Search: 3. Konferencijų medžiaga / Conference materials


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 215 (Search time: 0.151 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
12012Neuromarketingo principų taikymas kainodaroje : teorinis aspektasPilelienė, Linaresearch article
222-Jun-2020Skaitmeninės reklamos poveikis vartotojo pirkimo elgsenaiBaukutė, Ugnėbachelor thesis
38-Jun-2017Scarcity as a promotional technique: impact of ‘Limited Edition’ on consumer purchase intentionsSinkevičiūtė, Monikamaster thesis
42017How do brand associations affect purchase intentions? A case of organic productsGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
524-Nov-2017VšĮ „Kaunas IN“ skatinamo konferencijų turizmo plėtros galimybių Kauno mieste nustatymasPoderytė, Ievamaster thesis
62017Impact of color temperature on the effectiveness of advertising spokespersonPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
724-May-2017Produkto pakuotės patrauklumo didinimas: Lietuvos maisto produktų atvejisVileikytė, Vaidamaster thesis
822-May-2017International launch marketing strategiy for drop-shipping online storesIsrafilzade, Khalilmaster thesis
922-May-2019Reklaminės žinutės šaltinio parinkimas Lietuvos azartinių lošimų namų reklamaiKaminskaitė, Viltėmaster thesis
102014Influence of product attributes on milk consumer’s choice in LithuaniaPilelienė, Lina; Liesionis, Vytautasresearch article
112016Effectiveness of visual metaphor in milk advertisingPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
122016Produktų demonstravimo sporto rungtynių metu ir vaizdo žaidimuose veiksmingumo vertinimasPilelienė, Lina; Abromavičius, Edgarasresearch article
132016Research of factors influencing customer switching behaviour in farmers' markets in LithuaniaZikienė, Kristina; Pilelienė, Linaresearch article
142016A model of website quality-based e-commerce satisfaction indexPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
152017Customer satisfaction with mobile operators’ services in Lithuanian rural areasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
162009Vartotojų lojalumas : teoriniai ir praktiniai aspektai : mokomoji knygaBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, Linabook
172016Determination of factors affecting consumer in-store behaviour: theoretical insightsGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
182004Pardavimų skatinimo veiklos planavimas : teoriniai aspektaiBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, Linaresearch article
1922-May-2018Socialinėmis reklamomis sukeliamų emocijų sprendimaiBurneikytė, Gabijamaster thesis
202014Interaction between satisfaction and loyalty of Lithuanian rural tourists : a moderating effect of perceived valuePilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
2125-May-2015Politinės reklamos poveikis rinkėjų apsisprendimuiNeniškis, Aleksasmaster thesis
2228-May-2013Neuromarketingo principų taikymo vaizdinėje reklamoje modeliavimasBartulytė, Gretamaster thesis
2323-May-2016Elektroninės vietovės marketingo sistemos pritaikymas suinteresuotųjų šalių naudojimo poreikiamsStočkūnas, Andriusmaster thesis
2423-May-2016Vizualinių metaforų naudojimo socialinėse reklamose sprendimaiPašiūnaitė, Ievamaster thesis
252014The effect of country-of-origin on beauty products choice in LithuaniaPilelienė, Lina; Šontaitė-Petkevičienė, Miglėresearch article
262-Jul-2020Vaizdinės greito vartojimo produktų reklamos elementų įtakos vartotojų elgsenai modeliavimasGrigaliūnaitė, Viktorijadoctoral thesis
2711-Nov-2011„UAB „Medienos era“ pardavimo skatinimo programos tobulinimas“Urmanavičienė, Dovilėmaster thesis
282009Pardavimų skatinimo teikiamų naudų suvokimo nustatymasPilelienė, Lina; Šimkus, Audriusresearch article
292009Determination of the best suitable structure of promotional benefits for different loyalty stages' customersPilelienė, Linaresearch article
302017Attitude toward smoking: the effect of negative smoking-related picturesGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
312017Consumer attention online: how to be visible?Grigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
322016Emotional or rational? The determination of the influence of advertising appeal on advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
332013Produktų demonstravimo vaidybiniuose filmuose ypatumai (teorinis aspektas)Pilelienė, Lina; Jurgilaitė, Sigitaresearch article
342014Aptarnaujančio personalo vaidmuo vartotojų pasitenkinimo atžvilgiuGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
352016The analysis of the influence of internal factors on outdoor advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas Petrasresearch article
362017Colour temperature in advertising and its impact on consumer purchase intentionsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
372013Produktų demonstravimas lietuviškuose vaidybiniuose filmuose : Lietuvos maisto produktų gamintojų atvejisJurgilaitė, Sigita; Pilelienė, Linaresearch article
382015Determination of the importance and performance of factors affecting rural tourism homestead choice in LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
392016Elaboration of the model for the assessment of outdoor advertising effectivenessPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
402017Customer loyalty to a grocery retailer: differences between urban and rural areas of LithuaniaPilelienė, Lina; Zikienė, Kristinaresearch article
412017Elements of online advertising influencing consumer behavior: theoretical insightsGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
422015Spausdintos reklamos efektyvumo vertinimo metodika : mokslo studija [elektroninis išteklius]Pilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorija; Bakanauskas, Arvydas Petrasbook
432014Turning satisfaction into loyalty : the case of Lithuanian touristsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
442014Lithuanian tourist satisfaction index modelPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
452016Making brand visible: advertising elements influencing visual attention to the brandPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article
462016Reklamos pardavimo vietoje padėtis: neuromarketingo aspektasGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Linaresearch article
472015Sporto vaizdo žaidimų taikymas mokymuose ir versleAbromavičius, Edgaras; Pilelienė, Linaresearch article
482013Produkto demonstravimo vaizdo žaidimuose ypatumai : teorinis aspektasAbromavičius, Edgaras; Pilelienė, Linaresearch article
492015Determination of customer preferences for benefits provided by sales promotion at shopping centres in LithuaniaPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas Petrasresearch article
502016Elaboration of the model for the evaluation of static advertising effectivenessPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorijaresearch article