Search: 2019 m. (ŽŪA BPF mag.)


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-38 of 38 (Search time: 0.145 seconds).
:
Relevance

 

  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
12015On the use of the eco-oriented dimensions of marketing for product promotion on the marketPalekhova, Liudmila; Ramanauskienė, Jadvyga; Tamulienė, VilmaStraipsnis tarptautinėse DB ir/ar pripažintose leidyklose (S4); Article in international databases and / or recognized publishing houses (S4)
22017The territorial management contracts as innovative new governance of the territory in the framework of the EU CLLD programme and ecosystem services policyCiani, Adriano; Raupelienė, Asta; Tamulienė, VilmaTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
32017Marketing as a tool for social and economic rural areas developmentTarasovych, Lyudmyla; Tamulienė, VilmaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
42014Ekologiškų produktų vartojimo kultūrai Lietuvoje darantys įtaką veiksniaiTamulienė, Vilma; Mažrimė, AkvilėTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
52016Responsibility of public sector: CSR implementation through social marketingGreblikaitė, Jolita; Tamulienė, VilmaKnygos dalis / Part of book (Y)
62017Research in customer preferences selecting insurance services: a case study of LithuaniaTamulienė, Vilma; Pilipavičius, VytautasStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
72016Žemės ūkio technikos prekybos įmonių kuriama vertė vartotojamsTamulienė, VilmaTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
82014Sudijų suvoktos kokybės įtaka studentų lojalumuiTamulienė, VilmaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
92014Ekologiškų produktų vartojimo kultūrai Lietuvoje darantys įtaką veiksniaiTamulienė, Vilma; Mažrimė, AkvilėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
102014Factors affecting consumption culture for organic products in LithuaniaTamulienė, Vilma; Mažrimė, AkvilėTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
112018Žemės ūkio kooperatyvų kūrimosi ir jų veiklos gerinimo kryptysRaupelienė, Asta; Tamulienė, VilmaTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
122013Greito maisto vartojimo perspektyva LietuvojeTamulienė, VilmaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
132017The potential / opportunities for leveraging competences: the intangible assets dimensionKazlauskienė, Eglė; Bartusevičienė, Ilona; Tamulienė, VilmaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
142017Farmers’ Preferences Selecting Agricultural Consulting ServicesTamulienė, Vilma; Raupelienė, Asta; Kazlauskienė, EglėStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
152017Farmers' Preferences Selecting Agricultural Consulting ServicesTamulienė, Vilma; Raupelienė, Asta; Lukė, RenataTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
162018Kooperatyvų ir gamintojų asociacijų rinkodaros komunikacijos galimybės socialiniuose tinkluoseTamulienė, Vilma; Čapienė, AistėTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
172017Research in customer preferences selecting insurance services: a case study of LithuaniaTamulienė, Vilma; Pilipavičius, VytautasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
182019Integruotos marketingo komunikacijos vystymasis ir iššūkiai praktikojeRašimaitė, Aušra; Tamulienė, VilmaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
192019Factors affecting organic product choise in LithuaniaPilelienė, Lina; Tamulienė, VilmaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
202016Ecologically-conscious consumer purchases in LithuaniaTamulienė, Vilma; Kazlauskienė, Eglė; Pilelienė, LinaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
212017Evaluation model for the components of organizational identityKazlauskienė, Eglė; Tamulienė, Vilma; Skačkauskienė, IlonaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
222017The territorial management contracts as innovative new governance of the territory in the framework of the European Union CLLD programme and ecosystem services policyCiani, Adriano; Raupelienė, Asta; Tamulienė, VilmaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
2315-Jun-2020Krovinių pervežimo įmonių klientų aptarnavimo gerinimo galimybėsMartinaitytė, Rūtamaster thesis
2416-Jun-2020Ryšių su žemės ūkio subjektais valdymo gerinimasGudauskienė, Šarūnėmaster thesis
2530-May-2019Naujų pardavimo kanalų alternatyvų vertinimas UAB „Madisono medis“Gliaudelis, Tautvydasmaster thesis
2630-May-2019Automobilių techninės priežiūros ir remonto įmonių aprūpinimo logistikos vystymo galimybėsŽukauskas, Aivarasmaster thesis
2719-Jun-2020UAB „Peek&Cloppenburg“ pardavimų valdymo sprendimaiSerkov, Leonidbachelor thesis
2816-Jun-2020Elektroninių paslaugų teikimo žemės ūkio subjektams valdymasBabenskienė, Ingridamaster thesis
2915-Jun-2020Logistikos paslaugų tobulinimas, keičiantis vartotojų elgsenaiIvanauskas, Edgarasmaster thesis
3030-May-2019Skystų trąšų pasiūlos didinimas inovatyviomis marketingo priemonėmisJuška, Raimondasmaster thesis
3116-Jun-2020„Žaliosios“ logistikos koncepcijos taikymo galimybės organizacijojeTruncaitė, Evelinamaster thesis
322015Methods to stimulate sustainable consumption in the system of promotion products in industrial marketsPalekhova, Liudmila; Ramanauskienė, Jadvyga; Tamulienė, VilmaTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
332015On the use of the eco-oriented dimensions of marketing for product promotion on the marketPalekhova, Liudmila; Ramanauskienė, Jadvyga; Tamulienė, VilmaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
342015Управление устойчивым развитием в условиях переходной экономики : монографияХансманн, Б; Палехов, Д.А; Пивняк, Г.Г; Швец, В.Я; Палехова, Л.Л; Николаенко, С.Н; Савицкий, Н.В; Бабенко, М.М; Чайка, В.Н; Шемшученко, Ю.С; Малышева, Н.Р; Шмидт, М; Альбрехт, А; Краснова, М.В; Зуев, В.А; Шапаръ, А. Г; Шатоха, В.И; Рогоза, М.В; Тарасюк, Г.Н; Иватанова, Н.П; Ковалев, Р.А; Копылов, А.Б; Иватанова, О.А; Miceikienė, Astrida; Čiulevičienė, Vida; Небава, Н.И; Заюков, И.В; Балабанов, К.В; Чентуков, Ю.И; Грязев, М.В; Богуш, И.А; Белодедов, А.А; Бурцев, А.А; Балыхин, Г.А; Алексеенко, В.Б; Сопилко, Н. Ю; Лисицкая, С.М; Greblikaitė, Jolita; Павленко, А.Ф; Лылык, И.В; Омельченко, В.Я; Омельченко, Г.П; Tamulienė, Vilma; Ramanauskienė, Jadvyga; Мырзахметов, М.М; Сандибеков, М.Н; Искаков, Б.И; Кожахан, А.К; Гуляев, В.М; Ревенко, Н.Г; Тарасенко, С.И; Голик, Ю.С; Ильяш, О.ЭMonografija / Monograph (K1a)
352015Methods to stimulate sustainable consumption in the system of promotion products in industrial marketsPalekhova, Liudmila; Ramanauskienė, Jadvyga; Tamulienė, VilmaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
362020Žaliosios logistikos priemonės darniam verslo vystymuisi: teorinis aspektasVienažindienė, Milita; Tamulienė, VilmaTezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
372014Project activities as tool for the place image formation: case study of Lithuanian district SilaleTamulienė, VilmaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
382015Consumer attitude to fast food: the case study of LithuaniaTamulienė, VilmaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)

 

  • previous
  • 1
  • next