Search: 06. Universiteto baigiamųjų darbų, daktaro disertacijų ir jų santraukų elektroniniai dokumentai (ETD) / University theses, doctoral dissertations and their summaries


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 193 (Search time: 0.202 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
122-Jun-2020Veiksniai, lemiantys darbuotojų kūrybiškumą verslo organizacijoseUrbanavičiūtė, Laurabachelor thesis
222-May-2019Positioning of organization of medical services on the example of clinic "Motor Sich" in ZaporozhyeMaliarenko, Yaroslavmaster thesis
322-Jun-2020Nuomonės formuotojų įtakos prekės ženklo žinomumui vertinimasAlasauskytė, Ievabachelor thesis
422-Jun-2020Grožio paslaugų reklama panaudojant žymius žmones socialiniuose tinkluoseStarkevičiūtė-Mikočiūnienė, Viktorijabachelor thesis
522-Jun-2020Sportinio renginio organizavimo ypatumų analizėLukošiūnas, Naurisbachelor thesis
622-Jun-2020AB „Telia“ elektroninio marketingo priemonių analizėBočkutė, Audronėbachelor thesis
723-May-2017Kauno miesto turgaviečių lankytojų pritraukimas pirktiVaičiulis, Arnoldasmaster thesis
822-May-2017Developing the inbound sports and adventure tourism marketing strategy of AzerbaijanSafarbayov, Ziyautdinmaster thesis
916-Jun-2020BC „Žalgiris“ reklaminės kampanijos „Mano pirmas“ analizėUlanovas, Edgarasbachelor thesis
1022-May-2018Organizacijos įvaizdžio formavimas. VšĮ Kauno miesto greitosios medicinos pagalbos stoties atvejo analizėKuzminaitė, Adelėmaster thesis
1112-Jan-2018Įtakos vartotojų elgsenai darymas renkantis draudimo paslaugas (UADBB „FT Broker“ pavyzdžiu)Beliavičius, Pauliusmaster thesis
1212-Jan-2018Building the successful customer experience for competitive advantage (based on example of Lululemon company)Chikovani, Akakimaster thesis
1322-May-2018Naujo produkto įvedimas į Lietuvos rinką (sudedamojo kartoninio namelio „Tuk Tuk“ pavyzdžiu)Kiniulis, Laimonasmaster thesis
1417-Jun-2020Lietuvos auditorijos nuostatos į prekės ženklo rinkodaros komunikacijos priemonę – reklamąKatinas, Dariusbachelor thesis
1522-Jun-2020Socialinė reklama ir jos poveikis visuomenei. Socialinės kampanijos „Palaikyk“ atvejisStarevičius, Algirdasbachelor thesis
1625-Nov-2016Vartotojų lojalumo skatinimas (UAB „Tiketa“ įmonės pavyzdžiu)Kornyšovas, Eugenijusmaster thesis
1723-May-2016Sužaidybinimo kaip marketingo metodo taikymo tyrimas plėtojant prekės ženklų bendruomenesPetruškevičius, Džiugasmaster thesis
1828-May-2012Maisto produktų kūrimas vartotojams įtakojamiems religijosMozūraitė, Agnėmaster thesis
1918-Jun-2020Pagrindinių reklamos internete formų įtaka vartotojų elgsenaiSimutytė, Ugnėbachelor thesis
2017-Jun-2020BC „Šiauliai“ marketingo komunikacijų vertinimasUrbonas, Aurimasbachelor thesis
2126-Jan-2012Saugaus eismo socialinių reklamų komunikacijos psichologinio poveikio vertinimasJagminaitė, Indrėmaster thesis
2212-Nov-2010Šeimos klinikos Signata marketingo strategijos rengimasKiseliovienė, Neringamaster thesis
232-Jun-2010Vyriškumo ir moteriškumo panaudojimo reklamoje modelisRasalaitė, Giedrėmaster thesis
242-Jun-2009UAB „Kauno Žalgirio sporto komplekso“ klientų lojalumo didinimasKernazickaitė, Ilonamaster thesis
2528-May-2014Reklamos priemonių parinkimas inovatyviems produktamsJovaišaitė, Simonamaster thesis
2628-May-2014Muzikos naudojimas pardavimo vietoseDilys, Laurasmaster thesis
272-Jun-2010Marketingo komunikacija įvedant į rinką naują ekologinį produktąMajauskas, Mindaugasmaster thesis
2813-Jan-2017Lietuvos ir Afrikos verslo partnerių komunikacijaŽemaitytė, Vitamaster thesis
2924-Mar-2017Kūrybinio perdegimo išvengimas naudojant vidinį marketingą organizacijoseDudovič, Sabinamaster thesis
303-Feb-2011Lietuvos įmonių skundo komunikacijaFeiferytė-Skirienė, Akvilėmaster thesis
3129-Apr-2011Netradicinių reklamos būdų parinkimas populiarinant prekės ženklą. („Charlie Pizza“ pavyzdžiu)Kiverytė, Agnėmaster thesis
323-Jun-2011Visuomenės požiūrio į Priešgaisrines gelbėjimo tarnybas formavimasPrakapaitė, Rasamaster thesis
337-Jan-2013Pieno pakuotės patrauklumo didinimasAnankaitė, Simonamaster thesis
3426-Jan-2012Vadovo komunikacija socialiniuose tinkluoseLazareva, Viktorijamaster thesis
352-Jun-2008Sporto paslaugų pritaikymas Lietuvos gyvenvietėseSajatauskas, Mindaugasmaster thesis
362-Jun-2008Vartotojų lūkesčių formavimo modelisRačkauskaitė, Inetamaster thesis
372-Jun-2008Įžymybės parinkimo modelis reklamos efektyvumo didinimuiAutukaitė, Ritamaster thesis
382-Jun-2008Prekinio ženklo asmenybės kūrimo modelisAdamonytė, Sigitamaster thesis
392-Jun-2008Verte pagrįstas parduotuvės įvaizdžio formavimasGečiauskaitė, Linamaster thesis
4029-Nov-2013"Spott Pest Prevention" 7 asmeninio pardavimo etapai bei jų tobulinimasMartinkus, Tomasmaster thesis
4125-Nov-2013Interneto panaudojimas organizacijos UAB,,Medžio apdaila''įvaizdžio kūrimuiDamaševičius, Šarūnasmaster thesis
4221-Nov-2008Interaktyvaus marketingo įdiegimo viešbutyje „Daniela“ modelisPočiuipa, Pauliusmaster thesis
4321-Nov-2008Telekomunikacinės bendrovės klientų aptarnavimo kokybės gerinimas (UAB „Omnitel“ pavyzdžiu)Černauskienė, Ievamaster thesis
4421-May-2010Kosmetikos priemonių "Rasa" jautriai odai vartotojų pritraukimasBanytė, Irenamaster thesis
457-Jan-2013AB „KAUNO GRŪDAI“ prekės ženklo žinomumo kaip kvietinių miltų gamintojo didinimasVarnagiris, Pauliusmaster thesis
462-Jun-2009UAB "Pop Test" integruoto marketingo komunikavimasKazlauskaitė, Gintarėmaster thesis
471-Jun-2009Mobiliosios reklamos Lietuvoje efektyvumo didinimo modelisMartinaitis, Mariusmaster thesis
4823-Jan-2013Vizualinio identiteto įtaka prekės ženklo įvaizdžiui: „Acme“ prekės ženklo atvejo analizėKlimanskis, Laimutismaster thesis
491-Jun-2009Konfigūracijų sistemos įgyvendinimas įmonėje „MP Kompiuteriai“Stankūnas, Pauliusmaster thesis
501-Jun-2009Prekės ženklo bendruomenės formavimas ("Coffee Inn" pavyzdžiu)Žalpytė, Linamaster thesis