Search: Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2011, nr. 58


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-20 of 20 (Search time: 0.03 seconds).
:
Relevance

 

  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
124-May-2017Emocinių reklamos stimulų įtaka prekės ženklo archetipo modeliavimuiGrubliauskaitė, Monikamaster thesis
222-May-2018Palankaus vartotojo požiūrio į prekės ženklą formavimas taikant istorijų pasakojimą vaizdo reklamoseGaličinaitė, Rasamaster thesis
322-May-2018Socialiniuose tinkluose nuomonės formuotojų kuriama prekės ženklo vertė vartotojuiČepononytė, Kristinamaster thesis
424-May-2017Sporto prekės ženklo auditorijos pasiekiamumas 360 laipsnių reklamaStirbytė, Ievamaster thesis
524-May-2017Tarpasmeninės reklamos komunikacijos priemonės psichografiniams segmentamsZažeckytė, Monikamaster thesis
624-May-2017Lyties įtaka seksualinio reklamos kreipinio poveikiuiMickevičiūtė, Ernestamaster thesis
72011Interaction between the young fashion buyers and the brand-ambassadorsBičiūnaitė, Vilijaresearch article
82015Vartotojų suvokiamos prekės ženklo vertės modeliavimas : daktaro disertacija : socialiniai mokslai, vadyba (03 S)Bičiūnaitė-Svobienė, Vilijadoctoral thesis
922-May-2019Accelerating business startup growth through digital marketing in the B2B sectorOgrak, Muhammed Hüseyinmaster thesis
102011Interaction model for the young fashion buyers and brand-ambassadorsBakanauskas, Arvydas Petras; Bičiūnaitė, Vilijaresearch article
112012Vartotojų psichologinių veiksnių teoriniai aspektaiBičiūnaitė-Svobienė, Vilijaresearch article
1222-Jan-2020Global sports fan base reach through social media content communication: case of Zalgiris BCTaraškevičius, Dominykasmaster thesis
1315-Jan-2019Monetization of sports consumer behavior via IoT ecosystemsKatsoula, Stavroulamaster thesis
1422-Jan-2020Fan experience enhancement: case of Olympiacos BCBeriou, Ioannamaster thesis
1522-Jan-2020Improving elite basketball officiatingGkontas, Spirosmaster thesis
1615-Jan-2019Exploring the possibility to revamp and revitalise the sports event management sector in developing nations – an analysis of the MTN Lagos international half marathonNgerem, Daniel Okwuchukwumaster thesis
172013Theoretical insights into the brand value conceptualizationBičiūnaitė-Svobienė, Vilija; Bakanauskas, Arvydas Petrasresearch article
182013Prekės ženklo vertės teorinės sampratosBičiūnaitė-Svobienė, Vilijaresearch article
192011Vartotojo ir prekės ženklo modelių elementų derinimasBakanauskas, Arvydas Petras; Bičiūnaitė, Vilijaresearch article
209-Jun-2020Developing digital business in south Asian developing countriesFareedzai, Naveed Ahmadmaster thesis

 

  • previous
  • 1
  • next