Search: Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2007, nr. 42


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 61 (Search time: 0.08 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
12013Jungtinių Amerikos Valstijų cigarečių marketingo priemonių teisinių reguliavimų raidaBakanauskas, Arvydas Petras; Potašinskaitė, MonikaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
22000Konsultacinių paslaugų kainodaros problemos / Arvydas Petras BakanauskasBakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
32012Integruotosios marketingo komunikacijos : mokomoji knyga / Arvydas BakanauskasBakanauskas, Arvydas PetrasMokomoji knyga / Educational book (K2b)
42015Spausdintos reklamos efektyvumo vertinimo metodika : mokslo studija [elektroninis išteklius] / Lina Pilelienė, Viktorija Grigaliūnaitė, Arvydas Petras Bakanauskas; Vytauto Didžiojo universitetasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorija; Bakanauskas, Arvydas PetrasMokslo studija / Study (K1b)
52013Theoretical insights into the brand value conceptualizationBičiūnaitė-Svobienė, Vilija; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
62015Determination of customer preferences for benefits provided by sales promotion at shopping centres in LithuaniaPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
72006Veiksnių, įtakojančių reklamos sukeltą troškimą ir veiksmą, tyrimasBakanauskas, Arvydas Petras; Adamonytė, SigitaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
82007Esminiai produktų inovacijų sėkmės veiksniai Lietuvos mobiliojo ryšio rinkojeVirbalaitė, Asta; Bakanauskas, Arvydas Petras; Grebliauskas, ArtūrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
92012Įmonių socialinės atsakomybės gairės stiprinant prekės ženklo reputacijąBakanauskas, Arvydas Petras; Vanagienė, VitalijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
102000Kainodara : teorija ir praktika : [vadovėlis] / A. Bakanauskas, V. DarškuvienėBakanauskas, Arvydas Petras; Darškuvienė, ValdonėVadovėlis / Textbook (K2a)
112016The analysis of the influence of internal factors on outdoor advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
122002Kaštų-vertės kainos nustatymo modelis Žaliojo marketingo komplekse / Arvydas Bakanauskas, Vytautas LiesionisBakanauskas, Arvydas Petras; Liesionis, VytautasStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
132005The development of knowledge dissemination and accessibility process in LithuaniaKvedaravičius, Jonas; Bakanauskas, Arvydas Petras; Bakanauskienė, IrenaStraipsnis konferencijos medžiagoje kitose duomenų bazėse / Article in conference proceedings in other databases (P1c)
14[2003]Consumer behavior [Rankraštis] : master of business administration / Vytautas Magnus University ; [prepared by Arvydas Bakanauskas]Bakanauskas, Arvydas PetrasKita studijų literatūra / Other literature of studies (K2d)
152004Pardavimų skatinimo veiklos planavimas : teoriniai aspektaiBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
162004Marketingo komunikacija : mokomoji knyga / Arvydas BakanauskasBakanauskas, Arvydas PetrasMokomoji knyga / Educational book (K2b)
172001Green marketing opportunities in LithuaniaBakanauskas, Arvydas Petras; Liesionis, Vytautas; Ubartas, MindaugasStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
182016Determination of factors affecting petrol station brand choice in LithuaniaPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
192003Determinant attributes of customer's loyalty at Lithuanian banks / Arvydas Bakanauskas, Andrius GrigasBakanauskas, Arvydas Petras; Grigas, AndriusStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
202016Determination of factors affecting petrol station brand choice in LithuaniaPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasKnygos dalis / Part of book (Y)
212016Balso už kadro amžiaus ir vizualinio patrauklumo poveikio reikšmė transliacinės reklamos įgarsinimo kontekstePotašinskaitė, Monika; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
221993Vadovo informacinio aprūpinimo turininis aspektasBoguslauskas, Vytautas; Bakanauskienė, Irena; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
232006Vartotojų elgsena : mokomoji knyga / Arvydas BakanauskasBakanauskas, Arvydas PetrasMokomoji knyga / Educational book (K2b)
242012Maisto priedų naudojimo produktuose įtaka prekės ženklo vertei : moterų ir vyrų požiūriuVanagienė, Vitalija; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
252014Naujo prekes ženklo stiprių asociacijų pirkėjui sukūrimas, pozicionuojant naujo maisto produkto vertęBakanauskas, Arvydas Petras; Vanagienė, VitalijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
262007Problems and difficulties in loyalty measurement : theoretical substantiationZikienė, Kristina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis konferencijos medžiagoje kitose duomenų bazėse / Article in conference proceedings in other databases (P1c)
272008Vartotojų lojalumo stadijų nustatymo modelisBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
282003Setting the price of an employee in the organization : different approaches / Irena Bakanauskienė, Arvydas Bakanauskas, Vytautas LiesionisBakanauskienė, Irena; Bakanauskas, Arvydas Petras; Liesionis, VytautasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
291999Informacijos įtaka produkto pasirinkimui / Arvydas BakanauskasBakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
302007Customer loyalty programs : use aspects, perspectives and future trendsZikienė, Kristina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
312008Sales promotion : a new tool for customer loyalty formationBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
322009Research of factors influencing loyal customer switching behaviourZikienė, Kristina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
332008Žinių visuomenės formavimas : patirtis, problemos, perspektyvos : monografija / Arvydas Bakanauskas, Jonas Kvedaravičius, Zigmas Lydeka, Nerijus Pačėsa, Povilas Zakarevičius, Pranas ŽukauskasBakanauskas, Arvydas Petras; Kvedaravičius, Jonas; Lydeka, Zigmas; Pačėsa, Nerijus; Zakarevičius, Povilas; Žukauskas, PranasMonografija / Monograph (K1a)
342009Research of factors influencing loyal customer switching behaviourZikienė, Kristina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
352005Core changes in the usage of sales promotion in the context of knowledge-based economy / Jonas Čepinskis, Arvydas Bakanauskas, Lina PilelienėČepinskis, Jonas; Bakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
362008Pardavimų skatinimo taikymas vartotojų lojalumo formavimuiBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
372009Customers value : determination in undefined environmentBakanauskas, Arvydas Petras; Jakutis, AndriusStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
382003Measurement of product brand equity / Arvydas Bakanauskas, Mindaugas UbartasBakanauskas, Arvydas Petras; Ubartas, MindaugasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
392004Naujo reklamos nešiklio pardavimo proceso tobulinimas / Arvydas Bakanauskas, Asta SližytėBakanauskas, Arvydas Petras; Sližytė, AstaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
402007Impact of sales promotion efforts on customer's choiceBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
412007Veiksnių, įtakojančių vartotojų išlaikymą, tyrimasŠontaitė, Miglė; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
422008Elektroninis marketingas : [mokomoji knyga] / Arvydas Bakanauskas, Vytautas LiesionisBakanauskas, Arvydas Petras; Liesionis, VytautasMokomoji knyga / Educational book (K2b)
432009Vartotojų lojalumas : teoriniai ir praktiniai aspektai : mokomoji knyga / Arvydas Bakanauskas, Lina PilelienėBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaMokomoji knyga / Educational book (K2b)
442011Measurement model of corporate reputation at higher education institutions : customers’ perspectiveŠontaitė, Miglė; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
452011Vartotojo ir prekės ženklo modelių elementų derinimasBakanauskas, Arvydas Petras; Bičiūnaitė, VilijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
462010Inovacijos panaudojimo vertė transporto paslaugas teikiančioje įmonėjeBakanauskas, Arvydas Petras; Paulauskė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
472011Organizacijų vadyba : vadovėlisBakanauskas, Arvydas Petras; Bakanauskienė, Irena; Darškuvienė, Valdonė; Grebliauskas, Artūras; Kvedaravičius, Jonas; Liesionis, Vytautas; Petkevičiūtė, Nijolė; Staniulienė, Sonata; Stonkutė, Eglė; Stripeikis, Osvaldas; Viliūnas, Vaidotas; Zakarevičius, Povilas; Žirgutis, Vytautas; Žukauskas, PranasVadovėlis / Textbook (K2a)
482014A new brand strong association buyers of creation, positioning new food product equityBakanauskas, Arvydas; Vanagienė, VitalijaTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
495-Apr-2019Pardavimo proceso gerinimas (greitųjų kreditų atvejis)Vytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Bakanauskas, Arvydas; Černovė, RenataMagistro darbas / Master thesis
505-Apr-2019Elektroninio marketingo priemonių parinkimas pagal vartotojų elgsenąVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Bakanauskas, Arvydas; Kuodytė, GretaMagistro darbas / Master thesis