Search: 3. Konferencijų medžiaga / Conference materials


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 75 (Search time: 0.189 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
12017How do brand associations affect purchase intentions? A case of organic productsGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
22017Impact of color temperature on the effectiveness of advertising spokespersonPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
32016Effectiveness of visual metaphor in milk advertisingPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
42016A model of website quality-based e-commerce satisfaction indexPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
52017Customer satisfaction with mobile operators’ services in Lithuanian rural areasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
62016Determination of factors affecting consumer in-store behaviour: theoretical insightsGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
716-Jun-2020Marketingo komunikacijos planavimo remiantis didžiaisiais duomenimis algoritmasDainys, Martynasbachelor thesis
82014Interaction between satisfaction and loyalty of Lithuanian rural tourists : a moderating effect of perceived valuePilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
92017Attitude toward smoking: the effect of negative smoking-related picturesGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
102017Consumer attention online: how to be visible?Grigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
112016Emotional or rational? The determination of the influence of advertising appeal on advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
122014Aptarnaujančio personalo vaidmuo vartotojų pasitenkinimo atžvilgiuGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
132016The analysis of the influence of internal factors on outdoor advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas Petrasresearch article
142017Colour temperature in advertising and its impact on consumer purchase intentionsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
152015Determination of the importance and performance of factors affecting rural tourism homestead choice in LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
162016Elaboration of the model for the assessment of outdoor advertising effectivenessPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
172017Elements of online advertising influencing consumer behavior: theoretical insightsGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
182015Spausdintos reklamos efektyvumo vertinimo metodika : mokslo studija [elektroninis išteklius]Pilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorija; Bakanauskas, Arvydas Petrasbook
192014Turning satisfaction into loyalty : the case of Lithuanian touristsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
202014Lithuanian tourist satisfaction index modelPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
212016Making brand visible: advertising elements influencing visual attention to the brandPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
222016Reklamos pardavimo vietoje padėtis: neuromarketingo aspektasGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
232016Elaboration of the model for the evaluation of static advertising effectivenessPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
242015Determination of the impact of spokesperson on advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
252014Tautinės savimonės ugdymas pasitelkiant reklamą : teorinis aspektasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
2625-May-2015Reklaminės žinutės šaltinio parinkimo spausdintinei reklamai modeliavimasGrigaliūnaitė, Viktorijamaster thesis
272016Elaboration of the model for the evaluation of static advertising effectivenessPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaconference paper
282019Elaboration of holistic tourist satisfaction index model for LithuaniaPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
292012Vartotojų pasitenkinimo Kauno miesto picerijomis nustatymasGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
302015Assessment of the importance of benefits provided by rural tourism homesteads in LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas Petrasresearch article
312012Lietuvos sporto klubų vartotojų pasitenkinimo indekso modelisGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaconference paper
322012Determination of customer satisfaction : case of pizzeriasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaconference paper
332018Effect of visual cues on static advertisement viewing patternsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
342018Assessment of Lithuanian rural homesteads’ websites qualityGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
352015Neinvazinių galvos smegenų elektrinio aktyvumo tyrimų metodų ir žvilgsnio sekimo sistemos taikymo galimybės reklamos efektyvumo vertinimuiGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
362016Influence of print advertising layout complexity on visual attentionPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
372016The index of tourist satisfaction with LithuaniaPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
382012Vartotojų pasitenkinimo „Čili pica“ picerijų paslaugomis nustatymasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
392013Determination of customer satisfaction with supermarkets in LithuaniaPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
402014Complexity of print advertising : theoretical insightsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
412014Vaizdinių reklamos elementų sąsaja su reklamos efektyvumu : teorinės įžvalgosPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
422014Lietuvos turistų pasitenkinimo indekso modelis : teorinės įžvalgosPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
432015Reklaminės žinutės šaltinio įtakos reklamos efektyvumui modeliavimas: teorinis aspektasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
442017The effect of female celebrity spokesperson in FMCG advertising: neuromarketing approachPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
452017The influence of perceived benefits on the satisfaction with the loyalty programKyguolienė, Asta; Zikienė, Kristina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
462017Relationship between spokesperson’s gender and advertising color temperature in a framework of advertising effectivenessPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
472016Produkto pakuotės spalvos įtaka impulsyviems pirkimamsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorija; Stakauskaitė, Gretaresearch article
482019Local tourist satisfaction with their holiday in LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
492013Customer satisfaction with catering services in LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
502019Factors affecting emigrants’ satisfaction with their holiday in homeland LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article