (K1b)
72014Aptarnaujančio personalo vaidmuo vartotojų pasitenkinimo atžvilgiuGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
82014Turning satisfaction into loyalty : the case of Lithuanian touristsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
92012Vartotojų pasitenkinimo Kauno miesto picerijomis nustatymasGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
102016The index of tourist satisfaction with LithuaniaPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
112016Reklamos pardavimo vietoje padėtis: neuromarketingo aspektasGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
122016The analysis of the influence of internal factors on outdoor advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
132016Elaboration of the model for the assessment of outdoor advertising effectivenessPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
142014Interaction between satisfaction and loyalty of Lithuanian rural tourists : a moderating effect of perceived valuePilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
152016Effect of visual advertising complexity on consumers’ attentionPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
162016Elaboration of the model for the evaluation of static advertising effectivenessPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
172016Making brand visible: advertising elements influencing visual attention to the brandPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
182017Elements of online advertising influencing consumer behavior: theoretical insightsGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
192012Determination of customer satisfaction : case of pizzeriasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
202016Elaboration of the model for the evaluation of static advertising effectivenessPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis nerecenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in non-peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P2b)
212016Determination of factors affecting consumer in-store behaviour: theoretical insightsGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
222017Consumer attention online: how to be visible?Grigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
232013Customer satisfaction with catering services in LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
242013Elaboration of Lithuanian tourist satisfaction index modelPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
252014Tautinės savimonės ugdymas pasitelkiant reklamą : teorinis aspektasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
262014Interaction between satisfaction and loyalty of Lithuanian tourists : a moderating effect of natural featuresGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
272014Satisfaction and loyalty of Lithuanian rural tourists : segmentation and managerial implicationsGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
282015Determination of the impact of spokesperson on advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
292016Customer satisfaction in catering industry : Contrasts between Lithuania and PortugalPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorija; Almeida, NunoStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
302017The effect of female celebrity spokesperson in FMCG advertising: neuromarketing approachPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
312017Colour temperature in advertising and its impact on consumer purchase intentionsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
322016Influence of print advertising layout complexity on visual attentionPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
332017Attitude toward smoking: the effect of negative smoking-related picturesGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
342017Impact of color temperature on the effectiveness of advertising spokespersonPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
352012Lietuvos sporto klubų vartotojų pasitenkinimo indekso modelisGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
362016Emotional or rational? The determination of the influence of advertising appeal on advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
372017Relationship between spokesperson’s gender and advertising color temperature in a framework of advertising effectivenessPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
382016A model of website quality-based e-commerce satisfaction indexPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
392018Gender-induced differences while choosing cosmetics for men: a case of LithuaniaPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
402019Local tourist satisfaction with their holiday in LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje kitose duomenų bazėse / Article in conference proceedings in other databases (P1c)
412018Assessment of Lithuanian rural homesteads’ websites qualityGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
422018Effect of visual cues on static advertisement viewing patternsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis konferencijos medžiagoje kitose duomenų bazėse / Article in conference proceedings in other databases (P1c)
432019Factors affecting emigrants’ saticfaction with their holiday in homeland LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
442017Customer satisfaction with mobile operators’ services in Lithuanian rural areasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
452017How do brand associations affect purchase intentions? A case of organic productsGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
462015Assessment of the importance of benefits provided by rural tourism homesteads in LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
472016Effectiveness of visual metaphor in milk advertisingPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
482014Rural tourist satisfaction index : a case of LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
492016Produkto pakuotės spalvos įtaka impulsyviems pirkimamsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorija; Stakauskaitė, GretaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
502019Elaboration of holistic tourist satisfaction index model for LithuaniaPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)