Search: Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2010, nr. 53


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 137 (Search time: 0.073 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
12013GYMS’ service quality evaluation in Kaunas cityGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
22012Marketing luxury : neuro insightPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
32015Neinvazinių galvos smegenų elektrinio aktyvumo tyrimų metodų ir žvilgsnio sekimo sistemos taikymo galimybės reklamos efektyvumo vertinimuiGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
42015Determination of the importance and performance of factors affecting rural tourism homestead choice in LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
52012Determination of tour operators' service quality perception in LithuaniaPilelienė, Lina; Šimkus, AudriusStraipsnis konferencijos medžiagoje kitose duomenų bazėse / Article in conference proceedings in other databases (P1c)
62014Lithuanian tourist satisfaction index modelPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
72015Spausdintos reklamos efektyvumo vertinimo metodika : mokslo studija [elektroninis išteklius] / Lina Pilelienė, Viktorija Grigaliūnaitė, Arvydas Petras Bakanauskas; Vytauto Didžiojo universitetasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorija; Bakanauskas, Arvydas PetrasMokslo studija / Study (K1b)
82014Aptarnaujančio personalo vaidmuo vartotojų pasitenkinimo atžvilgiuGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
92015Determination of customer preferences for benefits provided by sales promotion at shopping centres in LithuaniaPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
102014Turning satisfaction into loyalty : the case of Lithuanian touristsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
112012Vartotojų pasitenkinimo Kauno miesto picerijomis nustatymasGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
122012Peculiarities of product placement in movies : case of LithuaniaJurgilaitė, Sigita; Pilelienė, LinaTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
132016The index of tourist satisfaction with LithuaniaPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
142016Research of factors influencing customer switching behaviour in farmers' markets in LithuaniaZikienė, Kristina; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
152016Produktų demonstravimo sporto rungtynių metu ir vaizdo žaidimuose veiksmingumo vertinimasPilelienė, Lina; Abromavičius, EdgarasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
162012Socialinė rinkodara kaip priemonė fiziniam aktyvumui skatintiPilelienė, LinaStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
172016Reklamos pardavimo vietoje padėtis: neuromarketingo aspektasGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
182016The analysis of the influence of internal factors on outdoor advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
192016Elaboration of the model for the assessment of outdoor advertising effectivenessPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
202014Interaction between satisfaction and loyalty of Lithuanian rural tourists : a moderating effect of perceived valuePilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
212013Produkto demonstravimo vaizdo žaidimuose ypatumai : teorinis aspektasAbromavičius, Edgaras; Pilelienė, LinaStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
222016Effect of visual advertising complexity on consumers’ attentionPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
232015Sporto vaizdo žaidimų taikymas mokymuose ir versleAbromavičius, Edgaras; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
242016Elaboration of the model for the evaluation of static advertising effectivenessPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
252016Making brand visible: advertising elements influencing visual attention to the brandPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
262004Pardavimų skatinimo veiklos planavimas : teoriniai aspektaiBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
272012Sport service quality evaluation at basketball schools in KaunasPilelienė, Lina; Šimkus, AudriusTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
282016Determination of factors affecting petrol station brand choice in LithuaniaPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
292017Elements of online advertising influencing consumer behavior: theoretical insightsGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
302010Alkoholinius gėrimus gaminančių įmonių vertės kūrimas: marketingo sprendimų įtakaJurevičienė, Kristina; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
312010Impact of social marketing tools on consumer behaviourPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
322009The Formation of Customer Loyalty Conception in the Context of the Evolution of Schools of Marketing ThoughtŠvagždienė, Biruta; Pilelienė, Lina; Zikienė, KristinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
332012Въездной туризм и эффективность использования национального туристского потенциала в его развитииŠvagždienė, Biruta; Pilelienė, LinaStraipsnis nerecenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in non-peer-reviewed foreign international conference proceedings (P2a)
342013Produktų demonstravimas lietuviškuose vaidybiniuose filmuose : Lietuvos maisto produktų gamintojų atvejisJurgilaitė, Sigita; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
352012Determination of customer satisfaction : case of pizzeriasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
362013Produktų demonstravimo vaidybiniuose filmuose ypatumai (teorinis aspektas)Pilelienė, Lina; Jurgilaitė, SigitaStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
372012Peculiarities of product placement in movies : theoretical aspectPilelienė, Lina; Jurgilaitė, SigitaTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
382014Farmers’ markets’ customer loyalty structure in LithuaniaPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
392016Elaboration of the model for the evaluation of static advertising effectivenessPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis nerecenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in non-peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P2b)
402016Determination of factors affecting petrol station brand choice in LithuaniaPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasKnygos dalis / Part of book (Y)
412016Determination of factors affecting consumer in-store behaviour: theoretical insightsGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
422016Ecologically-conscious consumer purchases in LithuaniaKazlauskienė, Eglė; Tamulienė, Vilma; Pilelienė, LinaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
432017Consumer attention online: how to be visible?Grigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
442013Customer satisfaction with catering services in LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
452013Elaboration of Lithuanian tourist satisfaction index modelPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
462012Lithuanian travel agencies' e-service quality assessmentPilelienė, Lina; Šimkus, AudriusTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
472014Tautinės savimonės ugdymas pasitelkiant reklamą : teorinis aspektasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
482014The effect of country-of-origin on beauty products choice in LithuaniaPilelienė, Lina; Šontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
492014Interaction between satisfaction and loyalty of Lithuanian tourists : a moderating effect of natural featuresGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
502014Satisfaction and loyalty of Lithuanian rural tourists : segmentation and managerial implicationsGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)