Search: Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2011, nr. 58


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-7 of 7 (Search time: 0.449 seconds).
:
Relevance

 

  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
12012Vartotojų psichologinių veiksnių teoriniai aspektaiBičiūnaitė-Svobienė, VilijaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
22013Theoretical insights into the brand value conceptualizationBičiūnaitė-Svobienė, Vilija; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
32015Vartotojų suvokiamos prekės ženklo vertės modeliavimas : daktaro disertacija : socialiniai mokslai, vadyba (03 S) / Vilija Bičiūnaitė-Svobonienė ; Vytauto Didžiojo universitetasBičiūnaitė-Svobienė, Vilija
42013Prekės ženklo vertės teorinės sampratosBičiūnaitė-Svobienė, VilijaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
52011Vartotojo ir prekės ženklo modelių elementų derinimasBakanauskas, Arvydas Petras; Bičiūnaitė, VilijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
62011Interaction between the young fashion buyers and the brand-ambassadorsBičiūnaitė, VilijaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
72011Interaction model for the young fashion buyers and brand-ambassadorsBakanauskas, Arvydas Petras; Bičiūnaitė, VilijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)