Search: 2019 m. (EVF mag.)


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 70 (Search time: 0.086 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
122-Jun-2020Skaitmeninės reklamos poveikis vartotojo pirkimo elgsenaiBaukutė, Ugnėbachelor thesis
28-Jun-2017Scarcity as a promotional technique: impact of ‘Limited Edition’ on consumer purchase intentionsSinkevičiūtė, Monikamaster thesis
324-Nov-2017VšĮ „Kaunas IN“ skatinamo konferencijų turizmo plėtros galimybių Kauno mieste nustatymasPoderytė, Ievamaster thesis
424-May-2017Produkto pakuotės patrauklumo didinimas: Lietuvos maisto produktų atvejisVileikytė, Vaidamaster thesis
522-May-2017International launch marketing strategiy for drop-shipping online storesIsrafilzade, Khalilmaster thesis
622-May-2019Reklaminės žinutės šaltinio parinkimas Lietuvos azartinių lošimų namų reklamaiKaminskaitė, Viltėmaster thesis
722-May-2018Socialinėmis reklamomis sukeliamų emocijų sprendimaiBurneikytė, Gabijamaster thesis
825-May-2015Politinės reklamos poveikis rinkėjų apsisprendimuiNeniškis, Aleksasmaster thesis
928-May-2013Neuromarketingo principų taikymo vaizdinėje reklamoje modeliavimasBartulytė, Gretamaster thesis
1023-May-2016Elektroninės vietovės marketingo sistemos pritaikymas suinteresuotųjų šalių naudojimo poreikiamsStočkūnas, Andriusmaster thesis
1123-May-2016Vizualinių metaforų naudojimo socialinėse reklamose sprendimaiPašiūnaitė, Ievamaster thesis
122-Jul-2020Vaizdinės greito vartojimo produktų reklamos elementų įtakos vartotojų elgsenai modeliavimasGrigaliūnaitė, Viktorijadoctoral thesis
1311-Nov-2011„UAB „Medienos era“ pardavimo skatinimo programos tobulinimas“Urmanavičienė, Dovilėmaster thesis
1425-May-2015Miestų ženklodara: Lietuvos didmiesčių atvejisStaskevičiūtė, Editamaster thesis
152-Jun-2010Produktų demonstravimas lietuviškuose vaidybiniuose filmuoseJurgilaitė, Sigitamaster thesis
1625-Nov-2016Lietuvos lošimo namų klientų lojalumo formavimasTarailaitė, Irmantėmaster thesis
1727-May-2014The Evaluation of Customer Satisfaction with Sports Services: Case Study of Hockey Schools in KaunasMiriyev, Boyukaghamaster thesis
1828-May-2014Tiesioginių emocijų poveikis televizinės reklamos veiksmingumuiBugailiškytė, Sigitamaster thesis
1927-May-2014Retro idėjų naudojimas alaus reklamose: AB „Volfas Engelman“ atvejisSuveizdytė, Mildamaster thesis
2025-May-2015Sporto paramos proceso modelis: „Sportfan 2015“ vaikų futbolo festivalio atvejisKandratavičius, Lukasmaster thesis
2125-May-2015Reklaminės žinutės šaltinio parinkimo spausdintinei reklamai modeliavimasGrigaliūnaitė, Viktorijamaster thesis
2225-Nov-2016Studentų tarptautinio mobilumo programų populiarumo didinimas pasitelkiant reklamąJanuškevičiūtė, Ievamaster thesis
2322-May-2019Masinio prestižo prekių vartojimo skatinimas skirtinguose prestižo siekiančių vartotojų rinkos segmentuoseGudauskaitė, Auksėmaster thesis
2422-May-2019Facebook ir Google reklamos kūrimo sprendimai derinant Big data ir asmens privatumo veiksniusIbianskaitė, Ernestamaster thesis
252-Jun-2010Metaforų naudojimo reklamose įtaka vartotojų elgsenaiVaitkevičiūtė, Jolantamaster thesis
2621-May-2010Ekologinio turizmo paslaugos vystymo galimybės Lampėdžių mikrorajoneReipas, Almantasmaster thesis
2729-Nov-2019Jutiminio marketingo elementais pagrįstas gaiviojo gėrimo pakuotės kūrimasSkarupskaitė, Ievamaster thesis
2828-May-2013UAB „Marškinėlis“ paslaugų kokybės gerinimasBarauskas, Vaidasmaster thesis
2916-Jan-2014Bulvių traškučių vertės Lietuvos vartotojui modeliavimasRakauskaitė, Ritamaster thesis
3027-May-2014Darbo paieškos internetinių svetainių marketingo komunikacija elektroninėje erdvėjeRakštys, Raimundasmaster thesis
3127-May-2014Impulsyvių pirkimų savitarnos parduotuvėse skatinimasBieliauskaitė, Lauramaster thesis
3225-May-2015Vartotojų lojalumo prekiniam ženklui „Mogyi” formavimasČernišovas, Edvinasmaster thesis
3325-May-2015LSMU ligoninės Kauno klinikų filialo Vaikų reabilitacijos ligoninės „Lopšelis“ internetinės svetainės dizaino atnaujinimo projektasBanikonė, Ingridamaster thesis
3423-May-2016Šalies turistinių objektų žinomumo didinimas taikant partizanines paieškos variklių rinkodaros technikasVyžintaitė, Rūtamaster thesis
3523-May-2016Pastebimos ikonos modeliavimas Google Play ir Apple App Store mobiliųjų programėlių parduotuvėmsPetravičiūtė, Mildamaster thesis
3628-May-2014Fotografijos naudojimas reklamojeMironenko, Evelinamaster thesis
3725-Nov-2016Logotipo elementų įtakos vartotojo vertinimui modeliavimasDūdėnas, Mariusmaster thesis
3825-May-2015Produktų pardavimo skatinimo programa „ČIA MARKET“ prekybos tinkluiŠčerbinskas, Tomasmaster thesis
392-Jun-2010Spalvos įtaka vartotojo pasirinkimuiZareckaitė, Daivamaster thesis
4028-May-2013Reklamos adaptavimas skirtingiems prestižo siekiančių vartotojų segmentamsJanuškevičius, Gintarasmaster thesis
4123-May-2016Skirtingus smegenų lygius stimuliuojančios reklamos įtakos vartotojų elgsenai modeliavimasJasiulionytė, Aurelijamaster thesis
4223-May-2016Kino industrija pagrįsto Kauno miesto turistinio įvaizdžio formavimasBocullo, Donatamaster thesis
432-Jun-2010Reklamos vitrinose naudojimas impulsyvių pirkimų skatinimuiLukošiūtė, Vaidamaster thesis
4429-May-2012Miškovežių pozicionavimas Lietuvos rinkojePalepšaitis, Šarūnasmaster thesis
4522-May-2019Marketingo komunikacija kaip prekybos tinklų vartotojų lojalumo formavimo priemonė. „Maxima“ ir „Lidl“ atvejaiPucėtaitė, Deimantėmaster thesis
4622-May-2019Organizacijos įvaizdžio formavimas vizualinės komunikacijos priemonėmis. UAB "Lauksva" atvejisLaurinaitytė, Evelinamaster thesis
479-Jun-2020Kuriamo turinio vartotojui principų parinkimas prekės ženklo „Trys gaideliai“ pavyzdžiuSlapšytė, Dovilėmaster thesis
4810-Jun-2020Vizualinės reklamos dizaino įtakos „Facebook“ socialinio tinklo vartotojų vertinimui modeliavimasAleknavičiūtė, Linamaster thesis
4910-Jun-2020Rinkiminio pažado komunikacija kandidato į prezidentus rinkiminėje kampanijojeBučienė, Jolantamaster thesis
5017-Jun-2020Parduotuvės atmosferos elementų vertinimas vartotojų požiūriuKairaitytė, Gaivilėbachelor thesis