Search: 6. Universiteto baigiamųjų darbų, daktaro disertacijų ir jų santraukų elektroniniai dokumentai (ETD) / University theses, doctoral dissertations and their summaries


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 228 (Search time: 0.091 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
11999Informacijos įtaka produkto pasirinkimuiBakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
22003Setting the price of an employee in the organization : different approachesBakanauskienė, Irena; Bakanauskas, Arvydas Petras; Liesionis, VytautasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
32003Measurement of product brand equityBakanauskas, Arvydas Petras; Ubartas, MindaugasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
42001Green marketing opportunities in LithuaniaBakanauskas, Arvydas Petras; Liesionis, Vytautas; Ubartas, MindaugasStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
52006Vartotojų elgsena : mokomoji knygaBakanauskas, Arvydas PetrasMokomoji knyga / Educational book (K2b)
62000Kainodara : teorija ir praktika : [vadovėlis]Bakanauskas, Arvydas Petras; Darškuvienė, ValdonėVadovėlis / Textbook (K2a)
72006Veiksnių, įtakojančių reklamos sukeltą troškimą ir veiksmą, tyrimasBakanauskas, Arvydas Petras; Adamonytė, SigitaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
82004Pardavimų skatinimo veiklos planavimas : teoriniai aspektaiBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
92004Marketingo komunikacija : mokomoji knygaBakanauskas, Arvydas PetrasMokomoji knyga / Educational book (K2b)
102005The development of knowledge dissemination and accessibility process in LithuaniaKvedaravičius, Jonas; Bakanauskas, Arvydas Petras; Bakanauskienė, IrenaStraipsnis konferencijos medžiagoje kitose duomenų bazėse / Article in conference proceedings in other databases (P1c)
112004Naujo reklamos nešiklio pardavimo proceso tobulinimasBakanauskas, Arvydas Petras; Sližytė, AstaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
122003Determinant attributes of customer's loyalty at Lithuanian banksBakanauskas, Arvydas Petras; Grigas, AndriusStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
132000Konsultacinių paslaugų kainodaros problemosBakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
142007Impact of sales promotion efforts on customer's choiceBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
152007Problems and difficulties in loyalty measurement : theoretical substantiationZikienė, Kristina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis konferencijos medžiagoje kitose duomenų bazėse / Article in conference proceedings in other databases (P1c)
162002Kaštų-vertės kainos nustatymo modelis Žaliojo marketingo komplekseBakanauskas, Arvydas Petras; Liesionis, VytautasStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
172005Core changes in the usage of sales promotion in the context of knowledge-based economyČepinskis, Jonas; Bakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
182007Customer loyalty programs : use aspects, perspectives and future trendsZikienė, Kristina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
19[2003]Consumer behavior [Rankraštis] : master of business administrationKita studijų literatūra / Other literature of studies (K2d)
201993Vadovo informacinio aprūpinimo turininis aspektasBoguslauskas, Vytautas; Bakanauskienė, Irena; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
212008Pardavimų skatinimo taikymas vartotojų lojalumo formavimuiBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
222008Sales promotion : a new tool for customer loyalty formationBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
232007Esminiai produktų inovacijų sėkmės veiksniai Lietuvos mobiliojo ryšio rinkojeBakanauskas, Arvydas Petras; Grebliauskas, Artūras; Virbalaitė, AstaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
242008Vartotojų lojalumo stadijų nustatymo modelisBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
252007Veiksnių, įtakojančių vartotojų išlaikymą, tyrimasŠontaitė, Miglė; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
262008Elektroninis marketingas : [mokomoji knyga]Bakanauskas, Arvydas Petras; Liesionis, VytautasMokomoji knyga / Educational book (K2b)
272013Jungtinių Amerikos Valstijų cigarečių marketingo priemonių teisinių reguliavimų raidaBakanauskas, Arvydas Petras; Potašinskaitė, MonikaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
282009Customers value : determination in undefined environmentBakanauskas, Arvydas Petras; Jakutis, AndriusStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
292016Balso už kadro amžiaus ir vizualinio patrauklumo poveikio reikšmė transliacinės reklamos įgarsinimo kontekstePotašinskaitė, Monika; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
302010Inovacijos panaudojimo vertė transporto paslaugas teikiančioje įmonėjeBakanauskas, Arvydas Petras; Paulauskė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
312011E. lojalumą lemiančių veiksnių tyrimasBakanauskas, Arvydas Petras; Gavėnas, EdvinasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
322014Naujo prekes ženklo stiprių asociacijų pirkėjui sukūrimas, pozicionuojant naujo maisto produkto vertęBakanauskas, Arvydas Petras; Vanagienė, VitalijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
332012Įmonių socialinės atsakomybės gairės stiprinant prekės ženklo reputacijąBakanauskas, Arvydas Petras; Vanagienė, VitalijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
342012Maisto priedų naudojimo produktuose įtaka prekės ženklo vertei : moterų ir vyrų požiūriuVanagienė, Vitalija; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
352010Vartotojų lūkesčių formavimo modelisBakanauskas, Arvydas Petras; Račkauskaitė, InetaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
362010Customer value: determination in undefined environmentBakanauskas, Arvydas Petras; Jakutis, AndriusStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
372010Verslo santykių užmezgimas su užsienio partneriuBakanauskas, Arvydas Petras; Ojeras, AndriusStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
382011Organizacijų vadyba : vadovėlisBakanauskas, Arvydas Petras; Bakanauskienė, Irena; Darškuvienė, Valdonė; Grebliauskas, Artūras; Kvedaravičius, Jonas; Liesionis, Vytautas; Petkevičiūtė, Nijolė; Staniulienė, Sonata; Stonkutė, Eglė; Stripeikis, Osvaldas; Viliūnas, Vaidotas; Zakarevičius, Povilas; Žirgutis, Vytautas; Žukauskas, PranasVadovėlis / Textbook (K2a)
3910-Jun-2020Emocinės reklamos poveikis požiūrio formavimui skirtingoms kartomsJonušytė, Deimantėmaster thesis
4022-Jun-2020Veiksniai, lemiantys darbuotojų kūrybiškumą verslo organizacijoseUrbanavičiūtė, Laurabachelor thesis
4112-Jun-2020Žinomų žmonių pasirinkimas festivalio reklamoje, vartotojų pritraukimuiBagdonaitė, Grėtėmaster thesis
4216-Jun-2020„Sevroll“ slankiojančių durų sistemų įvedimo į Lietuvos rinką galimybių analizė UAB „Dajakuta“ įmonėjeJakutavičius, Mantasbachelor thesis
4316-Jun-2020Kauno miesto naktinio gyvenimo vietos produkto vertinimasGestautas, Ignasbachelor thesis
4417-Jun-2020Lietuvos auditorijos nuostatos į prekės ženklo rinkodaros komunikacijos priemonę – reklamąKatinas, Dariusbachelor thesis
4522-May-2019Perception of emotional and rational advertisingLevchenko, Anastasiiamaster thesis
4612-Jan-2018Įtakos vartotojų elgsenai darymas renkantis draudimo paslaugas (UADBB „FT Broker“ pavyzdžiu)Beliavičius, Pauliusmaster thesis
4722-May-2019Positioning of organization of medical services on the example of clinic "Motor Sich" in ZaporozhyeMaliarenko, Yaroslavmaster thesis
4822-May-2018Naujo produkto įvedimas į Lietuvos rinką (sudedamojo kartoninio namelio „Tuk Tuk“ pavyzdžiu)Kiniulis, Laimonasmaster thesis
4912-Jan-2018Building the successful customer experience for competitive advantage (based on example of Lululemon company)Chikovani, Akakimaster thesis
5022-May-2017Developing the inbound sports and adventure tourism marketing strategy of AzerbaijanSafarbayov, Ziyautdinmaster thesis