Search: Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2008, nr. 48


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 219 (Search time: 0.078 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
412012Neuromarketingo principų taikymas kainodaroje : teorinis aspektasPilelienė, Linaresearch article
4222-Jun-2020Skaitmeninės reklamos poveikis vartotojo pirkimo elgsenaiBaukutė, Ugnėbachelor thesis
438-Jun-2017Scarcity as a promotional technique: impact of ‘Limited Edition’ on consumer purchase intentionsSinkevičiūtė, Monikamaster thesis
4424-Nov-2017VšĮ „Kaunas IN“ skatinamo konferencijų turizmo plėtros galimybių Kauno mieste nustatymasPoderytė, Ievamaster thesis
452017Impact of color temperature on the effectiveness of advertising spokespersonPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
4624-May-2017Produkto pakuotės patrauklumo didinimas: Lietuvos maisto produktų atvejisVileikytė, Vaidamaster thesis
4722-May-2017International launch marketing strategiy for drop-shipping online storesIsrafilzade, Khalilmaster thesis
4822-May-2019Reklaminės žinutės šaltinio parinkimas Lietuvos azartinių lošimų namų reklamaiKaminskaitė, Viltėmaster thesis
492016Produktų demonstravimo sporto rungtynių metu ir vaizdo žaidimuose veiksmingumo vertinimasPilelienė, Lina; Abromavičius, Edgarasresearch article
502016A model of website quality-based e-commerce satisfaction indexPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
512009Vartotojų lojalumas : teoriniai ir praktiniai aspektai : mokomoji knygaBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, Linabook
522016Determination of factors affecting consumer in-store behaviour: theoretical insightsGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
532004Pardavimų skatinimo veiklos planavimas : teoriniai aspektaiBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, Linaresearch article
5422-May-2018Socialinėmis reklamomis sukeliamų emocijų sprendimaiBurneikytė, Gabijamaster thesis
552014Interaction between satisfaction and loyalty of Lithuanian rural tourists : a moderating effect of perceived valuePilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
5625-May-2015Politinės reklamos poveikis rinkėjų apsisprendimuiNeniškis, Aleksasmaster thesis
5728-May-2013Neuromarketingo principų taikymo vaizdinėje reklamoje modeliavimasBartulytė, Gretamaster thesis
5823-May-2016Elektroninės vietovės marketingo sistemos pritaikymas suinteresuotųjų šalių naudojimo poreikiamsStočkūnas, Andriusmaster thesis
5923-May-2016Vizualinių metaforų naudojimo socialinėse reklamose sprendimaiPašiūnaitė, Ievamaster thesis
602-Jul-2020Vaizdinės greito vartojimo produktų reklamos elementų įtakos vartotojų elgsenai modeliavimasGrigaliūnaitė, Viktorijadoctoral thesis
6111-Nov-2011„UAB „Medienos era“ pardavimo skatinimo programos tobulinimas“Urmanavičienė, Dovilėmaster thesis
622009Pardavimų skatinimo teikiamų naudų suvokimo nustatymasPilelienė, Lina; Šimkus, Audriusresearch article
632009Determination of the best suitable structure of promotional benefits for different loyalty stages' customersPilelienė, Linaresearch article
642017Consumer attention online: how to be visible?Grigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
652016Emotional or rational? The determination of the influence of advertising appeal on advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
662013Produktų demonstravimo vaidybiniuose filmuose ypatumai (teorinis aspektas)Pilelienė, Lina; Jurgilaitė, Sigitaresearch article
672014Aptarnaujančio personalo vaidmuo vartotojų pasitenkinimo atžvilgiuGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
682013Produktų demonstravimas lietuviškuose vaidybiniuose filmuose : Lietuvos maisto produktų gamintojų atvejisJurgilaitė, Sigita; Pilelienė, Linaresearch article
692016Elaboration of the model for the assessment of outdoor advertising effectivenessPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
702017Elements of online advertising influencing consumer behavior: theoretical insightsGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
712015Spausdintos reklamos efektyvumo vertinimo metodika : mokslo studija [elektroninis išteklius]Pilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorija; Bakanauskas, Arvydas Petrasbook
722014Turning satisfaction into loyalty : the case of Lithuanian touristsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
732014Lithuanian tourist satisfaction index modelPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
742016Making brand visible: advertising elements influencing visual attention to the brandPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
752015Sporto vaizdo žaidimų taikymas mokymuose ir versleAbromavičius, Edgaras; Pilelienė, Linaresearch article
762013Produkto demonstravimo vaizdo žaidimuose ypatumai : teorinis aspektasAbromavičius, Edgaras; Pilelienė, Linaresearch article
772015Determination of customer preferences for benefits provided by sales promotion at shopping centres in LithuaniaPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas Petrasresearch article
782016Elaboration of the model for the evaluation of static advertising effectivenessPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
792015Determination of the impact of spokesperson on advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
802014Tautinės savimonės ugdymas pasitelkiant reklamą : teorinis aspektasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
812009Determination of customer loyalty stagesPilelienė, Linaresearch article
8213-Jun-2008Sales promotion-based customer loyalty formationPilelienė, Linadoctoral thesis
8325-May-2015Miestų ženklodara: Lietuvos didmiesčių atvejisStaskevičiūtė, Editamaster thesis
842-Jun-2010Produktų demonstravimas lietuviškuose vaidybiniuose filmuoseJurgilaitė, Sigitamaster thesis
8525-Nov-2016Lietuvos lošimo namų klientų lojalumo formavimasTarailaitė, Irmantėmaster thesis
8627-May-2014The Evaluation of Customer Satisfaction with Sports Services: Case Study of Hockey Schools in KaunasMiriyev, Boyukaghamaster thesis
872011Determination of guidelines for social marketing usage at Vytautas Magnus University’s Kaunas Botanical GardenPilelienė, Lina; Žitkauskas, Tomasresearch article
882008Sales promotion-based customer loyalty formation : summary of doctoral dissertation : social sciences, management and administration (03 S) = Pardavimų skatinimu pagrįstas vartotojų lojalumo formavimas : daktaro disertacijos santrauka : socialiniai mokslai, vadyba ir administravimas (03 S)Pilelienė, Linadoctoral thesis
892007Influence of product attributes on customer's choiceLiesionis, Vytautas; Pilelienė, Linaresearch article
9028-May-2014Tiesioginių emocijų poveikis televizinės reklamos veiksmingumuiBugailiškytė, Sigitamaster thesis