Search: 2019 m. (PMDF mag.)


Add/Remove Filters (1 filters currently applied)
Results 1-50 of 53 (Search time: 0.371 seconds).
:
Relevance

 

Item hits:
DateTitleAuthor(s)Type
122-Jun-2020Lietuvos nacionalinio muziejaus komunikacija socialinėse medijoseLapinskienė, Dovilėbachelor thesis
222-Jun-2020Socialinių medijų marketingo efektyvumas ir komunikacija kosmetikos priemonių „MAC“ kompanijos atvejisNaujokaitytė, Aurėjabachelor thesis
322-Jun-2020Kultūros organizacijos išorinės komunikacijos vertinimas: Telšių Žemaitės dramos teatro atvejisPreibytė, Monikabachelor thesis
422-Jun-2020Prekės ženklo „Audimas“ komunikacija socialinėse medijoseBaibokaitė, Irmabachelor thesis
522-Jun-2020Medijų marketingas: Nuomonės formuotojų daroma įtaka pirkimui jaunimo tarpeBudreckaitė, Indrėbachelor thesis
623-May-2018Mediatization of Nigeria society through mobile phone use…what has changed for the betterEsumike, Sophia Elomaster thesis
723-May-2018Vyriausybinės komunikacijos raiška socialinėse medijose: Lietuvos valstybės atkūrimo šimtmečio minėjimo atvejisTuminauskaitė, Karolinamaster thesis
88-Jun-2017Building a travel influencer brand using Instagram toolsBakanauskas, Pauliusmaster thesis
92016Audiovizualinių priemonių taikymas lyderių ugdymeJakubaitytė, Kristinaresearch article
102012Socialinės medijos rinkiminėje komunikacijoje : lygios galimybės ar skaitmeninė atskirtis?Šuminas, AndriusStraipsnis / Article
112016Mechanisms of communicating the ‘other’ on social media : outlining a theoryKalpokas, Ignasresearch article
1222-May-2019Interneto naujienų portalų temų darbotvarkė socialinėse medijose: Delfi.lt atvejisAstrauskaitė, Eglėmaster thesis
1318-Jun-2020Pagrindinių reklamos internete formų įtaka vartotojų elgsenaiSimutytė, Ugnėbachelor thesis
1416-Jun-2020Nаujųjų sociаlinių medijų turinio kūrėjų profesinė veiklа prekаrizuoto dаrbo konteksteRastauskaitė, Miglėmaster thesis
1522-May-2019Connecting cultures: social media as a tool to overcome otherness :at the example of foreigners in Kaunas, LithuaniaEgidi, Maikemaster thesis
162017Factors influencing lecturer creativity while using social mediaBurkšaitienė, Nijolė; Šliogerienė, Jolita; Valūnaitė - Oleškevičienė, Giedrėjournal article
172016European cinema on social media map: bridging cultural diversity and reaching audience in the era of digitalisationBocullo, Donataresearch article
182016Social media and the art of intellectual property theftGreenspon, Jaqresearch article
192016Exploring the many faces of social mediaKalpokas, Ignasresearch article
202020Creating students’ algorithmic selves: shedding light on social media’s representational affordancesKalpokas, Ignas; Sabaliauskaitė, Emilija; Pegushina, Victoriaresearch article
212012Assessing participation online: youth and their involvement in social mediaAuškalnienė, Linaresearch article
222020Vaikų maisto prekės ženklo „SEMPER“ žinomumo vertinimas Pabaltijos šalių rinkojeVaičiuvienė, Aina; Tamulienė, Vilmaresearch article
2310-Jan-2020Protesto, kaip pilietinio aktyvumo įrankio, komunikacijos raiškos transformacijos („Laisvės pikniko“ atvejis)Švarcas, Martynasmaster thesis
2430-May-2012Kommunikationsmaßnahmen im Bereich Social Media am Beispiel des Online-Marktplatzes DaWandaGudanec, Reginamaster thesis
2511-Jan-2019Universitetų komunikacija socialinėse medijose: poveikis studentų sprendimui rinktis universitetąGustaitytė, Karolinamaster thesis
262019Viešosios erdvės funkcijos informacinėje visuomenėjeAurylaitė, IevaStraipsnis / Article
272018Pabėgėlių diskurso formavimasis socialinėse medijose: Lietuvos atvejisSutkutė, Rūtaresearch article
282012Questioning discourse quality online or how to deal with the deliberative character of contemporary (social) communication?Birbilaitė, Inesaresearch article
292016Leader‘s self-presentation: changes in social mediaZakaraitė, Laimaresearch article
3022-May-2019Nuomonės lyderių komunikacija socialiniame tinkle Instagram: patirtys, vertinimai, kompetencijos (kūrybinis projektas)Rudzinskas, Gediminasmaster thesis
3120-May-2019Formation of public opinion about Lithuanian foreign affairs in news media portal Delfi.lt and social network Facebook in 2018Abelkytė, Agnėmaster thesis
3220-May-2019Prekybos tiklo "Express Market" komunikacijos planavimas socialiniuose tinkluoseLižaitienė, Indrėmaster thesis
3312-Jan-2021Asmens tapatybės kūrimas socialinėse medijose: „TikTok“ atvejo analizėKalnienė, Editamaster thesis
3412-Jan-2021UAB „AGAPICS“ skaitmeninio marketingo vertinimasVaitiekūnas, Pauliusbachelor thesis
3512-Jun-2020Šiuolaikinė tėvystė skaitmeninių medijų aplinkoje: „kur yra tėvystė, ten iškart įsiterpia medijos “Naujanytė, Patricijamaster thesis
3612-Jun-2020Socialinių medijų vaidmuo formuojant požiūrį į psichikos sveikatos problemasKacaitė, Nikoletamaster thesis
3717-Jun-2020Vizualinė prekės ženklo komunikacija socialiniuose tinkluose: vartotojų įsitraukimą skatinančių veiksnių nustatymas "Mylimiausia" pavyzdžiuProzoraitytė, Gabrielėbachelor thesis
3817-Jun-2020Kolektyvinės atminties formavimas socialinėse medijose: „Facebook“ grupės „Nesi iš Kauno jei ne“ atvejisFerencaitė, Dianabachelor thesis
3918-Jun-2020Šiuolaikinėse socialinėse medijose tykojančių grėsmių ir pavojų įvairovė jaunoms auditorijomsŠimonėlytė, Laurabachelor thesis
4018-Jun-2020Social media as the tool to promote rural businessBakare, Yemi Bidemibachelor thesis
4118-Jun-2020Socialinis tinklas "LinkedIn" — nauja verslo institucijų paslaugų viešinimo platforma. Komercinių bankų AB "Swedbank" ir AB "SEB" atvejų analizėSirgedaitė, Birutėbachelor thesis
4217-Jun-2020Kandidatų į Lietuvos Respublikos Prezidentus politinė reklama socialinėse medijose: I. Šimonytės, S. Skvernelio ir G. Nausėdos atvejisMačiulytė, Monikabachelor thesis
4318-Jun-2020Vizualinė prekės ženklo komunikacija socialiniuose tinkluose: AB „Telia Lietuva“ ir UAB „Tele2“ atvejaiStanislovėnaitė, Sandrabachelor thesis
4418-Jun-2020Nuo medijų darbotvarkės iki teatro kalbos: šiuolaikinės komunikacinės erdvės transformacijos.Šliaupaitė, Simonabachelor thesis
4517-Jun-2020Socialinių medijų reikšmė ir poveikis Lietuvos jaunimo psichologinei sveikataiBenosenko, Klaudijabachelor thesis
469-Jun-2021Prekės ženklų integracija lietuviškame socialinių medijų turinyje: platformos „Youtube" tinklalaidžių atvejisStumbras, Erikasbachelor thesis
4710-Jun-2021Kauno naktinių klubų komunikacija socialinėse medijose COVID-19 metuRupeika, Arnoldasbachelor thesis
4817-Jun-2020COVID-19 viruso įtakos nuomonės formuotojų komunikacijai analizėŠveikauskas, Eimantasbachelor thesis
499-Jun-2021Skirtingi „Instagram“ vartotojų komunikacijos įpročiaiSidokerskytė, Kornelijabachelor thesis
509-Jun-2021Prekės ženklo „Wolt“ stiprinimas socialinių tinklų priemonėmisGurskaitė, Laurabachelor thesis