Search: 2019 m. (EVF mag.)


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 80 (Search time: 0.087 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
124-May-2017Prekių ženklų derinimo poveikis vartotojų požiūriuiPaliulionytė, Gretamaster thesis
222-May-2017Greito vartojimo prekių ženklų įvaizdžio stiprinimas pojūčių marketingo priemonėmisVerpetinskaitė, Marijamaster thesis
324-Nov-2017Asmens prekės ženklo kūrimo strateginiai sprendimai teisinių paslaugų verslo rinkojeŽaliauskaitė, Mildamaster thesis
422-May-2018Rinkos plėtros marketingo strategijos formavimas. ,,JŽ DESTINY‘‘ įmonės atvejisŽukovska, Justynamaster thesis
522-May-2018Reklamos sprendimų modelis naujos paslaugos įvedimui į rinkąJakubauskytė, Vaidamaster thesis
612-Jan-2018Naujo produkto įvedimas į rinkąKutkaitis, Ovidijusmaster thesis
722-May-2017Santykių marketingo įtaka formuojant lojalių fanų bazęGudliauskaitė, Erikamaster thesis
822-May-2018Prekės ženklo vertės didinimas reklama ,,Saldi sala“ organizacijos pavyzdžiuDaukšytė, Eglėmaster thesis
922-May-2018Įmonės ,,Artimartas'' marketingo strategijos tobulinimasKazūraitytė, Ievamaster thesis
1024-May-2017Asmens prekės ženklas kaip asmens žinomumo didinimo priemonė sportinės siekiamybės konteksteMisiūnaitė, Evamaster thesis
1124-May-2017Kvapų poveikis vartotojų palankumo prekės ženklui formavimeŠmitaitė, Ivetamaster thesis
1223-May-2018Vartotojų įtraukimas lojalumo formavime „BZN Start” pavyzdžiuKniukštienė, Ievamaster thesis
1324-May-2017Reklamos socialiniuose tinkluose poveikio vertinimo modelis pagal vartotojų archetipusKurmytė, Vidmantėmaster thesis
1423-May-2018Vertės pasiūlymo formavimas viešojo maitinimo sektoriuje remiantis santykių marketinguVėberis, Viliusmaster thesis
1512-Jan-2018Development of a positioning strategy for a product to the millennials using the social mediaShetty, Sachidanandmaster thesis
1624-May-2017Antropomorfinio prekės ženklo personažo įtaka vaikų maisto produktų pasirinkimuiŽygelytė, Eglėmaster thesis
1723-May-2016Sport sponsorship as marketing communication tool in Lithuanian companiesUmut, Volkanmaster thesis
185-May-2013Žmogiškųjų išteklių valdymo gerinimas. LSMU Elgesio medicinos instituto pavyzdžiuKaraliūtė, Eglėmaster thesis
1927-May-2014Reklamos paveikumo gerinimo planas. Prekybos centrų tualetuose esančios reklamos rėmeliuose atvejisRapkauskaitė, Rūtamaster thesis
2028-May-2014Prekės ženklo „Introstyle" žinomumo didinimo programaAntanaitienė, Sandramaster thesis
2128-May-2014Kūrybiškos reklamos paveikumo didinimo modelisZebitytė, Agnėmaster thesis
2223-May-2016Požiūrio į prekės ženklą formavimas inovatyvia reklamaŠerstniovaitė, Eglėmaster thesis
2323-May-2016Žaliosiosios energijos naudojimas versle – madingas šūkis ar įmonės įvaizdį gerinanti reklama?Petkus, Gediminasmaster thesis
2414-Jan-2015Kompleksinis įmonės įvaizdžio gerinimas UAB “Bauer Int” pavyzdžiuCharitonova, Viktorijamaster thesis
2529-Nov-2019Klientų pasitenkinimas paslaugomis Kauno miesto savivaldybės pavyzdžiuMarazaitė, Sandramaster thesis
2629-Nov-2019Marketingo strategijos tobulinimas „Yara“ įmonės pavyzdžiuZablackas, Martynasmaster thesis
2729-Nov-2019Konkurencinio pranašumo stiprinimas UAB „Ąžuolyno vaistinė" pavyzdžiuPupininkaitė, Rasamaster thesis
2827-May-2014PLC Mega drabužių parduotuvių vitrinų apipavidalinimo paveikumo didinimo planasBartašiūnaitė, Agnėmaster thesis
2925-May-2015Turinio marketingo elementų įtaka paieškos sistemose esančių reklamų paveikumui: Google AdWords taikymo laisvalaikio paslaugoms atvejisRepovienė, Rūtamaster thesis
3013-Jan-2017Prekės ženklo žinomumo didinimas virtualioje erdvėjeLoskot, Marinamaster thesis
3122-Jan-2020New brand development: case of SportFunPavlič, Tjašamaster thesis
3230-Nov-2018Socialinių tinklų įtaka didinant mineralinio vandens „Vytautas“ prekės ženklo žinomumąŽaliauskaitė, Violetamaster thesis
3315-Jan-2019Consumer attitude based corporate co-branding in the context of sports sponsorship: Žalgiris Kaunas caseIvaškevičiūtė, Justėmaster thesis
3430-Nov-2018Banko vartotojų lojalumo didinimo sprendimai: AB ,,SEB bankas" atvejisDanytė, Rūtamaster thesis
3522-Jan-2020Value growing for customers becoming a data driven companyFerreira, Miguelmaster thesis
3625-May-2015Lojalumo programos ir jos efektyvumo analizė svarbiausių segmentų atžvilgiu Best Western "Santakos" viešbutyjeKaminskaitė, Linamaster thesis
3713-Jan-2017Ilgalaikių santykių su klientais kūrimas. Paslaugų įmonės „Smagratis“ atvejisDaukintė, Mamertamaster thesis
3823-May-2016Nuomonės lyderiai – prekių ženklų advokatai socialiniuose tinkluoseGugytė, Gabrielėmaster thesis
3923-May-2016Prekės ženklo asmanybės įtaka vartotojų lojalumui: “RASA” ir “ARAS” atvejaisJankauskaitė, Editamaster thesis
4022-May-2019Prabangos reklamos sprendimų taikymas žemesnės kategorijos produktams didinant jų suvokiamą vertęKvedaraitė, Simonamaster thesis
4122-May-2019Turinio reklamos sprendimai po prekės ženklo perženklinimo "Kilig" pavyzdžiuŠimkonytė, Eglėmaster thesis
4223-May-2016Reklamos sprendimai prekių vaikams rinkojeŠabūnaitė, Eglėmaster thesis
4313-Jan-2017Internetinės individualizuotos reklamos poveikio vartotojams vertinimasRimkutė, Jurgitamaster thesis
4423-May-2016Bendrakūros socialiniuose tinkluose įtaka prekės ženklo verteiMažutavičiūtė, Simamaster thesis
4523-May-2016Reklamos vizualizacijos sprendimai šokolado pakuočių atvejuSteponaitytė, Gintėmaster thesis
4613-Jan-2017Komunikacijos su karta C modelisKudriavcovaitė, Eglėmaster thesis
4720-May-2019Prekių ženklų žinomumo didinimas. Lietuviškų ekologiškų prekių ženklų atvejaiStonkutė, Gabrielėmaster thesis
4822-May-2019Organizacijos įvaizdžio formavimas reklamos sprendimais krizės laikotarpiu krepšinio klubo „Rytas“ pavyzdžiuŠabūnaitė, Gintarėmaster thesis
4914-Jan-2021Rebranding a city through sports eventsPetropoulou, Christinamaster thesis
5022-May-2019Konkurencinio pranašumo stiprinimas reklamos sprendimais. AB „SEB“, AB „Swedbank“ ir AB „Luminor“ bankų atvejų pavyzdžiuMarmaitė, Živilėmaster thesis