Search: Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2010, nr. 56


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 222 (Search time: 0.071 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
12013Jungtinių Amerikos Valstijų cigarečių marketingo priemonių teisinių reguliavimų raidaBakanauskas, Arvydas Petras; Potašinskaitė, MonikaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
22013GYMS’ service quality evaluation in Kaunas cityGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
32012Marketing luxury : neuro insightPilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
42013Corporate brand management that creates value to consumers of the shopping centerŠontaitė-Petkevičienė, Miglė; Dilinskaitė, KristinaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
52015Neinvazinių galvos smegenų elektrinio aktyvumo tyrimų metodų ir žvilgsnio sekimo sistemos taikymo galimybės reklamos efektyvumo vertinimuiGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
62016Relationships between electricity generation mix and market pricesPažėraitė, AušraStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
72015Determination of the importance and performance of factors affecting rural tourism homestead choice in LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
82017The influence of perceived benefits on the satisfaction with the loyalty programKyguolienė, Asta; Zikienė, Kristina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
92010Managing the social care services development in the ageing societyČepinskis, Jonas; Kanišauskaitė, VidaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
102012Integruotosios marketingo komunikacijos : mokomoji knyga / Arvydas BakanauskasBakanauskas, Arvydas PetrasMokomoji knyga / Educational book (K2b)
112014Konkurencija centralizuotai tiekiamos šilumos sektoriujeKrakauskas, Mindaugas; Pažėraitė, AušraStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
122012Miesto prekės ženklo kūrimo modelisBakanauskas, Arvydas Petras; Gavėnas, EdvinasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
132013Korporatyvinės reputacijos reiškinio genezėŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
142013Gairių produktų demonstravimui lietuviškuose vaidybiniuose filmuose nustatymasPilelienė, Lina; Jurgilaitė, SigitaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
152012Determination of tour operators' service quality perception in LithuaniaPilelienė, Lina; Šimkus, AudriusStraipsnis konferencijos medžiagoje kitose duomenų bazėse / Article in conference proceedings in other databases (P1c)
162014Lithuanian tourist satisfaction index modelPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
172015Spausdintos reklamos efektyvumo vertinimo metodika : mokslo studija [elektroninis išteklius] / Lina Pilelienė, Viktorija Grigaliūnaitė, Arvydas Petras Bakanauskas; Vytauto Didžiojo universitetasPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorija; Bakanauskas, Arvydas PetrasMokslo studija / Study (K1b)
182014Aptarnaujančio personalo vaidmuo vartotojų pasitenkinimo atžvilgiuGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
192013Theoretical insights into the brand value conceptualizationBičiūnaitė-Svobienė, Vilija; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
202015Determination of customer preferences for benefits provided by sales promotion at shopping centres in LithuaniaPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
212014Turning satisfaction into loyalty : the case of Lithuanian touristsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
222014Crisis management to avoid damage for corporate reputation : the case of retail chain crisis in the Baltic countriesŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
232016Content marketing decision application for rural tourism development: case study of ʻĮlankos sodybaʼPažėraitė, Aušra; Gedvilaitė, RūtaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
242015CSR reasons, practices and impact to corporate reputationŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
252012Vartotojų pasitenkinimo Kauno miesto picerijomis nustatymasGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
262013Aukštojo mokslo institucijų korporatyvinės reputacijos vertinimo metodikos ir jų problemosŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
272012Peculiarities of product placement in movies : case of LithuaniaJurgilaitė, Sigita; Pilelienė, LinaTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
282016Content marketing elements and their influence on search advertisement effectiveness: theoretical background and practical insightsPažėraitė, Aušra; Gedvilaitė, RūtaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
292016The index of tourist satisfaction with LithuaniaPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
302016Research of factors influencing customer switching behaviour in farmers' markets in LithuaniaZikienė, Kristina; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
312016Turinio marketingo paveikumo vertinimo galimybės naudojant Google Analytics įrankįGedvilaitė, Rūta; Pažėraitė, AušraStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
322016Produktų demonstravimo sporto rungtynių metu ir vaizdo žaidimuose veiksmingumo vertinimasPilelienė, Lina; Abromavičius, EdgarasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
331997Taikomoji ekonomika : vadovėlis /Klebanskaja, Nina; Lydeka, ZigmasVadovėlis / Textbook (K2a)
341997Taikomoji ekonomika : mokytojo ir konsultanto knyga / [iš anglų kalbos vertė Giedrė Mačėnienė]Klebanskaja, Nina; Lydeka, ZigmasMokymo ir metodinė priemonė / Educational and methodical tool (K2c)
352013Business environmental factors impact on the logistics outsourcing managementMasteika, Ignas; Čepinskis, JonasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
362012Socialinė rinkodara kaip priemonė fiziniam aktyvumui skatintiPilelienė, LinaStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
372016Reklamos pardavimo vietoje padėtis: neuromarketingo aspektasGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
382016The analysis of the influence of internal factors on outdoor advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
392016Produkto pakuotės spalvos įtaka impulsyviems pirkimamsPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorija; Stakauskaitė, GretaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
402016Elaboration of the model for the assessment of outdoor advertising effectivenessPilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
412010Changes in logistics service market generated by trends of globalizationČepinskis, Jonas; Masteika, IgnasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
422013Financial cooperatives as drivers for sustainable development in the knowledge economyŽirgutienė, Sandra; Čepinskis, Jonas; Žirgutis, VytautasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
432015Content marketing elements influence on search advertisement effectiveness: theoretical background and practical insightsPažėraitė, Aušra; Gedvilaitė, RūtaStraipsnis nerecenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in non-peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P2b)
442016RES utilisation development in Lithuanian rural placesPažėraitė, Aušra; Gedvilaitė, RūtaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
452015Corporate reputation management of higher education institutions: disparities of stakeholders' approachesŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis nerecenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in non-peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P2b)
462012Vietovės prekės ženklo kūrimo koncepcijų teorinės įžvalgosBakanauskas, Arvydas Petras; Gavėnas, EdvinasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
472011Korporatyvinės reputacijos vertinimas aukštojo mokslo institucijose : daktaro disertacija : socialiniai mokslai, vadyba ir administravimas (03 S) / Miglė Šontaitė ; Vytauto Didžiojo universitetasŠontaitė, Miglė
482014Interaction between satisfaction and loyalty of Lithuanian rural tourists : a moderating effect of perceived valuePilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, ViktorijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
492013Produkto demonstravimo vaizdo žaidimuose ypatumai : teorinis aspektasAbromavičius, Edgaras; Pilelienė, LinaStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
502016Perteklinį pasirinkimą nulemiančių veiksnių vertinimas: žaislų kategorijos atvejisKyguolienė, Asta; Dromantaitė, SilvaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)