Search: 2019 m. (EVF mag.)


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-29 of 29 (Search time: 0.2 seconds).
:
Relevance

 

  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
124-May-2017Lietuvos prekės ženklo pozicionavimasViršilas, Benasmaster thesis
218-Jun-2020Vartotojų požiūrio į partizaninį marketingą analizėSlučkaitė, Jovitabachelor thesis
329-Nov-2019Prarastų pardavimų valdymas: UAB „Domus Lumina“ atvejisKašauskaitė, Linamaster thesis
429-Nov-2019E-marketingo optimizavimo sprendimai e-parduotuvei „Fitnessgear24.com“Buzas, Klaudijusmaster thesis
529-Nov-2019Asmens prekės ženklo formavimo Instagram socialiniame tinkle modelisŠukelytė, Karolinamaster thesis
630-Nov-2018Integruotos marketingo komunikacijos, orientuotos į Y kartą, planavimas nekilnojamo turto vystymo organizacijoje „NT“Čėsnaitė, Vytautėmaster thesis
720-May-2019Prekybos tiklo "Express Market" komunikacijos planavimas socialiniuose tinkluoseLižaitienė, Indrėmaster thesis
822-May-2019Kultūros projektų integruotos marketingo komunikacijos planavimo tobulinimasMikalauskis, Simonasmaster thesis
913-Jan-2021Klientų patirčių valdymo tobulinimas UAB „DPD Lietuva“ pavyzdžiuBernatonytė, Agnėmaster thesis
105-Apr-2019Prekės ženklo atnaujinimas: „Lelija“ atvejisSeniūnaitė, Justėmaster thesis
1112-Jan-2021Prekės ženklo komunikacijos formuojamų lūkesčių atitikties vartotojų patirčiai vertinimasAliukonis, Aivarasmaster thesis
1213-Jan-2021Pardavimų strategijos sprendimai elektroninėje vaistinėje UAB „Gintarinė vaistinė“ pavyzdžiuPucėtaitė, Monikamaster thesis
1318-Jun-2020Strategic decisions for entering Swedish construction and timber buildings production marketKuranovas, Artiomasmaster thesis
1419-Jun-2020Delivering customer value through stock optimization: AB Vilniaus Baldai caseAndrulytė, Martinamaster thesis
1510-Jun-2020Jausmaženklių naudojimo marketingo komunikacijoje socialiniuose tinkluose sprendimaiGerikaitė, Ingamaster thesis
168-Jun-2020Design thinking metodologijos taikymo marketinge sprendimaiBagušinskaitė, Ugnėmaster thesis
1712-Jun-2020Vartotojų lojalumo programos tobulinimas: „Eurovaistinės“ atvejisKaupaitė, Jolitamaster thesis
1810-Jun-2020Mados prekės ženklo suvokiamos vertės didinimas turinio marketingu „Ow studios“ pavyzdžiuBuzaitė, Monikamaster thesis
1916-Jun-2020Asmeninio prekės ženklo kūrimo socialiniuose tinkluose analizė: studentų atvejisBirškutė, Kamillabachelor thesis
2018-Jun-2020Vartotojų požiūrio į seksualumą reklamoje analizėSadzevičiūtė, Aistėbachelor thesis
2116-Jun-2020Pakuotės poveikio vartotojo sprendimui pirkti greito apyvartumo prekes analizėBurba, Tomasbachelor thesis
2224-May-2021Skaitmeninių reklamos kanalų panaudojimo sprendimai remiantis vartotojo kelione prekės ženklo „Green feel’s“ pavyzdžiuSmolskas, Pauliusmaster thesis
2316-Jun-2020Kalėdinių reklamų poveikio vartotojams analizėČėpla, Augustasbachelor thesis
2418-Jun-2021Business-to-business sales force addaptation in post COVID-19 environment: the case of Atea LithuaniaStepanauskas, Linasmaster thesis
2526-May-2021Santykių su klientais valdymo sprendimai UAB „Itališka kava“ pavyzdžiuVaitulevičius, Elvinasmaster thesis
2626-May-2021Privačių prekės ženklų maisto papildų kategorijoje valdymo sprendimai UAB „Gintarinė vaistinė“ ir UAB „Norfos vaistinė“ pavyzdžiuCiegis, Pauliusmaster thesis
278-Jun-2021Vartotojų elgsenos elektroninėje prekyboje analizė privatumo paradokso konteksteLiachovičiūtė, Jolitabachelor thesis
2819-Jun-2020Managing international trade show as the main sales channel: perspective of Lithuanian manufacturing SMEsTamošiūnienė, Vaivamaster thesis
299-Jun-2021Ekologiškų produktų pirkimo motyvų analizėMičiūnaitė, Gintarėbachelor thesis

 

  • previous
  • 1
  • next