Search: 5. Publikacijos ne Universiteto leidiniuose / Publications in non-University press


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 134 (Search time: 0.071 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
12009Rankų darbo gaminių rinkodara: vartotojų pirkimo poreikio kalėdiniams atvirukams ir žaisliukams skatinimasAleksandravičius, Alvydas; Navasaitienė, Stasė; Pilelienė, Lina; Vanagienė, VitalijaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
22018Can machines paint?Israfilzade, Khalil; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje kitose duomenų bazėse / Article in conference proceedings in other databases (P1c)
32019Research of factors influencing different generations customers’ switching behaviour in farmers’ markets in LithuaniaPilelienė, Lina; Zikienė, KristinaStraipsnis konferencijos medžiagoje kitose duomenų bazėse / Article in conference proceedings in other databases (P1c)
42018Effect of visual cues on static advertisement viewing patternsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis konferencijos medžiagoje kitose duomenų bazėse / Article in conference proceedings in other databases (P1c)
52019Factors affecting emigrants’ saticfaction with their holiday in homeland LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
62019Factors affecting organic product choise in LithuaniaPilelienė, Lina; Tamulienė, VilmaStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
72018Assessment of Lithuanian rural homesteads’ websites qualityGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
82007Influence of product attributes on customer's choiceLiesionis, Vytautas; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje kitose duomenų bazėse / Article in conference proceedings in other databases (P1c)
92005Core changes in the usage of sales promotion in the context of knowledge-based economy / Jonas Čepinskis, Arvydas Bakanauskas, Lina PilelienėČepinskis, Jonas; Bakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
102005Perspektyvų teorijos įtaka pardavimų skatinimo priemonių pateikimuiPilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
112011Determination of guidelines for social marketing usage at Vytautas Magnus University’s Kaunas Botanical GardenPilelienė, Lina; Žitkauskas, TomasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
122008Vartotojų lojalumo reikšmė marketingo orientacijų evoliucijojePilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
132008Vartotojų lojalumo formavimas : ryšių marketingo aspektaiPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
142011Vitrinų ekspozicijos samprata ir nauda organizacijoms : teorinis aspektasLukošiūtė, Vaida; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
152010Tour operators‘ service quality evaluation modelŠimkus, Audrius; Pilelienė, LinaTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
162013Customer satisfaction with catering services in LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
172014Interaction between satisfaction and loyalty of Lithuanian rural tourists : a moderating effect of perceived valuePilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
182015Sporto vaizdo žaidimų taikymas mokymuose ir versleAbromavičius, Edgaras; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
192016Reklamos pardavimo vietoje padėtis: neuromarketingo aspektasGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
202017Colour temperature in advertising and its impact on consumer purchase intentionsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
212009Modelling of sponsor relationship management system for Lithuanian men’s national basketball teamPilelienė, Lina; Šimkus, AudriusStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
222010Skirtingas lojalumo stadijas pasiekusių vartotojų pardavimų skatinimo požymių vertinimasPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
232010Tarpasmeninės komunikacijos poveikis renkantis universitetąPilelienė, LinaTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
242012SPA paslaugų kokybės sanatorijose vertinimas : Birštono atvejisŠimkus, Audrius; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
252013Produktų demonstravimo lietuviškuose vaidybiniuose filmuose ypatumaiPilelienė, Lina; Jurgilaitė, SigitaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
262013Produkto demonstravimo vaizdo žaidimuose ypatumai : teorinis aspektasAbromavičius, Edgaras; Pilelienė, LinaStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
272014The effect of country-of-origin on beauty products choice in LithuaniaPilelienė, Lina; Šontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
282014Turning satisfaction into loyalty : the case of Lithuanian touristsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
292014Lietuvos turistų pasitenkinimo indekso modelis : teorinės įžvalgosPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
302015Determination of the importance and performance of factors affecting rural tourism homestead choice in LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
312016Produkto pakuotės spalvos įtaka impulsyviems pirkimamsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorija; Stakauskaitė, GretaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
322007Vartotojų lojalumo klasifikavimo svarba šiuolaikinei organizacijaiPilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
332008Vartotojų lojalumo stadijų nustatymo modelisBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
342010Determination of combinations of the attributes of sales promotion for different loyalty stages' customersPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
352011Neuromarketingo principai ir nauda organizacijoms : teorinis aspektasPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
362012Vartotojų pasitenkinimo autoserviso paslaugomis vertinimasKaraliūtė, Eglė; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
372013Gairių produktų demonstravimui lietuviškuose vaidybiniuose filmuose nustatymasPilelienė, Lina; Jurgilaitė, SigitaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
382012Marketing luxury : neuro insightPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
392015Neinvazinių galvos smegenų elektrinio aktyvumo tyrimų metodų ir žvilgsnio sekimo sistemos taikymo galimybės reklamos efektyvumo vertinimuiGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
402015Determination of customer preferences for benefits provided by sales promotion at shopping centres in LithuaniaPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
412016Determination of factors affecting petrol station brand choice in LithuaniaPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
422016Customer satisfaction in catering industry : Contrasts between Lithuania and PortugalPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorija; Almeida, NunoStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
432016Influence of print advertising layout complexity on visual attentionPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
442010Alkoholinius gėrimus gaminančių įmonių vertės kūrimas: marketingo sprendimų įtakaJurevičienė, Kristina; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
452014Complexity of print advertising : theoretical insightsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
462014Produktų demonstravimo vaizdo žaidime veiksmingumo vertinimasAbromavičius, Edgaras; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
472007Vartotojų lojalumo svarba verslo plėtraiPilelienė, LinaStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
482008Sales promotion-based customer loyalty formation : summary of doctoral dissertation : social sciences, management and administration (03 S) = Pardavimų skatinimu pagrįstas vartotojų lojalumo formavimas : daktaro disertacijos santrauka : socialiniai mokslai, vadyba ir administravimas (03 S) / Lina Pilelienė ; Vytautas Magnus universityPilelienė, LinaDaktaro disertacijos santrauka / Summary of doctoral dissertation (D1)
492010Sporto paslaugų kokybės vertinimas : teorinis aspektasŠimkus, Audrius; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
502009Pardavimų skatinimo teikiamų naudų vertinimo priklausomybė nuo vartotojų lojalumo stadijosPilelienė, Lina; Liesionis, VytautasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)